I <3 Sonera Banner - Thread (NOT)

321 posts, 17 pages, 213,407 views

ezzy

Posts: 8,060

#222 • • ezzy Droid-pappa

whispering, 3.12.2008 08:46:
---
Käytät kaistaa = käytät klubbaria, klubbari käyttää rahaa siihen että sä voit käyttää tätä sivustoa, jonka se maksaa mainostuloilla.

Ei tää oo raketti tiedettä.



Kyllä käyttäjällä on silti oikeus rajata mitä hänen koneella näkyy ja mitä ei. Toi nyt on ihan vammanen asenne koko hommaa kohtaan, että pitäis orjallisesti katsella vierestä, kun flash-kikkareet pistään koneen polvilleen. Kyllä mä mielummin maksan anqqalle vaikka battery-rahaa, kuin kyykytän paskaa työkonettani.
Occu

Posts: 2,528

#223 • • Occu
Philipsin bannerista kun pääsi eroon niin eikös tänne tuppaa uusi hieno nokian banneri viemään näytöstä puolet *igor*

onneksi ei usein tarvitse käyttää konetta jossa on ie jolla nämä ihastuttavat mainokset näkyvät

--
..::MOI::..

André

Posts: 457

#224 • • Edited André Madwave, Force

ezzy, 3.12.2008 09:18:
[Kyllä käyttäjällä on silti oikeus rajata mitä hänen koneella näkyy ja mitä ei. Toi nyt on ihan vammanen asenne koko hommaa kohtaan, että pitäis orjallisesti katsella vierestä, kun flash-kikkareet pistään koneen polvilleen. Kyllä mä mielummin maksan anqqalle vaikka battery-rahaa, kuin kyykytän paskaa työkonettani.



Samaa mieltä *joo* Mun pointti vaan oli alun alkaen se, että kun klubbari käyttää niin paljon noita flash mainoksia, niin ei tätä sivua voi käyttää kun koneella. Esim kännykällä tätä sivua ei enään pysty lataamaan, mikä sinänsä on sääli jos haluaisi katsoa jonkun tapahtuman infoja ollessaan liikenteessä.
Takyon

Posts: 2,945

#225 • • Edited Takyon Möwkö

André(cosmo), 3.12.2008 17:35:
---
ezzy, 3.12.2008 09:18:
[Kyllä käyttäjällä on silti oikeus rajata mitä hänen koneella näkyy ja mitä ei. Toi nyt on ihan vammanen asenne koko hommaa kohtaan, että pitäis orjallisesti katsella vierestä, kun flash-kikkareet pistään koneen polvilleen. Kyllä mä mielummin maksan anqqalle vaikka battery-rahaa, kuin kyykytän paskaa työkonettani.

---


Samaa mieltä *joo* Mun pointti vaan oli alun alkaen se, että kun klubbari käyttää niin paljon noita flash mainoksia, niin ei tätä sivua voi käyttää kun koneella. Esim kännykällä tätä sivua ei enään pysty lataamaan, mikä sinänsä on sääli jos haluaisi katsoa jonkun tapahtuman infoja ollessaan liikenteessä.



Ihan hyvin pystyy kännykällä selaamaan kun otat javascriptin pois päältä. Nimim. päivittäinen kännykkäselaaja

Niin ja tosiaan minäkin mielummin maksaisin voitelurahat suoraan Anqalle, adblock toimii.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Avatar
#226 • • Edited REivaaja Guest

whispering, 3.12.2008 08:46:

Ei vaan ne maksaa että saa näyttää sulle sen mainoksen, samalla tavalla kuin bussi pysäkeillä. Ei niitä pakko klikkailla ole että rahaa tulisi (riippuen tosin sopimus tyypistä).
....
Käytät kaistaa = käytät klubbaria, klubbari käyttää rahaa siihen että sä voit käyttää tätä sivustoa, jonka se maksaa mainostuloilla.

Ei tää oo raketti tiedettä.



No ei oo ei.

Kyllä se on mahtava juttu että voi ottaa kontrollin siitä mitä skeidaa silmiin satelee. Blokkerit auttaa pitää tasapainoa yllä pakottaen mainostajien ottamaan myös etiikan huomioon, eikä vain klikkauksien määrää, joilla mainoskampanjan onnistuvuuden mittaaminen on sama kuin yrittäisi runkata Kampissa tunkemalla peniksensä vanerilevyn läpi jääden odottamaan orgasmia. Moni kyllä varmasti koskettaa, mutta väärällä tavalla, etkä orgasmia saa millään. Todennäköisesti menetät vain peniksesi.

Ja hyvä niin.
whispering

Posts: 871

#227 • • whispering Super Juusto

Occu, 3.12.2008 12:33:
Philipsin bannerista kun pääsi eroon niin eikös tänne tuppaa uusi hieno nokian banneri viemään näytöstä puolet *igor*

onneksi ei usein tarvitse käyttää konetta jossa on ie jolla nämä ihastuttavat mainokset näkyvät



Toi ExpressMusic? Mulla se on tossa yläreunassa (jossa on satunnaisesti mainoksia) ihan siististi *ding*
Avatar
#228 • • Vihta Guest

whispering
Käytät kaistaa = käytät klubbaria, klubbari käyttää rahaa siihen että sä voit käyttää tätä sivustoa, jonka se maksaa mainostuloilla.

