akiapina, 11.12.2006 13:15:
Etarna's Flightissa ois myös voinut käyttää ekuja hyväksi kun toi Stressin vinyyli on harmittavan heikko,
Mä en tiedä onko mulla hyllyssä vielä huonommassa kunnossa oleva kappale kuin sulla - tossa on kyllä equtettu aika isollakin kädellä. Ja kuten sanoit, niin intensiteetti kyllä putoo aika ronskisti Fell Freen jälkeen, mut niin on tarkoituskin - toi biisi lyö eeppisyydellään noi kaikki muut laudalta ja siks ei oikein sovi mihinkään muualle kuin loppuun.
CM, 17.12.2006 13:18:
Oot muuten eka kiksun aikakaudella, joka tietää mitä genre epic trance OIKEASTI tarkoittaa ;) Se ei siis ole supersahakiksua vaan just tota soundia.
Tänks. Long live Ishkur ;) Mä luulen että toi mainitsemasi väärinkäsitys on vain ja ainoastaan Ishkur's Guidesta kotoisin.
kaasi, 20.12.2006 00:07:
Vuoden päätteeksi laitoit kyllä kova miksauksen jakoon, jossa oli ainakin mulle täysin "uutta musaa" tarjolla.
Toi Bloody Roots -kuva :D Uutta musaa, eli Sepulturaa.
motion, 20.12.2006 17:53:
koskas tulee rovaniemi rokkk city 2? siinä olisi sitä jotain.
Hei - mä muutin jo pois Rovaniemeltä ;)
dj fuse, 20.12.2006 21:11:
Tästä on sit ens vuonna hyvä jatkaa:)
Jep, nimenomaa. Mietin tän miksauksen kohdalla erityisen pitkään, et kaivanko noi epicit tuolta hyllystä ja duunaan miksauksen vai säästänkö niitä enemmän sit ylläreinä keikoille. Toisaalta äänenlaatu on noissa niin monissa jo varsin huono, et ne ei nykysoundin seassa enää juuri toimis. Lisäksi mietin, et nyt on tän miksauksen myötä hyvä siirtyä eteenpäin soundin puolesta uusiin juttuihin ens vuodelle tultaessa. Ehkä siinäkin mielessä tää oli hyvä milestone tähän kohtaan kaikin tavoin.
Ja hulvaton määrä kuuntelijoita.. Ajattelin et tää vanhasoundi uppois vain muutamille ja miksaus olis pituutensakin puolesta jo vaikeasti lähestyttävä, mut hienoa nähdä, et tän putoominen ei kysy ikää tai kokemusta :)
Kiitos vielä laajamittaisesta palautteesta - onnea ja menestystä vuodelle 2007!