Mikä jännittää?

349 posts, 18 pages, 124,965 views

Jutu

#301 • • Jutu Blondi
Ylihuomenna New Yorkiin *hikoil* *pepsodent*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

josbe

#302 • • josbe suomalainen juhlakinkku
No huominen vähäsen. *tirsk* Vaikka toisaalta esiintyminen tuntuu myös hyvältä silloin, kun on perehtynyt aiheeseen hyvin.
RiD

#303 • • RiD Nukemi

Jutu, 18.2.2009 12:49:
Ylihuomenna New Yorkiin *hikoil* *pepsodent*

Onnea matkaan!
Itse suuntaan samaan suuntaan huhtikuussa!

--
*super* *possu*

JasoX

#304 • • JasoX Ruoska
Maanantain monikulttuuristen käytösongelmaisten nuorten toiminta seminaari jänskättää aika isosti *pökr*

--
heartbeat will never fade

#305 • • Annakins Guest
Huomisilta
Minnalilla

#306 • • Edited Minnalilla
ääärrrrrrrr......

Huominen koulujuttu *poks*
Jännittääki sit ihan toden teolla, siel on joku raati kattomassa ja hitosti porukkaa.
Isoin koulujuttuni 3 vuoteen.

Hiton Liikeideakilpailut.

--
tilulileii!

MILA

#308 • • MILA
Huomenna oleva koe mikä on jo monta kuukautta rästissä =) Enkä ole vieläkään lukenut yhtään! No ei sillä tuloksella niin väliä ole, mutta nolottaa kun opettaja on ihan mua varten sen joutunut tekemään. Pitäis varmaan mennä vähän kertaamaan..
Freja

#309 • • Freja Sihteeri
Lauantaina tulee hieman sukua mun luo istumaan päivää ja iltaa - mun tehtävänä on tarjota ruoat ja juomat. Menu on suunniteltu ja se on mielestäni suht täydellinen, tässä jänskää nyt sitten vain se, että
a) pitääkö suku mun kämpästä
b) onnistuuko ruokien teko
c) pitääkö suku kokkailujani taivaallisena
d) onnistuuko ilta kokonaisuudessaan

Aikataulukin ruokienlaiton suhteen on suunniteltu, ja muutenkin suht kaikki sille päivälle, mitä voi suunnitella. Haluan päivän olevan täydellinen, että he näkevät, että voin onnistua.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Vendela

#310 • • Vendela e-ra2co

Freja, 1.4.2009 10:36:
Lauantaina tulee hieman sukua mun luo istumaan päivää ja iltaa - mun tehtävänä on tarjota ruoat ja juomat.
a) pitääkö suku mun kämpästä
b) onnistuuko ruokien teko
c) pitääkö suku kokkailujani taivaallisena
d) onnistuuko ilta kokonaisuudessaan

Aikataulukin ruokienlaiton suhteen on suunniteltu, ja muutenkin suht kaikki sille päivälle, mitä voi suunnitella. Haluan päivän olevan täydellinen, että he näkevät, että voin onnistua.

a) Hmmm. Onko sillä jotain väliä, tykkääkö suku sun kämpästä vai ei koska Sinä olet se ihminen, joka on tehnyt kämpän sellaiseksi että viihtyy siellä itse? Ihmisten kämpät kertovat niin paljon heistä itsestään. Et sanonut, montako ihmistä käsittää "suku", mutta voisko edes teorian tasolla olla olemassa kämppää joka vois miellyttää aivan kaikkia?

c) Tähän vois melkein sanoo saman asian. Mun mielestä sekin jo riittäis, että ihminen on koettanut tehdä parhaansa eikä tarjoa ihan mitään jätteitä (vaikka toisaalta, onhan mikä tahansa vieraanvaraisuus varsin jaloa. Nyky-yhteiskunta on vaan niin kieroutunut kaikessa täydellisyyteen pyrkivyydessään...). Jos kokkaus ei sitten vaan jostain syystä maistukaan hyvältä, niin mun mielestä on vieraiden oma häpeä, jos siitä vetää jotkut herneet nenään vaikka toinen on laittanut rahaa ja aikaa ruoan valmistukseen. "Vahinkoja sattuu." Et toki sanonut, että on vaara että joku loukkaantuisi, mutta tiedän itse reiluissa viiskybäsissä olevia minkkiturkkisia, jotka varmasti voisivat. *justjoo*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

#311 • • Lilly Guest
Huominen*hikoil* Mut samalla oon innoissani :)
pululu

#312 • • pululu .jemmutti.
Et mitäs helvettiä nyt sitten.

