Parhaat kännykkäsovellukset

44 posts, 3 pages, 15,927 views

soulsake

Posts: 2

#21 • • soulsake
Itse olen tuosta widsetsistä diggaillut vähän liiankin hyvin. agileMessenger ja widsets tekee kännykästä ihmelaitteen. Viihtyy paljon paremmin dösämatkat ja muut tuon widsetterin kanssa. Suosittelen. Parhaa widgetit ovat salakuunneltua.fi, hotornot.com, imdb.com ja tietyst wikipedia.org.
Mutta käyttäjästähän se sitten riippuu mitä softia tarvitsee ja mitkä ovat hyödyllisiä.
nuance

Posts: 1,963

#22 • • nuance cov ops, combat, sunrise
mun lempparikännykkäsovellukset:

[li]soittaminen
[*]tekstiviestit[/li]
Cloud

Posts: 2,162

#23 • • Cloud Game Freak
Täytyy myöntää, et Kännykkä kännykänä, mp3soitin soittimena, käsikonsoli konsolina ja niin edespäin.

Eli täytyy sanoa, että Textiviesti on se suurin ja mullistavin juttu ja mun vaihtoehto kännykän saralla mitä itse roottaan. Ei se soittaminenkaan huono juttu ole =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

CM

Posts: 1,507

#24 • • CM
Internet Radio vaikuttas olevan aika näppärä softa.

Skype for Symbian tulee toivottavasti pian.

Toi Opera ei ollut kyllä omaan mieleeni, hidas ja käyttöliittymältään kankea verrattuna puhelimen (N80) omaan selaimeen
Viltsu

Posts: 2,010

#25 • • Viltsu noname

CM, 22.12.2006 07:27:
Internet Radio vaikuttas olevan aika näppärä softa.



Woooou :)

Nyt vois sanoa että 3G-puhelimen hommaamiselle löytyy syy..

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Samu81

Posts: 1,224

#26 • • Samu81 kokolihaa
Itselleni käyttökelpoisimmat sovellukset näin äkkiseltään:

-Messenger ja IE
-TomTom 6
-Skype
-VNC - koti/duunikoneen etähallintaan
-Total Commander - PPC:n registryn editointia varten
-ORB - koti/duunikoneen digitelkku, musiikit, kaikki avit jne streamattuna PPC:n
-WM5torage - tietokoneet tunnistaa PPC:n normaalina USB -muistitikkuna
-Herecast WiFi scanner - vaatii GPS -mokkulan
-Fit 4 Cat Hermes Tweaker - PPC:n extRomin jne tviikkailuun.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

typo

Posts: 685

#27 • • typo Testaaja
Luuri on N6230, eli S40, mikä rajoittaa jonkin verran. Eniten tulee käytettyä, järjestyksessä:

- luurin oma mp3 player (perseestä, mut toimii)
- Reittiopas (taskuversio. ok, ei puhelimen sovellus, mutta silti yks parhaita sovelluksia, mitä on)
- Virca (irc client)
- QuickIM (mese S40 -luureille)
- MidpSSH (ssh2 client S40 -luureille)

.pi.

--
.psychedelicious.

kilobitti

Posts: 2,419

#28 • • kilobitti 1-2-3 techno

Ozie, 16.12.2006 10:58:
-putty



Tätä pitää testata*hihu*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

kilobitti

Posts: 2,419

#29 • • kilobitti 1-2-3 techno

Morrowe, 27.12.2006 13:25:
aivan samaa mieltä, jos on itsellään hyvä puhelin, hyvä mp3-soitin, ja hyvä digikamera, niin MIKSI ostaa joku lelu johon kaikki on yhdistetty huonolla laadulla.



Noihin yllä mainitsemiisi toimintoihin onkin parasta käyttää erillisiä laitteita. Mutta mikä nyt sitten ois parempi laite sähköpostien lukemiseen tai teksti-tv-uutisten lukemiseen esim. bussissa?*hih*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Kaaottisen mukava

Posts: 94

#30 • • Kaaottisen mukava aka kamu

Morrowe, 27.12.2006 13:25:
aivan samaa mieltä, jos on itsellään hyvä puhelin, hyvä mp3-soitin, ja hyvä digikamera, niin MIKSI ostaa joku lelu johon kaikki on yhdistetty huonolla laadulla.


No mulla ainakin on se, että vaikka oon joskus ostanu erillisen mp3 soittimen niin ei sitä vaan koskaan muista ottaa mukaan. Kännykkä vaan sattuu aina olee mukana ja musa kuulostaa aivan yhtä hyvältä sen kautta (tai tarpeeks hyvältä) niin eipä tuu käytettyy muuta. Kamerat on kännyköissä parhaimmillaanki vähän leluja, mutta niiden käyttötarkotus on mulla ainakin vähän eri ku pokkarilla.

