ville, 13.12.2006 09:04:
---
Tää viimeisin nintendo on 8Bit jälkeen ensimmäinen laite joka ihan oikeasti on jotain täysin erilaista ja josta jaksaa innostua samalla tavalla kun kakarana.
Mä kyllä hyvin ymmärrän, että kaikki ei innostu liikesensorin mahdollisuuksista, mutta kyllä sitä kannattaa kokeilla. Ohjaimen laatu on kuitenkin sitä luokkaa, että liike aistitaan täysin 3D mallissa ja mukana on kiihtyvyys. Tämä johtaa siihen, että esim tennisessä saa tehtyä kaikki mahdolliset kierteet ja osaava henkilö saa löytyä pallo juuri sinne minne haluaa. Toisaalta samaan aikaan palloon on kuitenkin äärettömän helppo osua ja siten myös ensikertainen innostuu hommasta älyttömän helposti :)
Lisäksi kahden käden ohjaus mahdollistaa liikesensorin kanssa älyttömän tehokkaita käyttöliittymiä, joita ei muuten pysty toteuttamaan... nyt jo julkaisussa homma on aika hyvin kohdallaan, mutta jos evoluutiota ajattelee, homma on vasta täysin alussa ....
Tottakai olisi jees, jos olisi wii hd grafiikoilla, mutta kun peliä pelaa fyysisesti itse, voin sanoa, että graafikka ei sen jälkeen jaksa enää kiinnostaa.
Suoraan sanottuna mulla ei ole ollut koskaan näin hauskaa pelatessa
yhdyn täysin edellisiin lauseisiin. Mä en oikeasti tiedä mitään innovatiivisempaa pelimarkkinoilla tällä hetkellä kun Wiin, enkä usko että pitkään aikaan tuleekaan. Eilen neljän tunnin sillä pelailun jälkeen (JEEEEE SE tuli eilen
) tuntuisi jo melkein järjen köyhyydeltä ostaa 360 tai PS3 tämän luovuuden rinnalla. Kun vedettiin eilen 9 reiän golf kisa kaverien kanssa niin siitä ei oikeasti lähemmäs totuutta pääse millään täydellisillä grafiikoilla mitä pleikka ja boxi kenties tarjoaa.
Hei mitä on hyvä grafiikka ja computer like sisusta sen rinnalla kun sä itse pääset hakkaamaan ja väistelemään vastustajaas nyrkkeilykehässä!? Kyllä siinä kului jo kaloreitakin.
Meillä on wlan himassa niin latailtiin heti jotain vanhoja sega ja nes pelejä Wiin kaupasta. Kätevästi luottokortilla. Ja sitte ku tulee opera myyntiin...
Tää on vaan niin parhautta
Ne ketkä ei tajua digata on vaan henkisesti kitkeriä aikuisia.