Slumdog millionaire tuli myös katsottua; olihan tuo huomattavasti parempi ainakin kuin Benjamin Button ;) Tarina piti otteessaan ja oli mielenkiintoista nähdä kuvausta Intian slummeista.
7,277 posts, 364 pages, 2,454,990 views
eugina, 14.4.2009 18:19:
---
KooKie, 14.4.2009 18:15:
---
moogi, 13.4.2009 15:49:
käskyn katoin viimeksi. se homokohtaus pilas kyllä oikeesti :d
---
Mä en ole elokuvaa katsonut, mutta tämä on ehkä syväluotaavin ja sanalla sanoen paras leffa-arvostelu ikinä. :DDD
---
repesin täysin...
Kon-tiki, 18.4.2009 11:59:
---
eugina, 14.4.2009 18:19:
---
KooKie, 14.4.2009 18:15:
---
moogi, 13.4.2009 15:49:
käskyn katoin viimeksi. se homokohtaus pilas kyllä oikeesti :d
---
Mä en ole elokuvaa katsonut, mutta tämä on ehkä syväluotaavin ja sanalla sanoen paras leffa-arvostelu ikinä. :DDD
---
repesin täysin...
---
Ilman heterojuntteja säälinaurun aiheet olis maailmassa paljon vähemmässä kuin nyt! Siis ennen homokohtausta leffassa oli muistaakseni
naispuolisen sotavangin raiskaus, sotavankien teloitusta myös selkään ampumalla, kallioluodolla runkkaava jääkäri, ruumiinosiaan paljasteleva sotavanki, aisankannattelua ja heteroseksiä
lyhyesti sanottuna käytössä oli suomalaisen elokuvanteon koko rakkain erikoistehosteskaala, koska tietokone- tai laajoihin pyrotehosteisiin täällä ei ole rahaa. Elokuva ja kirja johon se perustuu ovat mun mielestä todella hyviä ja leffan saaristomaisemat tosi komeita. Liekö toi juntin mainitsema kohtaus joka oli elokuvan juonenkehittelylle olennainen tosin syynä siihen, että Käsky jäi Jussi-gaalassa oudosti ilman palkintoja. Eero Aholle (sille komentajalle) ainakin olis kuulunut miessivuosajussi aivan heittämällä ja Käsky oli mun mielestä paljon rankkempi ja koskettavampi kuin Tummien perhosten koti joka perustuu saman kirjailijan kirjaan ja ili tän vuoden Jussi-magneetti.
ice-angel, 14.4.2009 09:57:
"Freddy vs. Jason" oli ihan hyvä, omasta mielestäni ei tosin ollenkaan pelottava. Siinä seikkaili Halloweenista tuttu hahmo Jason ja Pain.Elm Streetin Freddy.
Freddy käyttää aluksi Jasonia hyväkseen, jotta ihmiset alkaisivat taas muistamaan Freddyä, mutta Jason innostuu lopuksi tappamisesta ja sankarit taistelevat lopuksi vallasta.
mange, 19.4.2009 14:07:
Anaconda 3, kerrassaan mahtavaa paskaa. =) 0/5