Ei tää oo raketti tiedettä.



Olen nyt ymmärtänyt, että rahaa tulee klikkauksista?
Eikö? No, jos on klikkaamatta noita mainoksia, niin onko se sama
kun käyttäisi adblockia? Valaise hieman.
whispering

Posts: 871

#229 • • whispering Super Juusto

Vihta, 4.12.2008 10:08:
Olen nyt ymmärtänyt, että rahaa tulee klikkauksista?
Eikö? No, jos on klikkaamatta noita mainoksia, niin onko se sama
kun käyttäisi adblockia? Valaise hieman.



Molemman tyylisiä löytyy, en tiedä millasen sopimuksen Anqqa on tehnyt White Rabbitin kanssa.
Avatar
#230 • • Vihta Guest

whispering, 4.12.2008 12:04:
---
Vihta, 4.12.2008 10:08:
Olen nyt ymmärtänyt, että rahaa tulee klikkauksista?
Eikö? No, jos on klikkaamatta noita mainoksia, niin onko se sama
kun käyttäisi adblockia? Valaise hieman.
---


Molemman tyylisiä löytyy, en tiedä millasen sopimuksen Anqqa on tehnyt White Rabbitin kanssa.



Kärjistetään: Jos sopimus vaikka on, että rahaa tulee klikkauksista
ja mä en niitä mainoksia kuitenkaan klikkaile, niin olisinko oikeutettu
käyttämään adblockia? Siis sun ajatusmallin kannalta ajateltuna.
whispering

Posts: 871

#231 • • whispering Super Juusto

Vihta, 5.12.2008 12:08:
Kärjistetään: Jos sopimus vaikka on, että rahaa tulee klikkauksista
ja mä en niitä mainoksia kuitenkaan klikkaile, niin olisinko oikeutettu
käyttämään adblockia? Siis sun ajatusmallin kannalta ajateltuna.



Näen ton (mun ajatusmallin mukaan) paradoksina, samantyylisenä kuin nämä "mitä se haittaa että imutan musiikkia, emmä niitä kuitenkaan ostaisi" -tyyppiset heitot.
Avatar
#232 • • Vihta Guest

whispering, 5.12.2008 14:21:
---
Vihta, 5.12.2008 12:08:
Kärjistetään: Jos sopimus vaikka on, että rahaa tulee klikkauksista
ja mä en niitä mainoksia kuitenkaan klikkaile, niin olisinko oikeutettu
käyttämään adblockia? Siis sun ajatusmallin kannalta ajateltuna.

---


Näen ton (mun ajatusmallin mukaan) paradoksina, samantyylisenä kuin nämä "mitä se haittaa että imutan musiikkia, emmä niitä kuitenkaan ostaisi" -tyyppiset heitot.



Ei se mun mielestä ihan niinkään nyt mene, koska silloin
mä käyttäisin "tuotetta" / "palvelua" mutta niin, ettei artisti saa rahaa
käytöstä/ostosta. Noita bannereita mä en klikkaisi missään tapauksessa
kuitenkaan.
Rinik

Posts: 647

#233 • • Rinik I solemnly swear that I am up to no good.
loistavaa nyt on taas edin mainos joka kukkuu kokoajan tossa ruudulla... *jiihaa* *poks* *igor*

--
...people find it far easier to forgive others for being wrong than being right.

Anselmi

Posts: 2,578

#234 • • Edited Anselmi And sell me
Vitun Ed, kun klikkaa X:ää niin ei tapahdu mitään vaan meno ja heilunta tuossa Ale-pubin näkoisessä mestassa jatkuu ja sivut jää selaamatta.
Tästä eteenpäin juon pelkkää Rodeota*dissaa*

--
sen pituinen se

Snaggo

Posts: 1,147

#235 • • Snaggo ;__;
Vitun "the Spirit", väijyy ja hyökkää pahimalla hetkellä *igor*

--
bojoing.

Rinik

Posts: 647

#237 • • Rinik I solemnly swear that I am up to no good.
edellisestä pääsi juuri eroon niin nyt siinä on jo toinen... *poks*

--
...people find it far easier to forgive others for being wrong than being right.

Horzi

Posts: 646

#238 • • Horzi FINRG Recordings
Vitun Zorro hyppii silmille.
Epailija

Posts: 5,636

#239 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Alkaa olla pakko ottaa käyttöön Firefox ja adblock. Klubbarin käytettävyys kärsii ihan kohtuuttomasti etenkin noista s**tanan valebannereista, jotka avaavat itsensä pyytämättä lähes koko ruudun kokoisiksi. Olisi tällainen hullu ehdotus, joka saattaisi parantaa kaikkien klubbaria käyttävien mielialaa: Mitä jos pidettäisiin bannerit bannereina?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Damien

Posts: 2,882

#240 • • Damien [tr3ox]

Epailija, 23.1.2009 13:28:
Alkaa olla pakko ottaa käyttöön Firefox ja adblock.



Voin suositella lämpimästi, oon aina käyttäny Netscapea ja nyttemmin Tulikettua. Ad-blockin pulttasin kiinni, kun bannerit luisuivat ekan kerran keskelle näyttöä ilman lupaani. Fight fire with fire.