Minkä leffan katsoit viimeksi ?

7,277 posts, 364 pages, 2,334,838 views

Fafy

Posts: 36

#301 • • Fafy Ms. Murphy
Humm, taitaa olla Children of Dune. Loishtava setti. *joo*

--
Sorry I´m late, I got lost on the road called life.
---
Il Porcupino Nil Sodomy Est

krisse

Posts: 187

#302 • • krisse ™

Fafy, 8.1.2007 20:40:
Humm, taitaa olla Children of Dune. Loishtava setti. *joo*



Ite kattelin just samaa, ei tosin ainakaa vielä ole säväyttänyt samalla tavalla kuin ensimmäinen minisarja jonka katsoin eilen ties kuinka monennen kerran. Tuotanto on nyt ainakin parempaa kuin ekassa. Mutta katsotaan toi nyt loppuun ja tullaan vasta sitten arvostelemaan.
Avatar
#303 • • Gini Guest
Tuli katottuu Paholainen Pukeutuu Pradaan eilen illalla.
Oon lukenu kirjan ja kohtuullisen hyvin oli leffaan saatu vangittua samaa tunnelmaa, siitä plussat. Mut muuten olin pettynyt ohjaukseen ja leffakäsikirjoitukseen.. Loppuratkaisukin oli kirjoitettu uudelleen ja jäi tosi pliisuksi. Näyttelijät ihan ok.
aivastus

Posts: 499

#304 • • aivastus Ärsyttävä
UHF

Oli kyl sellanen semihauska parodia. Varsinkin rambo-pätkä oli kyl ihan loistava.

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#305 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

larzizi, 7.1.2007 22:45:
Skeleton Key on kuitenkin hyvä kauhuleffa, vaikka ei ainakaan itseä pahemmin pelottanut. Normaalista kauhuleffakaavasta poikkeavaa leffaa jos etsii, niin The Descent on aika hyvä.



yep, skeleton key on kyllä ihan hyvä... vaikkei nyt siis mikään
pelottava munkaan mielestä ole. jotenki mulle vaan toimii se
soinen hoodo-meininki!

myös descent on ihan katsottava, mutta ei sekään nyt mitään
pelonväristyksiä aiheuttanut.

Hohto on melkeenpä ainut, joka on meikäläistä pelottanut. Etenkin uudemmat "kauhu"leffat ovat jättäneet aika kylmäksi.



samaa mieltä tästäkin. hohto oli/on aika pelottava, mutta enpä
taida uskaltaa sitä enää katsoa, ettei illuusio tuosta pelottavuudesta
katoa... myös pet sematary oli silloin joskus ihan järkyttävä.

uudet kauhuelokuvat on kyllä surkeita... tai sit olen vain ihan liian
vanha katsomaan niitä! :P

--
dasinoaisnvs

larzizi

Posts: 1,661

#306 • • larzizi

k1mm0, 8.1.2007 22:09:
yep, skeleton key on kyllä ihan hyvä... vaikkei nyt siis mikään
pelottava munkaan mielestä ole. jotenki mulle vaan toimii se
soinen hoodo-meininki!

myös descent on ihan katsottava, mutta ei sekään nyt mitään
pelonväristyksiä aiheuttanut.



Joo, ei näistä kumpikaan omasta mielestäni pelottava ole, mutta ihan hyviä leffoja kuitenkin ja katsomisen arvoisia ehdottomasti *hihu*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Inferno@Tre

Posts: 678

#307 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Kill Bill:it tuli katottua sekä vol1 että vol2 melkein pakko kattoo peräkkäin elokuvat jatkuvat niin suoraan edellisestä.

