Club Colors presents 9.2.2007 Ferry Corsten & David Guetta..

358 posts, 18 pages, 91,651 views

asdf

Posts: 3,155

#201 • • asdf
Helvetti sentään et oli mahtavat pirskeet! *plur*

Lippu oli kuumotellu taskussa jo monta kuukautta, ja se todellakin lunasti hintansa ja enemmänkin, bileet oli aika sanoinkuvaamattomat! Fiilis oli katossa, joka puolella hymyilevää jengiä ja kaikki deejiit soitti niin uskomattoman mahtavaa settiä notta moro.

Saavuttiin paikalle Anselmin setin aikana, paras fiiliksen nostattaja aikoihin! Guetta, voi hyvä helvetti.. *sydän* Vaikka aika hittiparaatia olikin, se toimi meikäläiseen ihan perkeleen hyvin. Ferry ehkä semisti pettymys, toisaalta Guettan jälkeen odotukset oli ehkä hippasen liian korkeella. :P Paikkana Stokis toimi yllättävän hyvin, vaikka mulla oli omat ennakko-odotukset ko. paikasta. Noh, eipä ole enää. :)

Kaiken kaikkiaan nää bileet menee mun henk.koht top kolmoseen, meininki oli niin hemmetinmoista. Hyvät etkoilut, hyvät bileet ja hyvä seura. Junou, älä oo tollane. Kiitsat Club Colorsille, lisää näitä!



Lets fuck.. lets fuck.. lets fuck.. lets fuck.. I wanna rock your body, rock!! *jiihaa*
Oliver Chase

Posts: 217

#202 • • Edited Oliver Chase Fiilis
Anselmi rokkas
Guetta rokkas
Ferry floppas ... no joo.

Mahtavaa oli, kannatti lähtä. *jiihaa*
-xx-

Posts: 5,001

#203 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Noni, jalat kiittää viiden tunnin tanssirupeaman jälkeen *hihu*

Guetta: tykkäsin!
Corsten: mjoo menetteli

Tällä kertaa ei häirinnyt tungos eikä kuumuus eikä oikein mikään muukaan!
(Paitsi ankea tunnelma kun jengiä häipyi ja lopuistakin osa pysyi juuri ja juuri tolpillaan, mutta sille nyt ei bilejärkkärit paljoa voi tehdä.)

p.s. toivottavasti Kannelmäki löytyi :)

--
kiitos ja anteeksi ^^

Saarre

Posts: 1,151

#204 • • Saarre
guetta rokkas ja kuka tää ferry o jost jengi puhuu? käsii kovasti pystys mut kuuluu vaa synaa ja bassoo.. suckubus. tänks näistä.

--
*tähti* Full hearts cant lose

TuoppI

Posts: 60

#205 • • TuoppI
Guetta oli ihan ok. Ei ne red hot chili peppersit oikee uponnu kyl =[
Ferry yllätti positiivisesti. Out of the blue ja rock your body rock, mitä muuta voi toivoa? Aika uskomattomat fiilikset tuli noista klassikoista. Taisi mies itekin tykätä yleisön reaktiosta viimesen biisin aikana, vaikka jengiä oli jo feidannu aika paljon.

Paikka oli hyvä. Enemmän bileitä sinne!
Avatar
#207 • • Edited Dorka Guest
Hienot bileet, musa kivaa ja paikka väkimäärään nähden loistava! Kuvia tuli "muutama otettua", joskin nyt tavallista huonompilaatuisina.

Kuvia ripottelen huomenna lisää ja kuvat löytyy osoitteesta:

http://www.dorka.tv/gallery/2452547

128612004-S-LB.jpg

128616664-S-LB.jpg

128622533-S-LB.jpg

...en oikein tykkää pose kuvista joten vältän niiden ottamista ja varsinkin niiden julkistamista - jos joku ihmettelee missä pose kuvat paria lukuunottamatta.
KooKie

Posts: 4,338

#208 • • KooKie aka. Petress Pan
Guettan setin aikana mä en tainut saada suustani mitään "VOI VITTUUUUU TODELLAKIIII!" järkevämpää. Ei perkele, kyllähän noi biisit yleisön kosiskelua on, mutta mä ainakin sanon "tahdon"! Jos alkaisin luettelemaan tämän setin huippukohtia, niin copypasteisin koko biisilistan kehiin.

Ilta meni jalalla koreaksi laittamisen merkeissä niistä munan(ja nilkan)murskaajapiikkareista huolimatta. Siinä tanssilattialla tuli jossain vaiheessa niin tukala olo, että oli vaihdettava tanssahtelemaan väljemmille vesille ja fiiliksen kannalta se oli teh-perfect-move.

Ferrystä nyt on sanottu aika paljon mun linjaisia kommentteja jo yllä. Ei se huono ollut, itseasiassa musalinjaus oli varsin paljon mehukkaampaa, kuin mitä odotin, mutta ei se kyllä Guettan jälkeen missään tuntunut.

