Sinkkuluukku part.2 10.2.2007 @ Helsinki

209 posts, 11 pages, 44,115 views

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#201 • • WiljamiDzay Nyypiö

grace, 11.2.2007 23:23:
Juu ei kyl Camisraa ainakaan. Tolla kuvauksella on kyl _hieman_ hankala sanoo mikä biisi se oli... :D Vois tietty auttaa, jos muistat about oliko alku- vai loppupuolella. Mut voin yrittää vääntää jonkunlaista soittolistaa.. Menee hetki ;)

Ja kiva jos maistui. Itsellä oli ainakin ihan kivaa volumesta huolimatta ;)



Ei pysty muistaa missä vaiheessa settiä oli (piti seikkailla ympäri paikkaa niin paljon ettei saanut nautiskeltua yhtään settiä kokonaan.. se mitä sun seteistä kuulin pisti kyllä jalkaa vipattamaan *joo*)... enkä uskonutkaan tuon kuvauksen ainakaan auttavan asiaa *nauru*

Odottelen suosiolla soittolistaa ja ryhdyn sitten metsästämään..

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

grace

Posts: 68

#202 • • grace
Noniin, en jaksanu kaivaa biisejä (ekaa lukuun ottamatta), mut levyt ois about nää:

Depeche Mode - Its no good (remix, unknown artist)
Axel Bartsch & Asem Shama - Drumfiles 3.0
Valentino Kanzyani - La Sala Loca EP
Mr Sliff - Rippin & dippin pt 2
Valentino Kanzyani - Intecnique Album Sampler
Ade Fenton vs. Ignition Technician - Exit wonderland EP
W.Jörg Henze - Siente mi cuerpo
Alter Ego - Rocker
Keep It Stereo - Underground suppliement LTD
W.Jörg Henze - Passengers Only
Monika Kruse @ Voodooamt - Solid State Ep
User 013
Umek - Težka Mašinerija

Toivottavasti löydät etsimäsi :)

--
-- Techno is not for girls --

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#203 • • WiljamiDzay Nyypiö

grace, 11.2.2007 23:54:

Alter Ego - Rocker



*jiihaa* ja tämähän se oli... oon kyl nimen kuullut ennenkin (samoin kuin luonnollisesti biisinkin) ja tarvitsi vain hieman apua muistille *iloinen*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

domi

Posts: 7,069

#204 • • domi Työn sankari.
Mange, Pi ja Etana-duo LÄÄHVONKRUNK *sydän*

Oli tuolla kivaaki, väsy vaan loppuvaihees meinas tulla ja kotimatka veny kuustuntiseksi yllättäen!
ohgreat

Posts: 361

#205 • • ohgreat Efialtes (Distortion)
Mulle jäi hyvä maku...hauskaa oli ja musaki uppos. Kiitos! *hymy*
-andy-

Posts: 352

#206 • • Edited -andy- genuine dancefloor geezer

WiljamiDzay, 11.2.2007 21:36:
---

"...pussauskopissa..."




Mit vit...?!?!? Oliko siellä semmonenkin?? Siihen nurkallehan sitä olis pitänny mennä pousailemaan ja näyttään haluttavalle... Toisin ton jälkimmäisen toteutus olis voinnu olla vähän vaikeampaa *justjoo*

--
---One decade of electronic dance music
and still going strong!---

laeski^

Posts: 478

#207 • • laeski^ LaiskaLäski
oli kyl kerrassaa mukavat bileet *joo* (kai *ding**nauru**blush*)
volumes/premis o joku kumma magia, siel tulee aina oltuu vähän turhanki huppelis....

mut jooh, part.3 oottelemaa *hihu*
Avatar
#208 • • Muussika Guest
Dodiii! *nauru*

Naurattaa jo valmiiks, mutta ei siksi et paikalla oli mahtiesiintyjiä - kiitos teille - vaan siksi että tuli aika ajoin yläaste mieleen asiakaskunnasta. :D

Jätkät ringissä naureskeli mulle, tuijotin niitä silmiin ja sit mänivät hiukka vaikeeks.

Pojat: ''Ahahahah ei wittu tsiigatkaaa LOL!''

Vampy: *tiiviistii tuijottel ja vittumaisesti hymyillel*

Pojat: ''Khrhmrhrhmmm, aika... hurjat.''

Vampy: ''No näi o.''

Pojat: ''Tiiäks mikä tän jäbän älykkyysosamäärä on? Se oli just testeissä!''

Vampy: ''Luultavasti aika vitun pieni, niiku teillä muillakin. Joukossa se tyhmyys tiivistyy, niihä sitä sanotaan.''



Nooooh, toi oli nyt pientä, mut sain mä pitää anatomian luennonkin.

Tyyppi: ''Oho, ooksä joku reivaaja vai?''

Vampy: ''Muun muassa.''

Tyyppi: ''No sen kyl huomaa!''

Tyyppi: ''Tissit, sullon tossa tissit!''

Vampy: ''Joo, tiesitkös et naisilla on tissien lisäksi myös pillu, ja miehillä penis?''



Joo, ja joku yritti tehhä tuttavuutta mun hameen alta, mut lähellä olleet ehkä oppi et se ei välttämäti kannata. Joo, ja en tosiaan puhu sitä siansaksaa, kiitti vaan hyvästä yrityksestä. Lääkitys eijjoo ihan kohillaan, mate.

Kaikesta tästä ihme spedejengistä huolimatta mul oli aikast kiwaa, ja tuli taas saatua hyvä tamppaus-urheiluannos! *joo* *hikoil*

Antti aka Gohai, teikäl oli kyl meno päällä, rispekt! Hardstyle eijjoo ihan teh mun juttu, mutta sä kyllä vedit tyylillä! *piis* Just noi se pitää tehä!


Ja domi-GAY, oon kyl edelleen vakuuttunu et teikä vaa halus stalkkaa! *nauru*


Kiitos kamuset! *plur*
liikkuva muna

Posts: 2,652

#209 • • Edited liikkuva muna an egg on the move
Hauskaa ol! *joo* Mukavasti se spedein jengikin lähti käveleen sieltä kahentoista jälkeen.

Kun luonteeltani oon tällanen vinettäjä, pakko taas valittaa vähän itse baarista, joka jaksaa aina toistaa kolme seuraavaa seikkaa:

1. Juomien tilaus kesti vitun kauan, yks tyyppi duunissa ja 70 kännistä pedofiilia tiskillä, venasin ekaa tuoppia n. 20-30 minuuttia.

2. Vessassa oli taas Kreikan ja Persian laivastot kehissä, kuten Premissä/Volumessa aina ts. 20 senttiä kusta ja 9000+ punapilkullista sikaria kelluu siellä. Simuloikaa noi eeppiset merimyllyt himassa.

3. Poket on aina yhtä tylyjä, venailin siinä loppuillassa aulassa poislähtöö ni eikös siihen joku "järjestyksenvalvoja" tuu heittämään että "pitää laitaa paikka kii, lähtekääs meneen nyt tai joudun heittämään teidät ulos".