Minkä leffan katsoit viimeksi ?

7,277 posts, 364 pages, 2,338,413 views

nethr

Posts: 763

#361 • • nethr !!
Maailmojen Sota *igor*

--
xD

Occu

Posts: 2,528

#362 • • Occu
kävin leffassa katsomassa: Babel:iln

oli kyllä ihan hyvä vaikka paikka paikoin hieman pitkäveteinen

--
..::MOI::..

J-Gear

Posts: 204

#364 • • J-Gear Battle Royale, Brothers in Techno
Vampire Hunter D: Bloodlust

--
Mitä sulle oikein pitää antaa, että sä soittaisit hyvää musiikkia?!?

blueangel

Posts: 328

#365 • • blueangel
Hopeanuoli 2, vielä olis katsottavana kolmonen ja nelonen..*iloinen*
Sallakat

Posts: 2,220

#366 • • Sallakat jungle, baby !
eilen katoin Anatomie. oli aika tylsä splatterin tapaista loppupeleissä, ois sen voinu paremminkin toteuttaa.
-V-

Posts: 587

#367 • • -V-
Toissa päivänä tuli katsottua uudemman kerran vanha vampyyrileffa: Veren Vangit. Leffa on yks parhaimmista vampyyrielokuvista, jonka olen koskaan nähnyt. Ja täytyy sanoa, että yleensä en pidä "vamppyyri leffoista", mutta tämä oli HYVÄ! Leffassa oli draamaa, kauhua sekä mahtavat näyttelijät. Kaikkein eniten ihastelin pienen tytön Kirsten Dunst:n roolisuoiritusta Pikku vampyyrityttö Claudiana. Elokuvassa ei liikaa retosteltu vampyyrien verenhimolla ja yliluonnollisilla taidoilla, vaan heille oli annettu ihmismäistä inhimillisyyttä, joka antoi elokuvaan lisää syvyyttä ja mielenkiintoa... hmm...

Suosittelen *nauru*

http://www.leffatykki.com/pages/index.php?submit=review&elokuva_id=2486
typo

Posts: 685

#368 • • typo Testaaja
It's All Gone Pete Tong. Ihan samperin hyvä leffa, en tiennyt yhtään mitä odottaa enkä lukenut DVD:n takakantta, joten kaikki tuli yllätyksenä. :)

.pi.

--
.psychedelicious.

Aamu

Posts: 999

#369 • • Aamu you had me at hello
Teh animated House Musical
Interstella 5555

tykkään niin kovin <3
musiikkikaan ei ole huono ;)

--
Do you think the expansion will make me fat?

m.gee

Posts: 235

#370 • • m.gee
Pan's Labyrinth- Oli kyllä hyvä!!Fantaaastista!=)

--
Jotkut laittavat koukkuunsa niin suuren syötin,ettei se mahdu yhteenkään suuhun....

Tytti

Posts: 126

#371 • • Tytti
yöllinen Tristan & Isolde

Kyllä kun kauniit ihmiset rakastavat toisiaan noin kovasti, niin vähemmästäkin alkaa itkettää...
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#372 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
the proposition
http://www.imdb.com/title/tt0421238/

nick caven kirjoittama synkkä western-draama,
josta mulla oli ehkä vähän liian suuret odotukset :/

en keksi elokuvasta oikein mitään akuuttia syytä
valittaa... oli se yhtä äkänen ja synkkä ku odotin
ja loppukin oli melko rankka, mut kokonaisuutena
jäi vähän vaisuksi.

kouluarvosana: 6+

--
dasinoaisnvs

KooKie

Posts: 4,338

#373 • • KooKie aka. Petress Pan
Aidosti outoa (Stranger than Fiction)

Odotin komediaa, joka on huonohko, eikä onnistu naurattamaan mua kuin ehkä kerran tai kaksi. Mä istuin lähes typertyneenä koko elokuvan ajan. Mä nauroin tosissani kerran. Lopun aikaa mun sydäntä kuristi.

