Sinkkuluukku part.2 10.2.2007 @ Helsinki

209 posts, 11 pages, 42,949 views

Freja

Posts: 8,775

#81 • • Freja Sihteeri

Sparkling, 22.1.2007 15:30:
Oletusarvona on, että talo täyttyisi sinkuista. Emme voi kuitenkaan antaa rahojasi takaisin, mikäli vahingossa tulee eteen tilanne, jossa ihastut silmin palavasti varattuun mieheen. *plur*



Itseasias se oli vaan toi kirjotusvihre mikä mua häiräs *blush*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Danskuh

Posts: 675

#82 • • Danskuh pikku-Dee
NYT ON PAKKO tulla messiin:D jos vaik löytäis sen"elämän miehen" ja vitut...no yrittämään ainaki:D
fosa

Posts: 382

#83 • • fosa
Saas nähä, jospa tuonne vaikka eksyisi..

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

SyndroDome

Posts: 1,103

#84 • • Edited SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Kääk! Hitto joudun taas missaamaan nää kemut *pökr* Viimeks makasin sairaalassa liikunta kyvyttömänä ja tällä kertaa oon kyseisenä ajankohtana shanghaissa :) Edellisenä päivänä on lähtö, joten joudun jälleen skippaamaan nää kemut. Noh eiköhän tuolta about 20 miljoonan asukkaan kaupungista löydy jopa hieman parempia bileitä *vink*

Ens kerralla sitten taas uus yritys *hymy*

--
Life is full of choises.

Freja

Posts: 8,775

#85 • • Freja Sihteeri

SyndroDome, 22.1.2007 19:30:
tällä kertaa oon kyseisenä ajankohtana shanghaissa



MAHTAA VITUTTAA :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

aivastus

Posts: 499

#90 • • aivastus Ärsyttävä
Itseasiassa, sinkkuna on ihan kivaa. Siitäkin huolimatta, että isän ystävät yrittävät naittaa tyttärilleen. Mut kivasti on tullu uusia tuttavuuksia silti *hih*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Kolera

Posts: 4,256

#91 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
tais sitteki jäädä välii nääki ku eijjoo massii itqparqWHINEKRUIIKSirviö

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Snaggo

Posts: 1,147

#92 • • Snaggo ;__;

Kolera, 28.1.2007 05:37:
tais sitteki jäädä välii nääki ku eijjoo massii itqparqWHINEKRUIIKSirviö



Dude, 50 senttii stobe. Panttaa pullos.*plur*

--
bojoing.

Kolera

Posts: 4,256

#93 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Snaggo, 29.1.2007 13:41:
---
Kolera, 28.1.2007 05:37:
tais sitteki jäädä välii nääki ku eijjoo massii itqparqWHINEKRUIIKSirviö

---


Dude, 50 senttii stobe. Panttaa pullos.*plur*


joo noku ei oo massii ees vuokraa tai ruokaa ni =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

tir

Posts: 951

#94 • • tir
Soittoaikataulut julkistettu!

Lisäksi tiedoksi, että Volumessa on muuttunut happy hour hinnat, mutta kallista ei ole nytkään.. eli 21-23 hanatuotteet ja salmari sekä mansikkashotit 1!

Pukeutumisesta:
Pukeudu statuksesi mukaan!
eli villit ja vapaat vihreään, pelurit keltaiseen ja ne harvat varatut saavat sitten olla punaisia.

Muistattehan lähestyvän ystävänpäivän. Nyt on oiva tilaisuus hankkia ystävä ystävänpäiväksi *sydän*
bubbelgum

Posts: 2,477

#95 • • Edited bubbelgum ~sylikissa~

tir, 29.1.2007 23:11:
Pukeutumisesta:
Pukeudu statuksesi mukaan!
eli villit ja vapaat vihreään, pelurit keltaiseen ja ne harvat varatut saavat sitten olla punaisia.



Nyt on kyllä pakko puuttua tähän asiaan ja sanoa, että ettekö te oppineet viime kerralla yhtään mitään?? Pukeutumiskoodi EI toimi, koska ensinnäkään kaikki tavikset jotka tulee baariin ei edes tiedä että siellä on joku pukeutumiskoodi, ja toisekseen jo viime kerralla todettiin että ihmisillä ei välttämättä edes ole sen värisiä vaatteita jotka kuvaa omaa statusta, tai eivät halua pukeutua tietyn muotin mukaan.

Palautteissa viime bileiden jälkeen jo toivottiin että tällä kertaa panostaisitte vähän ennemän siihen että ne sinkut oikeesti sieltä ihmisvilinän keskeltä löytäis toisensa. Mutta näköjään järjestävä taho, ei halua? tehdä asian eteen yhtään sen enempää kun viimekskään. Vai missä oikeen mättää?

Ei voi muuta sanoa, kun että EI NÄIN.

--
Hullu ku pullosta tullu.

tir

Posts: 951

#96 • • tir
Viime kerrasta opittiin paljonkin :) muun muassa sitä, että tuota pukeutumista toivottiin mainostettavan enemmän.
Luuletko, että se on ainoa "sinkkuilujuttu" mitä illan aikana on luvassa?? *justjoo*

odottakaahan vain... *tirsk*

Me teemme parhaamme, mutta emme sentään voi tehdä aivan kaikkea puolestanne. Jos haluatte kertoa muillekin olevanne sinkkuja, niin tuo pukeutuminen on se näkyvin muoto.

onhan tässä ollut aikaa miettiä sitä pukeutumista ja muita asusteita... vihreä hiusväri maksaa pari euroa *vink*
Juhgu

Posts: 7,921

#97 • • Juhgu Virnistelijä

bubbelgum, 29.1.2007 23:18:
---



Mjoo, selvennykseksi: luvassa on toki muutakin sinkkuilua kuin pukeutumiskoodi, ja pukeutumiskoodi on tietenkin täysin vapaaehtoista. Myöskään kokovihreään tai kokopunaiseen ei tarvitse pukeutua, vaan viimeksikin esim. vihreällä kravatilla tai punaisella rannekkeella kyllä meni viesti perille :)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#98 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
Kunhan mä muistan Grace ja ZoneX & Niklas setit niin mä oon enemmän kuin tyytyväinen...
etkot ja jatkot vie allekirjoittaneen mennessään, se on jo varma...

--
suomen virallinen totuus

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#99 • • WiljamiDzay Nyypiö

Haitok, 29.1.2007 23:43:
Kunhan mä muistan Grace ja ZoneX & Niklas setit niin mä oon enemmän kuin tyytyväinen...
etkot ja jatkot vie allekirjoittaneen mennessään, se on jo varma...



Koitahan pysyä jossain kuosissa (siis ei kuosaus-kuosissa) oman settis loppuun asti *nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#100 • • Keijo Hujanen Pressiklubi

WiljamiDzay, 29.1.2007 23:55:
---


---


Koitahan pysyä jossain kuosissa (siis ei kuosaus-kuosissa) oman settis loppuun asti *nauru*



eipäs aleta kiristämään! *senkin*

--
suomen virallinen totuus