Minkä leffan katsoit viimeksi ?

7,277 posts, 364 pages, 2,338,263 views

ipe

Posts: 1,845

#4241 • • ipe X-Rust / Holvi

pirpeli, 5.1.2009 13:41:
Do the Right Thing

Olihan se kyllä hyvä. Muutama Spike Lee ois vielä katsomatta..



Do The Right Thing (Spike Lee, 1989)
http://www.imdb.com/title/tt0097216/

Rotuvihaa ja ihmissuhteita käsittelevät tapahtumat sijoittuvat Brooklyniin (kuten monissa muissakin Spike Leen elokuvissa). Ihan must kulttileffa jossa on sopivassa suhteessa huumoria ja draamaa. Kevyesti mun top kympissä. Tää on tullu katottua varmaan parikymmentä kertaa mutta on joka kerta yhtä hyvä. Suosittelen lämpimästi mikäli joku ei ole nähnyt.

Harmi ettei Makuunissa ollut Mo' Better Bluesia. Täytyy metsästää se seuraavaksi jostain ja katsoa jälleen kerran kyynel silmässä.

*sydän*

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

zaler

Posts: 1,545

#4243 • • zaler e h k i s
RocknRolla

Oli kyllä tosi hyvä ja hauska leffa.
aika saman tyylinen leffa kun snatch..
suosittelen.

--
let´s eat to the beat!

Jocular

Posts: 1,359

#4248 • • Jocular Janni
Twilight *joo* Alko jo puolessa välissä leffaa harmittamaan, että se loppuu kohta *nauru* Hitto se oli hyvä. 5/5 *tähti* Joutuu poistaa omaks ku tulee DVD:lle.

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

akir0

Posts: 2,554

#4249 • • Edited akir0 idleRPG champion 2009
002 - Mummy - Tomb of the Dragon Emperor
En oo Muumioista kauheasti tykänny koskaan, mutta tää oli varsin jees alusta loppuun asti. Ees Brendan Frasier ei ihan älyttömästi ärsyttänyt, kuten ei muoviset digiefektitkään.

003 - The Love Guru
Surkeiden arvostelujen jälkeen tää oli kyl odotettua parempi. Pissa-kakka -linja ei kyllä aina jaksanu naurattaa, mutta onneks tässä oli paljon muutaki huumoria. Ja jääkiekon sekä Intian yhdistäminen nyt oli jo aika jees lähtökohta.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#4250 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
Fear and Loathing in Las Vegas

oon aina sivuuttanut tän ajatuksella "todennäköisesti ärsyttävä"
ja jättänyt hehkutuksista huolimatta kattomatta.. ja olin oikeassa,
olihan se aika ärsyttävä, eikä useimmiten niin erityisen hauskakaan.

ei tää siis musta mikään maailman huonoin leffa ollut, mutta ei se
nyt ollut korkeintaan ku keskinkertainen.. ei voi käsittää miks jotku
tällaset huumesekoiluleffat saa automaattisesti jonku kulttistatuksen.

--
dasinoaisnvs

Optik

Posts: 1,691

#4251 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Katselin eilen illalla pitkästä aikaa ennen nukkumaanmenoa Dark Cityn Director's Cutin...

http://www.imdb.com/title/tt0118929/

Vallan veikeä raina.

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

C-Hill

Posts: 1,141

#4252 • • C-Hill Syna / Deck Jagger

kimonoid, 8.1.2009 10:22:
ei voi käsittää miks jotku
tällaset huumesekoiluleffat saa automaattisesti jonku kulttistatuksen.


Ehkä koska leffan aiheena oli aika legendaarinen äijä, Hunter S.Thompson. Jos ei tiedä kuka tämä mies on, ei välttis osaa arvostaa leffaakaan samalla lailla. Toki sen ei pitäis olla edellytys leffasta nauttimiselle.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Hunter_S._Thompson
nomic

Posts: 4,120

#4253 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Optik, 8.1.2009 12:35:
Katselin eilen illalla pitkästä aikaa ennen nukkumaanmenoa Dark Cityn Director's Cutin...

http://www.imdb.com/title/tt0118929/

Vallan veikeä raina.



