7,277 posts, 364 pages, 2,451,509 views
Sinza, 11.3.2009 09:46:
Changeling tuli katsottua vähän aikaa sitten, tykkäsin tosi paljon! Juoni olikin erilainen mitä olin osannut odottaa ja leffa pysyi mielenkiintoisena loppuun saakka .
opmdevil, 11.3.2009 10:05:
Watchmen pitäisi mennä kattomaan uudestaan.
Trance Tinke, 6.3.2009 01:17:
---
ezzy, 6.3.2009 00:32:
Ong-Bak tuli katottua toistamiseen eilen. Varmaan kovin thaikkuleffa ever. Tony Jaa rocks!
---
Helvetin hyvä taikku leffa on kyllä, eikös tää ong bak ollut länsimaissa nimellä warrior king tai jokin vastaava...kaksi elokuvaa tehty ja mahtava ovat molemmat...
Bio, 13.3.2009 22:16:
Babylon A.D.
Perus-kuolahuuli-vindiesel-leffaa. Toivoin et olis ollu erilainen mut paskat.
whispering, 13.3.2009 22:28:
Jos Vin Diesel pääosissa ja odotat jotain muuta kuin Vin Diesel leffaa, niin onko elokuvan vika jos ei toimi? Mun mielestä ihan helmi leffa, ärsyttää suunnattomasti kun ihmiset ei osaa valikoida elokuvaa, ja syyttää sitten sitä elokuvaa tästä.
opmdevil, 11.3.2009 10:05:
Watchmen pitäisi mennä kattomaan uudestaan.
whispering, 13.3.2009 22:28:
---
Bio, 13.3.2009 22:16:
Babylon A.D.
Perus-kuolahuuli-vindiesel-leffaa. Toivoin et olis ollu erilainen mut paskat.
---
Jos Vin Diesel pääosissa ja odotat jotain muuta kuin Vin Diesel leffaa, niin onko elokuvan vika jos ei toimi? Mun mielestä ihan helmi leffa, ärsyttää suunnattomasti kun ihmiset ei osaa valikoida elokuvaa, ja syyttää sitten sitä elokuvaa tästä.
laite, 13.3.2009 22:43:
Taidan kysyä sulta ens kerralla onko joku leffa hyvä jotta osaan muodostaa siitä mielipiteeni. Kiitos, tämä helpottaa elämääni suunnattomasti!
whispering, 13.3.2009 22:55:
---
laite, 13.3.2009 22:43:
Taidan kysyä sulta ens kerralla onko joku leffa hyvä jotta osaan muodostaa siitä mielipiteeni. Kiitos, tämä helpottaa elämääni suunnattomasti!
---
Ei tarvi, annan sulle pikaohjeet:
Tykkäätkö toimintaleffoista á la Michael Bay? Jos et, vältä kaikkein suurimpia hollywood toiminta leffoja.
Tykkäätkö romanttisista komedioista? Jos et, älä katso romanttisia komedioita.
Tykkäätkö teini leffoista? jos et, älä katos teini leffoja.
Näiden ohjeiden avulla pääset jo pitkälle. Tietysti jos vaivautuisit miettimään mitä ajan takaa, ei olisi tarvinnut tuotakaan raapustaa.
laite, 13.3.2009 22:57:
Tällä hetkellä avainkysymyksenä on pidänkö toimintaleffoista tai romanttisista komedioista. Kerro oi suuri mestari mitä mieltä olen???
wiwi, 10.3.2009 10:56:
Slumdog millionaire.
Paskat näyttelijät, kliseillä kuormitettu rautalangasta väännetty juoni, ylipitkä kesto ja katsojan aliarvioiminen. Kohderyhmää vaikuttais olevan jenkkiteinit, jotka tarvii puolet leffasta lässytystä kestääkseen sen että jossain jollain on asiat huonosti. Leffan viesti: kenestä tahansa voi tulla jotain, vaikka slummin kasvatista miljonääri, ihanaa! Tämän jälkeen voit nukkua taas yösi rauhassa.
En suosittelisi kenellekään. Sen kolme tuntia voi käyttää vaikka seinän tuijottamiseen.