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Nelli

#313 • • Nelli
Meen kattomaan kämppää, josta sain tänää asuntotarjouksen. Toivottavasti se ois hyvä! *piis*
LisBeth

#314 • • LisBeth
Tuleva kesä, parasta pitkään aikaan! *tanssittel*
Freja

#315 • • Freja Sihteeri

sativa, 1.4.2009 16:58:
a) Hmmm. Onko sillä jotain väliä, tykkääkö suku sun kämpästä vai ei koska Sinä olet se ihminen, joka on tehnyt kämpän sellaiseksi että viihtyy siellä itse? Ihmisten kämpät kertovat niin paljon heistä itsestään. Et sanonut, montako ihmistä käsittää "suku", mutta voisko edes teorian tasolla olla olemassa kämppää joka vois miellyttää aivan kaikkia?

Tässä mul oli sellanen pohjalla, kun mä oon aina siskoksista ollu se, jota on pidetty persaukisena ja sotkuisena, ja muutenkin vähän sellaisena "reppanana". Oon eroni jälkeen alkanut tekeen tästä itseni näköistä, siinä ihan kivasti onnistumalla - se on vähän sellanen ylpeysjuttu, eli toisaalta "huomaako suku, että mulla pyyhkii suht hyvin". Mä haluan, että ne näkee että mulla on sekä silmää että varaa tehdä tästä kämpästä hieno. Suku käsittää siis umm 5 ihmistä.

c) Tähän vois melkein sanoo saman asian. Mun mielestä sekin jo riittäis, että ihminen on koettanut tehdä parhaansa eikä tarjoa ihan mitään jätteitä (vaikka toisaalta, onhan mikä tahansa vieraanvaraisuus varsin jaloa. Nyky-yhteiskunta on vaan niin kieroutunut kaikessa täydellisyyteen pyrkivyydessään...). Jos kokkaus ei sitten vaan jostain syystä maistukaan hyvältä, niin mun mielestä on vieraiden oma häpeä, jos siitä vetää jotkut herneet nenään vaikka toinen on laittanut rahaa ja aikaa ruoan valmistukseen. "Vahinkoja sattuu." Et toki sanonut, että on vaara että joku loukkaantuisi, mutta tiedän itse reiluissa viiskybäsissä olevia minkkiturkkisia, jotka varmasti voisivat. *justjoo*

Ja tässä on sitten sellainen juttu, että ollaan yleensä oltu kummitätini luona viettämässä näitä sukukokoontumisia, ja kummitädin uusi mies on aina loistanut kokkaustaidoillaan, vaikka on ns. harrastelijakokki. Ruoista on puhuttu kauan tapahtuneen jälkeenkin. Mulla on tässä ensinnäkin se, että olen opiskellut alaa eli olen ruoanlaiton ammattilainen, ja se tarkoittaa taas sitä, että mä en vaan yksinkertasesti voi epäonnistua. Mä en saa epäonnistua. Ammattiylpeys ei kestäis sellaista kolhua.
Olen myös täydellisyyteen pyrkijä, ja jos jotain olen suunnitellut niin tahdon että kaikesta suoriudutaan täydellisesti.

Plus että mun on pakko näyttää että oon parempi kuin tämä mies :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Arsk4_

#316 • • Arsk4_ Lihis
Huomenna pitäs päästä Turkuun asti kaverini kauniilla, mutta hieman lutkahtavalla ranskattarella. Ja vielä takasin...

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

^Petunia

#317 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
muutaman tunnin päästä lähtevä lento Lontooseen *igor*
sapeli

#318 • • sapeli jokukukamikä?
Huomenna elämän eka larppi! *pökr*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

RiD

#319 • • RiD Nukemi
Kohta puoliin ois ranskaan lähtö ja jollain tavalla pitäis beauvaisista osata luovia vinennesiin. Jänsckättää!

--
*super* *possu*

lillikutti

#320 • • lillikutti hyppivä jyvä
Ei tulis listalle loppua, jos rupeisin mun jänskätyksiä luettelemaan! *igor* Joskus mua jänskätti mennä bileisiin, mut onneks on enää vaan mukava hytinä ja sopivasti adrenaliinia veressä.

--
Kuluta harkiten. Boikotoi. Dyykkaa. Kierrätä. Ole vegaani!
-Kettutyttömusikaali-