*ding* Katoin myös tän pari päivää sitten. VIET MUN AJATUXET!!!0+
Optik

Posts: 1,691

#4254 • • Edited Optik Piikkisika/Outopallo

nomic, 8.1.2009 12:50:
---
Optik, 8.1.2009 12:35:
Katselin eilen illalla pitkästä aikaa ennen nukkumaanmenoa Dark Cityn Director's Cutin...

http://www.imdb.com/title/tt0118929/

Vallan veikeä raina.

---


*ding* Katoin myös tän pari päivää sitten. VIET MUN AJATUXET!!!0+



IMINURHEDSTEELINYORTHINKS!

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#4255 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

C-Hill, 8.1.2009 12:38:
---
kimonoid, 8.1.2009 10:22:
ei voi käsittää miks jotku tällaset huumesekoiluleffat saa automaattisesti jonku kulttistatuksen.

---

Ehkä koska leffan aiheena oli aika legendaarinen äijä, Hunter S.Thompson. Jos ei tiedä kuka tämä mies on, ei välttis osaa arvostaa leffaakaan samalla lailla. Toki sen ei pitäis olla edellytys leffasta nauttimiselle.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Hunter_S._Thompson



jep, luin tänään just jälkeenpäin IMDB:stä ko. jäbästä.

ja joo, oishan toi ollut varmaan parempi/diipimpi elokuvakokemus
jos olisin tiennyt jotain tosta tyypistä etukäteen... mutta enpä tiedä
olisko kauheesti napannut siltikään :)

--
dasinoaisnvs

asdf

Posts: 3,155

#4256 • • asdf

Jocular, 7.1.2009 19:27:
Twilight *joo* Alko jo puolessa välissä leffaa harmittamaan, että se loppuu kohta *nauru* Hitto se oli hyvä. 5/5 *tähti* Joutuu poistaa omaks ku tulee DVD:lle.



Mul meni muu leffa lähes täysin ohi ku aivoihin ilmestyi tyhjiö aina kun Robert Pattinson asteli kuvaan *slurps* Se on aika hyvä..
Jocular

Posts: 1,359

#4257 • • Jocular Janni

Zenni
Mul meni muu leffa lähes täysin ohi ku aivoihin ilmestyi tyhjiö aina kun Robert Pattinson asteli kuvaan *slurps* Se on aika hyvä..



Ei se heppu mun mielestä komea ole. Mut jotenki se leffa oli.. hitto :D en osaa kuvailla :) Ihan ok, se Roobertti kai sitte.. Roolinsa hoiti kyllä mallikkaasti *joo*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Avatar
#4258 • • jukebox Guest
THE TEXAS CHAINSAW MASSACRE 2
*tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*

...nostalgian nälkäistä syötetään ISOlla kauhalla, kun jo mainittu pärisee pykälään. tämä taannoin valtion elokuvatarkastamonkin kokonaisvaltaiseen esityskieltoon kurittama kasariklasari antaa mitä lupaa: suolia, sahoja ja sapiskaa!

-se miten esim. legendaarinen: Dennis Hopper (mm. Apocalypse Now) on saatu kusetettua messiin selviää extroista, jotka on jälleen duunattu uusiksi ainakin sitten laserdiscin. vitun viihdyttävä varmalta vuosikerralta '86. dialogi lyö YHÄ läskin tummumaan loistavuudellaan.
Karski

Posts: 6,049

#4259 • • Karski Pomon kätyri
Iron Man. Ihan himputin rules. Pitkästä
aikaa just sitä mitä pitääkin. Ainoo nipotus
siitä että Stark olis voinu olla juopompi,
mutta tälleenkin lähtee kyl kestorotaatioon.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Freja

Posts: 8,775

#4260 • • Freja Sihteeri
Tuli käytyy kattomas Blackout. Okei, mä tykkään Petteri Summasesta niin siitä täytyy tietty antaa pisteitä, mut Jenni Banerjee oli ainaki tos leffas nii rasittava ku se puhui sellasella kuiskekähinä-äänellä. Argh.
Juoni oli iha jees, oli mahkut aika hyväänki leffaan mut jotku asiat vaa vähä laski sitä tasoa.
Tavallaan itselleni koskettava pätkä joiltain osin, niin ahdisti semisti olla teatterissa mutta loppuun asti tuli kyllä katottua.
En mä tie paljo mä sille tähtiä antaisin, jotain.
Iha ok tollaseks suomileffaks.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been