Minkä leffan katsoit viimeksi ?

7,277 posts, 364 pages, 2,338,336 views

Avatar
#4721 • • jukebox Guest
STARSHIP TROOPERS

onko tästä tosiaan jo 12 vuotta vai kuka kusettaa ja ketä?
muistan kuin eilisen päivän, kun tämän tuloa härmään saateltiin kera päättymättömien päivittelyjen ja panettelujen, eikä syyttä(?)...olihan Suomi suomittu tuolloin jo hetki takapakkia ulos wanhoillisen vet:n diktatuurista ja pannasta mitä uuden uutukaiseen videolakiin oli tuleva. valtaosan vaikutteistaan tieteiskirjailia: robert heinleinin teoksista ammentava scifi_sota_goreilu on yksi parhaimmista ohjaajansa tuotoksista etenkin mitä katsojan penkissä pitämiseen on tuleva. paul verhoeven, hollannin lahja hollywoodille on raivannut tiensä toimintaelokuvien ohjaajien kärkikastiin mm. sellaisilla teoksilla kuin: flesh + blood, robocop, basic instinct, total recall ja hollow man vain muutamasta muistuttaakseni. mies taitaa tämän tyylisuunnan taijat kuin kubrick kiroilun konsanaan.

- itse leffa on niin varteenotettavaa viihdettä kuin se nyt tämän edustuksen osilta voi vain olla.
se on tulvillaan: värikästä dialogia, toinen toistaan terävämpiä toisintoja usa:n sotapropagandakoneiston älyttömyyksistä aina sen idioottimaisinpiin ulostuksiin saakka, hyviä näyttelijä suorituksia ja helvetillisen upeita erikoisefektejä jopa tämän päivän mittapuun mukaan ja tonneittain mustaa huumoria. väkivalta ja suoranainen gore on nostettu verhoevenille tuttuun tapaan tyystin omalle tasolleen, joka ei yhäkään jätä sisuskaluja kylmäksi, päinvastoin: veri saattaa kiertää tätä katsoessa aivan uusissa paikoissa paatuneemmallakin diggarilla. yleisjuonta en ryhdy tähän rusnaamaan. sen loopatkoon itse kukin toisaalta, näin tahtoessaan.
revanssin arvoinen rähistely, joka pitää pintansa tänä kaiken maailman supersankari aikoina(kin).

*tähti**tähti**tähti**tähti*
akir0

Posts: 2,554

#4722 • • akir0 idleRPG champion 2009
044 - Eagle Eye
Peruslähtökohta oli kohdillaan, mutta leffa kyllä mentiin ryssimään muutamalla täydellä älyttömyydellä (mm. että kännyköitä vois kuunnella, vaikka ne ei ole edes päällä) ja turhalla actionilla. Tää ois imo toiminu paljon paremmin ilman noita ryminöitä. Pahin miinus yli-sokerisesta lopusta, tapahtumien perusteella vaikuttaa siltä, että sitä ei oltu tommoiseksi tarkoitettu, mutta screenauksissa on muutettu yleisön mielipiteen mukaiseksi.

Anyway, kyllä tätä kattoessa ihan viihty. Harmittaa vaan potentiaalin hukkaaminen.
Saarre

Posts: 1,151

#4724 • • Saarre
Notorius

Snadina herran biisejä fanittaneena tää oli ihan mielenkiintonen pläjäys räbää.

Puolet nousua tähdeks ja puolet east vs west selvittelyä.

4/5

--
*tähti* Full hearts cant lose

Sallakat

Posts: 2,220

#4725 • • Sallakat jungle, baby !

C-Hill, 23.4.2009 08:48:
---
kimonoid, 19.4.2009 08:04:
Watchmen
juonellisesti/tarinallisesti jai vaha huteraksi..

---

MORO!
Tässähän oli tarinaa vaikka viiteen leffaan???



no joo, mutta se että ne on tungettu yhteen pätkään ja pitkitetty aivan turhaa kaksi tuntiseksi, ei tehny siitä ihan onnistunutta pätkää kokonaisuudessaan.
eka tunti alussa olin vielä ihan fiiliksissä että pirun hieno leffa. mutt mulla herpaantu keskittyminen siihen pitkittyneeseen loppuun puolessa välissä, ett periaatteessa ainoo mitä jakso leffan jälkeen muistaa oli se iso, sininen dickki :P
Bio

Posts: 4,429

#4726 • • Bio The Bullies / Pinky

Sallakat, 23.4.2009 10:52:
mutt mulla herpaantu keskittyminen siihen pitkittyneeseen loppuun puolessa välissä, ett periaatteessa ainoo mitä jakso leffan jälkeen muistaa oli se iso, sininen dickki :P



:DD

Itellä katottuja leffoja, nyt kun Canal + näkyy kahden viikon ajan:

Fantastic 4: Rise of the Silver Surfer

Kuraa. Katoin ainoastaan Jessica Alban takia.