Ite aiheeseen ni mulla on ainakin nämä ohjelmat asennettuna mun S60:een:
-Pari Office softaa & Pdf reader
-Putty
-agile messenger
-Zip pakkaus
-ScummVM (monkey islandit =)
-NES emulaattori
-Taskmanager
-Best Birthday
-Y-Browser
-Autolock

--
Yön saalistajalla on aina hauskempaa!

akir0

Posts: 2,554

#31 • • Edited akir0 idleRPG champion 2009
Itellä vähä sama homma, et kännykkä on korvannu erillisen mp3-soittimen tarpeen. Turha raahata kahta laitetta ja kaksia kuulokkeita aina mukana.

Jotta oltas topikissa niin OggPlaytä käytän siis musiikin soitteluun kännykässä.
tumpsi

Posts: 2,553

#32 • • tumpsi rekisteröitymätön
vaihdoinpa 6670 -> e70.
koskakohan fexplorer tulee 3rd editionille :(

suosikkisofta: putty
tumpsi

Posts: 2,553

#33 • • tumpsi rekisteröitymätön
e70:ssä uusin firmware, uusin putty, eikä se suostu toimiin wlanil :(
muis softis se kyl toimii.

äiti, mitä mä nyt teen?
micqo

Posts: 1,094

#34 • • micqo
Mun N80:ssä pyörii/on asennettu seuraavanlaisia sovelluksia,

Live Messenger
F-Secure Antivirus
Kaappain aka Screenshot
Photorite
Opera
Kanavat
Tom Tom 6
Killer Mobile
Autolock
FSCaller
SMS Accelerator
Handy Weather
Handy Zip
FSClock
S60 Internet Radio
Jinx

Posts: 2,615

#35 • • Jinx Superfeminine
Mulla on Opera Mini ja HKL:n Omat Lähdöt

--
Pyllykkä

Lnn Sika

Posts: 2,847

#36 • • Lnn Sika
kahta sovellusta käytän aktiivisesti luurissa

wlirc
mi snooker
Snaggo

Posts: 1,147

#37 • • Snaggo ;__;
hain just opera minin, asiallista*pihkassa*

--
bojoing.

ipe

Posts: 1,845

#39 • • Edited ipe X-Rust / Holvi
Fring oli ihan kätevä skypeilyyn kun ei ollu nettiyhteyttä vielä uudessa kämpässä. tosin siinä on tota viivettä aina muutama sekunti joka hieman hankaloittaa puhumista mutta toimii ihan pätevästi kuitenkin.

Picodrive (Sega Megadrive emulaattori) on kans kiva. Voi pelailla nostalgisia pelejä kapulassa. Tällähetkellä ei oo kylläkään asennettuna kun Sonic 1 & 2 pelit mutta tarvis ehkä imuttaa muutamia lisää. itelläni on sellanen versio kyseisestä ohjelmasta vaan ettei äänet toimi mutta kyllä sillä silti pelailee pienestä bugituksesta huolimatta. Välillä se kyllä jumittaa koko puhelimen niin että joutuu buuttaamaan...

Opera olikin valmiiks asennettuna puhelimessa joten netissä surffailu onnistuu ihan kivasti kans. Tarvis tosin ehkä päivittää sekin koska navigointi joillain sivustoilla ei toimi sivuttais suunnassa ja esim. joillekin boardeille postaminen ei onnistu kuin ei pääse millään painamaan tiettyjä nappuloita...

JJKeylock automaattinen näppäinlukko. Juu ei voi ymmärtää miten tälläsessä puhelimessa (N70) ei oo mokomaa valmiiksi ohjelmoituna. No ompahan ilmanen softa tämäkin kun vain viitsii nähdä vaivan asentaa.

joku navigaattori ohjelma vois olla kiva kans mutta ei vielä ainakaan jaksa ostaa tuota GPS-palikkaa. Odottelen sopivaa tarjousta tai hintojen laskua tuonne 50e hujakoille.

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

ken-guru

Posts: 165

#40 • • ken-guru

ipe,
joku navigaattori ohjelma vois olla kiva kans mutta ei vielä ainakaan jaksa ostaa tuota GPS-palikkaa. Odottelen sopivaa tarjousta tai hintojen laskua tuonne 50e hujakoille.



Jos on mahdollisuuksia, tsekkaile noita Holuxin gps-pulikoita esim eBaysta. Noita GPSlim malleja liikkuu aika paljonkin tuolla iipeissä.