Mikä jännittää?

349 posts, 18 pages, 124,975 views

Yoni

#41 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Saanko töitä vai en! Sanovat että saan mut kun oon vähän skeptinen pukumiehiä kohtaan.
gerry

#42 • • gerry

Ameeba^, 3.1.2007 01:56:
---
T3k, 3.1.2007 01:54:
---
Ameeba^, 3.1.2007 01:44:
Intti alkaa ens maanantaina

---

ei tartte jännittää, rest assured, se ei mikään mahdoton mesta oo (läheskää) *vink*

---

Toivotaan toivotaan *ding*

Itse aloitin tasan vuosi sitten tammikuussa. Kyl se hiukan jänskätti mut näin jälkikäteen intti oli kyl yks elämän kohokohta, varsinkin sieltä pääseminen=)! Kunhan oot kunnial loppuun saakka silloin se vasta palkitseeki!

--
by B.C.S

Siren

#43 • • Siren Seinäruusu
Mun pitää soittaa lauantaina siskopuolen häissä näiden häävalssi. Jänskättää, ku sen pitäs mennä täydellisesti ja tempon pitäs pysyä samana koko ajan.

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Avernian

#44 • • Avernian Kerettiläinen

Siren, 4.1.2007 10:14:
Mun pitää soittaa lauantaina siskopuolen häissä näiden häävalssi. Jänskättää, ku sen pitäs mennä täydellisesti ja tempon pitäs pysyä samana koko ajan.

Ota rumpukone mukaan *tirsk*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Siren

#46 • • Siren Seinäruusu

Avernian, 4.1.2007 11:35:
---

---

Ota rumpukone mukaan *tirsk*

No siis metronominhan vois laittaa äänettömälle vilkkumaan mut ois aika karu :D

--

#47 • • Annakins Guest

Mul on sama edessä parin viikon kuluttua ja lievä paniikki on jo hiipimässä päälle, en nimittäin ole soittanut fonia n. kuuteen vuoteen kovin aktiivisesti :D
Siren

#48 • • Siren Seinäruusu

Annakins, 4.1.2007 12:57:
---

Mul on sama edessä parin viikon kuluttua ja lievä paniikki on jo hiipimässä päälle, en nimittäin ole soittanut fonia n. kuuteen vuoteen kovin aktiivisesti :D

Mä kieltäydyin kohteliaasti ku kysyttii et haluisinko soittaa viululla jotain *tirsk* Ois tarvinnu hiukka enemmän reeniä ku toi piano :)

--

-P

#49 • • -P
jännittä snadisti tuleva muutto.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

#50 • • jesus Guest

salaisinko?, 4.1.2007 13:51:
jännittä snadisti tuleva muutto.

Mut mietis nyt mihin oot menos *senkin* Voidaan kyl vaihtaa.. muuta sä vaik Kallioon ni mä voin mennä Barcaan kyl *hihu*
-P

#51 • • -P

jesus, 4.1.2007 14:26:

Mut mietis nyt mihin oot menos *senkin* Voidaan kyl vaihtaa.. muuta sä vaik Kallioon ni mä voin mennä Barcaan kyl *hihu*

olen tyytyväinen määränpäähäni, - näin ollen vaihdosta ei ole soveliasta puhuakaan!

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

#52 • • jesus Guest

salaisinko?, 4.1.2007 14:27:
---
jesus, 4.1.2007 14:26:

---

olen tyytyväinen määränpäähäni, - näin ollen vaihdosta ei ole soveliasta puhuakaan!

Sitä minäkin *nauru*
micqo

#53 • • micqo
Koska tulee lähtö synnärille *pepsodent*
sapeli

#54 • • Edited sapeli jokukukamikä?

typo, 4.1.2007 11:47:
Tällä hetkellä ehkä eniten jännittää: http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=52845;pid=888143#888143

*hikoil*

.pi.

Tovin mietin et miks ton tapahtuman pitäis jännittää kun sähän oot varattu mies *nauru*

edit: nii, ja mua jännittää tulevaisuus, sillee hyvällä tavalla, vaikka se ei ookaan vielä lähteny hirveetä vauhtia mihinkään suuntaan, mutku tiedän et jossain vaiheessa se lähtee, ja siitä tulee kivaa, vaik vähän pelottavaa, mut siit tulee semmonen kiva yhteinen juttu, ja sit mul on loppujen lopuks paljon kerrottavaa kavereille ja pääsen oppimaan ja kokemaan kaikkee uutta, ja sit on kaikkee ihan uutta ja ihmeellistä, vaik suurin osa on silti niinku aina ennenki. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

#55 • • Kirsikka Guest

micqo, 6.1.2007 14:55:

Muakin jännittää tällä hetkellä varmaan eniten tuleva synnytys, vaikka siihen onkin vielä reilut pari kuukautta aikaa (jos nyt suunnilleen ajallaan syntyy). Muutenkin vauvan tulo jännittää, vaikkakin ihan positiivisella tavalla :)
Siren

#56 • • Siren Seinäruusu

Hyvin meni *hihu* Olin muuten koko päivän rauhallinen mistä yllätyin ku yleensä alan jännittää jo tunteja ennen esiintymistä mut sit pianon ääressä tuli kauhee jännitys.. Mut tosiaan hyvin meni ja hääpari oli muitten vieraitten ohella tyytyväisiä *hihu*

--

Lerna

#57 • • Lerna
Inttiin lähtö n.12h pääst :(
micqo

#58 • • micqo

Kirsikka, 6.1.2007 15:43:
---
micqo, 6.1.2007 14:55:

---

Muakin jännittää tällä hetkellä varmaan eniten tuleva synnytys, vaikka siihen onkin vielä reilut pari kuukautta aikaa (jos nyt suunnilleen ajallaan syntyy). Muutenkin vauvan tulo jännittää, vaikkakin ihan positiivisella tavalla :)

Onhan se jännittävää aikaa, nimimerkillä 'huomenna laskettuaika' *pepsodent*
Santutar

#59 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Peli.....täpitäpi.... en saa henkee!!*hikoil**poks*
#60 • • Equalizer Guest
Tulevaisuus