Tää ilta kyllä tuntuu nyt jaloissa ja sydämessä. *sydän*
Kiitos Club Colorsille mahtavista kekkereistä, jotka poistivat mun AVB:n keikasta jääneen huonon maun. Stokis toimi bileisiin varsin hyvin ja oli kävijämäärälle kohtuullisen kokoinen, baaritiski veti (ei sitä tosin MUN kunnosta huomannut. Mitään en myönnä, vaikka pöydällekin päädyttiin tanssahtelemaan.;) ja PA toimi. Tosin oli ne volat välillä aika särkyrajoilla, mutta oma moka, pitäisi pitää uv-lupauksista kiinni ja hankkia ne kunnon tulpat. Ja ei hitto mä odotan sitä tupakointikieltolakia.

Kokonaisfiilis nyt taivaissa. Mä taisin luvata pitäväni hulvattoman viikonlopun? Mä olen sanani mittainen nainen. <3

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#211 • • ALIEN Guest
Dorka on kyllä lahjakas kuvamaan: naisia.
Avatar
#214 • • Edited Dorka Guest

ALIEN, 10.2.2007 10:37:
Dorka on kyllä lahjakas kuvamaan: naisia.


Kuvaisin kyllä kuvauksellisia miehiäkin (tai tämä on naisissa sama juttu, mutta korostuu miehissä selkeästi) JOS

a) jos ovat liikkeellä yksin niin kovin yrmeitä ovat tai sitten tulee niin posliinihymyä, että ei kiitos.

b) jos ovat naisten kanssa liikkeellä niin ovat niin oman naisen kimpussa... josta kyllä saisi hyviä kuvia ELLEI - jätkät olis niin yyber kännissä.

c) kuvaukselliset kundit näyttää kuvissa lievästi sanottuna ylimielisiltä, mielellään otan kuvan ellei poseeraa ja hymyile kuin et olen salin komein kundi - likat hypätkää mun syliin tyylillä (joskin sama menee naisten nilkkaan kans).

d) otan aina kuvia henkilöistä jotka osaa olla mahdollisimman neutraalisti ja tekee sitä mitä ovat bileisiin tulleet tekemään eli pitämään hauskaa *hymy*

e) ...kohdan D selvennys, eli jostain ihmeen syystä miehet yrittää ottaa kuvan joko naisen tai rupeavat poseeraamaan. En tykkää pose kuvista ja vaikka niitä voin ottaa jos oikein kinutaan - erittäin huonolla todennäköisyydellä sellaista julkaisen - yleensä - kotona poistan ko. kuvat suoraan koneelta.

f) ...ja tykkään naisita ja niiden kuvaamisesta *piis*
Avatar
#215 • • Edited ALIEN Guest

Dorka, 10.2.2007 10:53:
f) ...ja tykkään naisita ja niiden kuvaamisesta *piis*



tun hetero!

ps. ovat ne kauniita ei siinä mitään, kiitos näistä <3
Avatar
#216 • • Dorka Guest

ALIEN, 10.2.2007 10:57:
ps. ovat ne kauniita ei siinä mitään, kiitos näistä <3


paree kelpaa mitä annetaan! *nauru*
Miksan

Posts: 1,464

#217 • • Miksan
Jepjep, Guettaa tulin kuuntelemaan ja lähinki menee aikalailla heti sen setin jälkeen muille maille.

Soittihan se välillä ihan pirun kovia biisejä mitä en ollu ennen kuullu mut sitte seuraava biisi oliki jo aina iso hitti ja vaihto siihen yleensä haettu pystymettästä, ja tosiaan niinku sanottiinki jo sillon ku se ees yritti laittaa biitillee ni yleensä laukkas.
Muutenki setti oli aikamoista seilailua House-Electrohouse-Electro-Electrohouse-House meiningillä, ei ollu minkäännäköstä rakentelua havaittavissa vaan soitteli ihan sitä mitä käsiin laukusta sattu.
Ja miksi, oi miksi piti soittaa Dont Let Me Go kahteen kertaan?

Eli kokonaisuutena tulihan sieltä hyviä biisejä mutta muuten setti oli kyllä aika pahasti pielee menny. No ainaki harvemmin bileissä käyvä kansa tuntu nauttivan.
Mark

Posts: 7,311

#218 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
evvk nää bileet. Ylikallis paskadisko, zori.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Tirppa

Posts: 45

#219 • • Tirppa
Kiitos Colors!

Bileiden jälkeinen tinnitus ja kipu on nyt jatkunut vasemmassa korvassa 8 tuntia. Tiedän, että kuuloa tulisi suojata. Jälleen kerran paikalta ei saanut korvatulppia joten pitäydyin pitelemään sormia korvissa suurimman osan ajasta. Tiedän kuitenkin myös, että noin pieneen paikkaan nähden musiikki soi taas aivan liian lujaa. Varsinkin ylätasanteella ihmisten joukkoon sijoitettu PA oli varsin hieno juttu.

nimim. Pysyvää kuulovauriota odotellessa.