321 posts, 17 pages, 218,125 views
Jusna666, 15.12.2006 14:58:
Isot on huolenaiheet tääläkin..
Jone, 18.12.2006 13:39:
Jesh, täysin perseestä koko Soneran banneri.
Enemmän perseestä on ainoastaan käyttäjät, jotka ylpeästi huutavat käyttävänsä Adblockia. Käyttekö te ihmisten kotonakin varkaissa ja pistätte sen jälkeen joukkopostituksena tiedonannon koko kaveripiirille asiasta?
kilobitti, 18.12.2006 17:36:
Varkaus? Ymmärrän toki, että mainoksilla katetaan osa klubituksen kiinteistä kustannuksista, ja minulla on jonkun masokistisen fetissin mukaan siedettävä tietty määrä mainontaa ollakseni reilu. Tämä ei tarkoita että minun on kuluttajana siedettävä mitä vaan; kun banneri rupeaa heikentämään sivuston käytettävyyttä, on minulla mielestäni jopa eettisessä mielessä oikeus blokata se pois. Lakia en joka tapauksessa riko.
Ja kyllä, olisin valmis maksamaan klubituksen käytöstä jollakin toisella tavalla, mutta niin kauan kun vaihtoehtoa ei ole, pistän blokaten. Omatuntoni on puhdas.
Jone, 18.12.2006 19:30:
Valitan, mutta omatuntosi on yhtä puhdas kuin kaupoista karkkeja näpistävillä naperoilla ellei mun tietämykseni bannerimainonnan toimintaperiaatteista sitten ole auttamattoman vanhanaikaista.
Mikäli siitä maksetaan näyttöjen mukaan (käsittääkseni useimmiten maksu tapahtuu osin näyttöjen ja osin klikkausten yhdistelmän mukaan), niin näyttöjen estäminen on varastamista.
2la, 23.5.2007 16:05:
HEIIIIIIIIIH taas kouluaamu ja kiinnostaa nippa nappa...
Voisiko tuolle nokia-mainokselle ankean äänen omaavine ankeine jätkineen tehdä jotain? Saatana. Älkääkä ehdotelko adblockeja, ei tää oo mun koneeni.
2la, 23.5.2007 16:05:
HEIIIIIIIIIH taas kouluaamu ja kiinnostaa nippa nappa...
Voisiko tuolle nokia-mainokselle ankean äänen omaavine ankeine jätkineen tehdä jotain? Saatana. Älkääkä ehdotelko adblockeja, ei tää oo mun koneeni.
Jone, 18.12.2006 13:39:
Jesh, täysin perseestä koko Soneran banneri.
Enemmän perseestä on ainoastaan käyttäjät, jotka ylpeästi huutavat käyttävänsä Adblockia. Käyttekö te ihmisten kotonakin varkaissa ja pistätte sen jälkeen joukkopostituksena tiedonannon koko kaveripiirille asiasta?