349 posts, 18 pages, 124,964 views
Jutu, 18.2.2009 12:49:
Ylihuomenna New Yorkiin
Freja, 1.4.2009 10:36:
Lauantaina tulee hieman sukua mun luo istumaan päivää ja iltaa - mun tehtävänä on tarjota ruoat ja juomat.
a) pitääkö suku mun kämpästä
b) onnistuuko ruokien teko
c) pitääkö suku kokkailujani taivaallisena
d) onnistuuko ilta kokonaisuudessaan
Aikataulukin ruokienlaiton suhteen on suunniteltu, ja muutenkin suht kaikki sille päivälle, mitä voi suunnitella. Haluan päivän olevan täydellinen, että he näkevät, että voin onnistua.
sativa, 1.4.2009 16:58:
a) Hmmm. Onko sillä jotain väliä, tykkääkö suku sun kämpästä vai ei koska Sinä olet se ihminen, joka on tehnyt kämpän sellaiseksi että viihtyy siellä itse? Ihmisten kämpät kertovat niin paljon heistä itsestään. Et sanonut, montako ihmistä käsittää "suku", mutta voisko edes teorian tasolla olla olemassa kämppää joka vois miellyttää aivan kaikkia?
c) Tähän vois melkein sanoo saman asian. Mun mielestä sekin jo riittäis, että ihminen on koettanut tehdä parhaansa eikä tarjoa ihan mitään jätteitä (vaikka toisaalta, onhan mikä tahansa vieraanvaraisuus varsin jaloa. Nyky-yhteiskunta on vaan niin kieroutunut kaikessa täydellisyyteen pyrkivyydessään...). Jos kokkaus ei sitten vaan jostain syystä maistukaan hyvältä, niin mun mielestä on vieraiden oma häpeä, jos siitä vetää jotkut herneet nenään vaikka toinen on laittanut rahaa ja aikaa ruoan valmistukseen. "Vahinkoja sattuu." Et toki sanonut, että on vaara että joku loukkaantuisi, mutta tiedän itse reiluissa viiskybäsissä olevia minkkiturkkisia, jotka varmasti voisivat.