Visuaalinen ilme oli alussa vähintäänkin mielenkiintoinen, mutta aloitus muuten oli... no... miten sen sanoisi ihmiselle, joka ei elokuvaa ole nähnyt? TYLSÄ.

Ensimmäinen mielleyhtymä elokuvasta oli korrektisti ilmaistuna "Paskin leffa, mitä oon ikinä vaivautunut katsomaan. Olisinpa himassa, niin pääsisin irkkaamaan." Hyvin pian kuitenkin mun tunnemaailma muuttui. Elokuva oli komedian ja hauskan sijasta pikemminkin "huonon mielen" -elokuva, niin kuin mä kaverille kuiskasin. Mulle tuli todella ahdistava olo, kun katsoin elämässään epäonnistunutta (tai pikemminkin "elämässään ikinä mitään yrittänyttä") laskijaneroa työn touhussa.

Vasta kuullessaan kuolevansa mies saa elämäänsä jotain vipinää. Vähintäänkin surkuhupaisaa, mutta komparatiivi ei todellakaan olisi "hauskempi", vaan "depressiivisempi". Elokuva ei enää ollutkaan täydellinen floppi, minä sitä olin aluksi pitänyt, vaan se alkoi herättämään ajatuksia ja tunnetiloja ja loppujenlopuksi se on mielestäni tietynlaisten elokuvien tärkein elementti.

Välilopetus oli suoraansanottuna mykistävä ja kaikessa traagisuudessaan ihastuttava, niin kuin elokuvassa oltiin luvattukin. Mutta lopetus oli vähintäänkin laimea. Olin jo antamassa elokuvalle suhteellisen kiitettävää arvosanaa alusta ja keskivaiheesta huolimatta vain sen lopetuksen perusteella, mutta sitten sekin lässähti.

Summa summarum tämä elokuva sai mut tekemään yhden hyvän asian elämässäni, joten se oli katsomisen arvoinen. Mä todellakin suosittelen kaikesta lyttäämisestäni huolimatta, jos olet ihmistyyppiä, joka tykkää ajatella ja ruotia tunnemaailmaa ja pohdiskella elämänfilosofiallisia kysymyksiä.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

crissy

Posts: 1,958

#374 • • crissy
Where the truth lies...

aika huono... tylsä......
thomas

Posts: 5,618

#375 • • thomas
vähän denzel washingtonia. ensin man on fire ja sitten training day. mies on kyllä oskarinsa ansainnut :)
zaler

Posts: 1,545

#376 • • zaler e h k i s
ice age 2.. ei ollu niin hyvä kun eka

--
let´s eat to the beat!

samlainio

Posts: 1,264

#377 • • samlainio
Pan's Labyrinth

En odottanu liikoja, mut kuitenkin jotain ja ne odotukset kyllä palkittiin. Ehkä odotin vähän surullisempaa tarinaa... tai sitten vaan ollu eilen sillä päällä =) Espanjan kieli hämäs hiukan, ku on taas aikaa viimekertasesta "ei hollywood elokuvasta", mutta kyl sekin sitte katosi elokuvan jännittäviin ja vertatihkuviin kohtiin. Aika yksityis kohtaisesti näytettiin noita veri kohtauksia, mikä kyl kuvotti jonkin verran. Kaikin puolin hyvä leffa.
Jusna666

Posts: 1,447

#378 • • Jusna666 Diablo
Saw3. Oli aika grossssss....

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

superwoman

Posts: 333

#379 • • Edited superwoman toinen jalka jo...
Swimming pool. Eilen.

Ja siitä yks tärkeä kyssäri!!!

Eli jos joku muukin on katsonu sen, niin voisko joku valottaa, että oliko sen Julien sekoilut Nizzassa totta vai kirjailijan omia tuotoksia? Menin totaalisesti ymmälleni loppuratkaisusta. Voisko joku ohjaajaa tunteva selittää, mikä oli totta ja mikä kuvitelma, vai jääkö se katsojan valinnaksi?

Ihan pihalla. Jäi vaivaamaan...

--
...just visiting...