Balls Of Fury

Tääkin myös suht kuraa. Cristoher Walken pelasti, se äijä osaa näytellä mitä vaan :D

Suden Arvoitus

Hooohhhoohh. Katoin puoli tuntia ja sit poistin leffan boxilta.
Avatar
#4727 • • Edited jukebox Guest

jukebox, 23.4.2009 05:04:
STARSHIP TROOPERS

onko tästä tosiaan jo 12 vuotta vai kuka kusettaa ja ketä?
muistan kuin eilisen päivän, kun tämän tuloa härmään saateltiin kera päättymättömien päivittelyjen ja panettelujen, eikä syyttä(?)...olihan Suomi suomittu tuolloin jo hetki takapakkia ulos wanhoillisen vet:n diktatuurista ja pannasta mitä uuden uutukaiseen videolakiin oli tuleva. valtaosan vaikutteistaan tieteiskirjailia: robert heinleinin teoksista ammentava scifi_sota_goreilu on yksi parhaimmista ohjaajansa tuotoksista etenkin mitä katsojan penkissä pitämiseen on tuleva. paul verhoeven, hollannin lahja hollywoodille on raivannut tiensä toimintaelokuvien ohjaajien kärkikastiin mm. sellaisilla teoksilla kuin: flesh + blood, robocop, basic instinct, total recall ja hollow man vain muutamasta muistuttaakseni. mies taitaa tämän tyylisuunnan taijat kuin kubrick kiroilun konsanaan.

- itse leffa on niin varteenotettavaa viihdettä kuin se nyt tämän edustuksen osilta voi vain olla.
se on tulvillaan: värikästä dialogia, toinen toistaan terävämpiä toisintoja usa:n sotapropagandakoneiston älyttömyyksistä aina sen idioottimaisinpiin ulostuksiin saakka, hyviä näyttelijä suorituksia ja helvetillisen upeita erikoisefektejä jopa tämän päivän mittapuun mukaan ja tonneittain mustaa huumoria. väkivalta ja suoranainen gore on nostettu verhoevenille tuttuun tapaan tyystin omalle tasolleen, joka ei yhäkään jätä sisuskaluja kylmäksi, päinvastoin: veri saattaa kiertää tätä katsoessa aivan uusissa paikoissa paatuneemmallakin diggarilla. yleisjuonta en ryhdy tähän rusnaamaan. sen loopatkoon itse kukin toisaalta, näin tahtoessaan.
revanssin arvoinen rähistely, joka pitää pintansa tänä kaiken maailman supersankari aikoina(kin).

*tähti**tähti**tähti**tähti*


näin itseäni hienoisesti quotaten:
urbaani legenda tietää tuulettaa, että tästä olisi rohkeimpien huhujen mukaan olemassa tyystin tylympi(kin) versio, jonka osissa tapahtuisi kuulemma jopa jotain niinkin "vastenmielistä" ettei se olisi verhoevenin mukaan kestänyt päivänvaloa juuri missään levityskelpoisessa valtiossa.
katkaiskoon huhulta lentokyvyn ken' kykenee sillä varmennusta tähän olen henk.koht. tahtonut jo eräätkin vuodet.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#4729 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv

C-Hill, 23.4.2009 08:48:
---
kimonoid, 19.4.2009 08:04:
Watchmen
juonellisesti/tarinallisesti jai vaha huteraksi..

---

MORO!
Tässähän oli tarinaa vaikka viiteen leffaan???



nojoo, totta.

mut siis meinaanki lähinnä sitä, että koska juoni (juonet)
on ilmeisesti aika moniulotteisia sarjakuvassa, ni tuntu, ettei
niitä oltu saatu kunnolla mahtumaan tähän leffaan.

eli kyl mä allekirjoitan Sallakatin statementin, paitsi että kyllä
mulle siitä muutaki mieleen jäi mieleen ku iso sininen vehje :P

hyvä leffa kuitenki, nyt vaan täytyy lukee sarjis!

--
dasinoaisnvs

J Raninen

Posts: 950

#4730 • • J Raninen
My name is Bruce

Kiinalainen jumalhirviö riivaa pikkukaupunkia, joten hätiin haetaan Bruce Campbell.

Todella minimaalisella kengännauhabudjetilla tarkoituksella roskaleffaksi tehty Ö-kauhukomedia, jossa Bruce Campbell näyttelee Bruce Campbell-nimistä hahmoa, joka muistuttaa ei-ihan-niin-hämärästi Evil Dead-leffojen Ashia. Muutenkin leffa on täynnä sisäpiirin vitsejä ja Bruce-leffaviitteitä. Hauskaa revitään kyllä paljon muustakin, onelinereitä piisaa ja tylsäks tätä ei pysty kutsumaan.