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

André

Posts: 457

#308 • • André Madwave, Force
Hard Luck nimisen toiminta pätkän, pääosissa olivat: Wesley Snipes(syy vuokraukseen), Cybill Shepherd ja Mario Van Peebles... Odotin liikaa ja se kostautui, ei täysin huono mutta ei mikään hyväkään....
calvin

Posts: 513

#309 • • calvin
The Covenant,oli taas rennyltä aika tyhjänpäivänen tuotos *eiei* hyvä.
Santutar

Posts: 405

#310 • • Edited Santutar Santtusaatana, Kanttura
Cry-Baby.... omituinen mutta oikeesti parhaimpia leffoja mitä olen ikinä kattonu*aplodit* Lisäbonarit Johnny Deppistä*slurps*
Avatar
#311 • • cjet Guest
Mä taisin kattoo tänään Vares.. eli siis sen ihan ykkösosan.. Ennakko-odotukset oli tosi pahasti riman alapuolel, mut ehkä se sen takia sit positiivisesti yllättikin. Ainakin sai nauraa. *hymy*
pomo

Posts: 68

#312 • • pomo pomppu
kyl se oli united 93. ihan kiva realistinen leffa 9.11:st Mut se sähelly alkoi ottamaan jossain vaiheess apäähän. Kamera heiluu, ihmiset huutaa, sotilaat huutaa, lennojohtajat huutaa.... plaah. Loppu oli kyl hieno. Tuli kumma olo.*ding*
Avatar
#313 • • Janneko Guest
Pan's Labyrinth alkaa näyttä aika varmalta Oscar-suosikilta(http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1298343) eikä syyttä: ...Leffa jää mieleen kummittelemaan ja mietityttämään pitkäksi aikaa.Itse aion katsoa sen pian uudestaan,niin paljon se jäi vaivaamaan mieltä *ding*
J-Gear

Posts: 204

#314 • • J-Gear Battle Royale, Brothers in Techno
Leon tuli taas pitkästä aikaa katsottua uudestaan. On se vaan niin hyvä leffa

--
Mitä sulle oikein pitää antaa, että sä soittaisit hyvää musiikkia?!?

Jago

Posts: 4,039

#315 • • Jago un-trained monkee
corpse briden taisin kattoo viimeks,, ei kestä montaa kattomiskertaa*uuh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

s4ga

Posts: 325

#316 • • Edited s4ga

Jago, 10.1.2007 02:37:
corpse briden taisin kattoo viimeks,, ei kestä montaa kattomiskertaa*uuh*



Mä en kestänyt ensimmäistäkään edes puoleenväliin asti :/ Yleensä kyl Burtonin tyyli iskee, mutta jotenkin tässä puistatti hrrr kaikki, ja sillä väärällä tavalla. Eijeijei *uuh*

J-Gear, 10.1.2007 02:05:
Leon tuli taas pitkästä aikaa katsottua uudestaan. On se vaan niin hyvä leffa



Onhan se. *sydän*

--
Miau. ^__^

ezzy

Posts: 8,060

#317 • • ezzy Droid-pappa

xcft, 8.1.2007 21:48:
UHF

Oli kyl sellanen semihauska parodia. Varsinkin rambo-pätkä oli kyl ihan loistava.



Weird Al on kyl niiiin parhautta =) Yks all-time favoriiteista :)
whitespace

Posts: 100

#318 • • whitespace
ed. leffaillan ohjelmassa oli The Illusionist ja Training Day.

Molemmat loistopätkiä, vaikkakin kovin eri tyylisiä: The Illusionistin unenomainen digi-editattu värimaailma oli aika päräyttävä, mutta Denzel Washingtonin "yeah hit that dope, dat'z my niggah!" -läppä kyllä jyräsi!
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#319 • • WiljamiDzay Nyypiö
Eilen katsoin V for Vendettan (mahtava) ja sit se mikä subilta tulikaan komedia indie-leffa terroristeista..

Viimesin minkä katoin teatterissa, ni lauantaina sain viimeseltä käytyä kattomassa uuden Bondin (sekii oli aikans hyvä *hymy*)

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

crissy

Posts: 1,958

#320 • • crissy

WiljamiDzay, 10.1.2007 13:05:
Eilen katsoin V for Vendettan (mahtava) ja sit se mikä subilta tulikaan komedia indie-leffa terroristeista..

Viimesin minkä katoin teatterissa, ni lauantaina sain viimeseltä käytyä kattomassa uuden Bondin (sekii oli aikans hyvä *hymy*)



katottiin kans V for Vendetta loppuun.. käytiin sillo jo leffas kattoos mut oli hyvä nii piti kattoo uudestaa=)