Jos halpiskauhuroska ja Bruce ovat ennestään tuttuja, niin suosittelen. Muuten saattaa jäädä vähän omituiseksi kohellukseksi.
Verottaja

Posts: 1,174

#4731 • • Verottaja no-life / luuviulu
Eilen: 12 rounds : 2 / 5

Tänään: Gran Torino : 4 / 5

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

deena

Posts: 276

#4732 • • deena tenukeppi

J Raninen, 24.4.2009 18:53:
My name is Bruce

Kiinalainen jumalhirviö riivaa pikkukaupunkia, joten hätiin haetaan Bruce Campbell.

Todella minimaalisella kengännauhabudjetilla tarkoituksella roskaleffaksi tehty Ö-kauhukomedia, jossa Bruce Campbell näyttelee Bruce Campbell-nimistä hahmoa, joka muistuttaa ei-ihan-niin-hämärästi Evil Dead-leffojen Ashia. Muutenkin leffa on täynnä sisäpiirin vitsejä ja Bruce-leffaviitteitä. Hauskaa revitään kyllä paljon muustakin, onelinereitä piisaa ja tylsäks tätä ei pysty kutsumaan.

Jos halpiskauhuroska ja Bruce ovat ennestään tuttuja, niin suosittelen. Muuten saattaa jäädä vähän omituiseksi kohellukseksi.



Bruce rokkaa. Mistä tätä herkkua saa?

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

peikkolapsi

Posts: 1,180

#4735 • • peikkolapsi miisa the maskotti
silmänkääntäjä (the illusionist tais olla alkup.nimi)
oon nähny ton aikasemminkin ja tykkäsin, ni piti tsekkailla nyt ku se tuli telkasta.
mainio *joo* varsinkin edward norton.

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Epailija

Posts: 5,636

#4736 • • Epailija Physicist, 2nd class.

J Raninen, 24.4.2009 18:53:
My name is Bruce
Muutenkin leffa on täynnä sisäpiirin vitsejä ja Bruce-leffaviitteitä. Hauskaa revitään kyllä paljon muustakin, onelinereitä piisaa ja tylsäks tätä ei pysty kutsumaan.

Jos halpiskauhuroska ja Bruce ovat ennestään tuttuja, niin suosittelen. Muuten saattaa jäädä vähän omituiseksi kohellukseksi.



Bruce ei ollut ennestään tuttu, joten varmaan osin siitä syystä en itse saanut tästä oikein mitään irti. Minun silmissäni pätkä oli kauhukomedia ilman kauhua ja pitkälti myös ilman komediaa. Huonoille kauhurainoille naureskelusta puuttui kekseliäisyys ja vain muutama vitsi jaksoi naurattaa. Jos inside-vitsien tajuamiseksi pitäisi katsoa vielä tätäkin huonompia Brucen leffoja, niin taidan jättää väliin. 1,5/5

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

akir0

Posts: 2,554

#4737 • • akir0 idleRPG champion 2009
045 - Paycheck
Joskus kun tää tuli niin tullu viimeks katsottua ja muistaakseni pidin tätä silloin aika kräppinä. Nyt tää toimi vähän paremmin, mutta valitettavasti tota actionia oli vähän liiaksikin ja keskustelua+juonenkuljetusta turhan vähän.
whispering

Posts: 871

#4738 • • Edited whispering Super Juusto
Eurotrip **** (Paljon parempi ku eka osa)
Death Race **** (Jason Statham alkaa kyl ottamaan Bruce Willisin paikkaa "The action starana")
Dude, Where's My Car? ** (enemmän ärsytti ku nauratti)
Deep Impact ***** (yks suosikki leffoista, aina vaan yhtä hyvä <3)
coolcat82

Posts: 771

#4739 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Midnight meat train.. Splätterit ja kauhuleffat on mun suosikkeja, mutta kyllä tää oli aivan omaa luokkaansa. Mun asteikolla tuli kuvotusmittari täyteen jo ennen puoltaväliä, mutta toki näin loistava teos oli katottava kokonaan, vaikka hyi vittu tais päästä suusta suhteellisen monta kertaa *iloinen* Suosittelen, en tosin oikeen osaa sanoa että minkätyyppisille ihmisille tämmöinen tekele on suunnattu. Varmaan paras kattoo just yksin ja pimeessä. Sanat hyi vittu tästä just jäi mieleen parhaiten...

--
*sydän* Diamonds *sydän*