Club Colors presents 9.2.2007 Ferry Corsten & David Guetta..

358 posts, 18 pages, 92,446 views

Alyna

Posts: 194

#181 • • Alyna
Täällä ois kans yks ylimääränen lippu viel myynnissä, jos joku tarttee.. *hymy* Pistäkee viestiä.
superwoman

Posts: 333

#183 • • superwoman toinen jalka jo...
Höh.

Miks mulla on niin köyhät ajat meneillään, ettei rahat riitä lippuun vaikka noi hilut sitte kuinka moneen kertaan tahansa laskisi*grr*

No ollaan kotona. Pistetään vaikka Corsten soimaan taustalle...*possu*


Pitäkää hauskaa!*tanssittel*

--
...just visiting...

Avatar
#185 • • Fuzzy Guest

remotion, 9.2.2007 19:02:
---
Fuzzy, 9.2.2007 18:53:
---
remotion, 9.2.2007 18:23:
kai sitä vois ohimennen tulla...

---

*tanssittel*

---


eiiih, en mä kehtaa nähdä sua viime viikonlopun jälkee...ainakaan ihan selvinpäin!!!*iloinen*


no sä voit tarjoo mulle trinkin, nii kaikki on iha fine mun puolesta*nauru*
äläs höpsi *släp* *hihu*
remotion

Posts: 5,283

#186 • • Edited remotion nostatus guru

Fuzzy, 9.2.2007 19:04:
no sä voit tarjoo mulle trinkin, nii kaikki on iha fine mun puolesta*nauru*
äläs höpsi *släp* *hihu*



mitämitä, en voi houkutella sinua alkoholin ansoihin... ;P

voin kyllä lypsää sua leteistä, mutta en tiedä osaatko arvostaa semmosta lahjaa! LOL
Avatar
#187 • • Fuzzy Guest

remotion, 9.2.2007 19:05:

mitämitä, en voi houkutella sinua alkoholin ansoihin... ;P

voin kyllä lypsää sua leteistä, mutta en tiedä osaatko arvostaa semmosta lahjaa! LOL


hahah...GIFTS!! For ME?!?!*iloinen*
Oon just asentamas mun famei lettei, et jos niis on viäl vapait paikkoi, nii saat lypsää, kuhan ei hirveen kovaa revi*nauru*
Tuppaa meinaa olee vähä täyttä aina*ding*
remotion

Posts: 5,283

#188 • • remotion nostatus guru

Fuzzy, 9.2.2007 19:10:
---
remotion, 9.2.2007 19:05:

mitämitä, en voi houkutella sinua alkoholin ansoihin... ;P

voin kyllä lypsää sua leteistä, mutta en tiedä osaatko arvostaa semmosta lahjaa! LOL

---

hahah...GIFTS!! For ME?!?!*iloinen*
Oon just asentamas mun famei lettei, et jos niis on viäl vapait paikkoi, nii saat lypsää, kuhan ei hirveen kovaa revi*nauru*
Tuppaa meinaa olee vähä täyttä aina*ding*



hah, nää kourat ku iskee niihin ni ei enää jää mahkuja muille. sori.
Avatar
#189 • • Fuzzy Guest

remotion, 9.2.2007 19:12:


hah, nää kourat ku iskee niihin ni ei enää jää mahkuja muille. sori.


Tähän on hyvä lopettaa*lukko**hih*
Mark

Posts: 7,311

#192 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
ei kyl tosiaan pudonnu *igor* vittu mikä poppidisko hyi yöks. No more.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#193 • • Edited Annakins Guest
Olihan se :)

Guetta veti aikamoista hittiparaatia ja jengi tuntu diggaavan. (Henk. koht. en tajua miksi tytöt huutaa ja kiljuu sille jannulle, mut jokainen tyylillään.) Niinjoo, oliks se yks biisi ihan pakko soittaa kaks kertaa omassa setissä? *justjoo*

Ferry pelasti, tietty <3
pirpeli

Posts: 5,533

#194 • • Edited pirpeli
Opetelkaa postaamaan oikeisiin topikkeihin :D
*SOOSOO*

Casa del *lukko*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#195 • • Edited Fuzzy Guest
wtf? Guetta soitti ne mitä oletinki ja tykkäsin anyway..
Corsten oli iha jees.. aika perus.
Paikka ok.
Parinkybän arvosta? *joo*
Kiitus*hymy*
e:typ0i
Jää

Posts: 336

#196 • • Jää
Huh huh!

Guetta oli hyvä.... soitti kokoajan acapellaa tai kahta biisiä päällekkäin! Vittu mikä äijjä! Toimi Ihan kypäl! Hyvää settiä!
pocahontazz

Posts: 57

#197 • • Edited pocahontazz ..katsoo saa - ei koskee!!
Ei voi muuta kun kiittää ja kumartaa -taas kerran Alex ja kumppanit oli tehny loistotyötä ja hankkinu mahti-dj:t paikalle! *plur*
Itse olin yllättynyt Guettan setistä (positiivisesti *hymy*) -se TOIMI!! *tanssittel*
Ferrystä nyt voi olla jo aika varma, ja niinhän se olikin -ei mitään yllätystä siis sieltä..

Bileet meni vaan ihan liian nopeaan -tahtoo lisää!!! *hih*


ISO KIITOS -vielä kerran kaikille -etenkin rakkaille ystävilleni, joiden ansiosta ilta oli vieläkin mahtawampi!! *sydän*

--
- fallen from heaven -

puuhaphiit

Posts: 497

#198 • • puuhaphiit
nonni. ihan alkuun, ISO käsi guetalle. corsteni kusi koko homman... kun poikain soittamista katteli niin aivan eri planeetalta. Guetta soitti muutaman hitti biisin mutta, me ollaan kuitenkin suomessa. =) corstenin tasapaksu rimpuilu oli niin masentavaa että alennuin työpaikalleni kuuntelemaan vaihtelempaa musiikkia. nii hitto.
Avatar
#199 • • astaroth Guest
jeps

omaan makuun guetta ei napannut. biisit nyt oli mitä kaikki varmasti odottivatkin, ja love don't let me go saatiin jo kuullakin heti alkupäässä. itse olen vaan kuullut tuon niin miljoonat kerrat, ettei enää jaksa. put your hands up for detroit tulee myös korvista ulos ja loput biisit olivat omaan makuun aika löysää jolkottelua, vaikka toisena päivänä olisi ehkä iskenyt paremmin. pystyvaihtoja (osa vailla järkeä) ja lähes jokainen beatmatchattu vaihto laukkasi, mikä nyt ei liene ihmekään, kun ei kaveri jaksanut pahemmin edes luureja päähänsä laittaa. setin kruunasi love don't let me go toisen kerran ja siinä vaiheessa homma oli mun osalta kokonaan klaarit

ei vaan ollu mun juttu tämä. ja the world is minesta tuli "väärä" versio :(

ferry paransi asteella, pari kiksua iski hyvin mutta omaan makuun jäi aika tasapaksu fiilis. guettan lopetettua 1/3 jengistä päätti kadota salista ja tuli kivasti tilaa joratakin

ja anselmin setti oli aikas tiukka, iski hyvin :D

ensimmäistä kertaa olin stokiksessa ja paikka itsessään oli kuin morsian. lisää vaan bileitä tuonne, eipä ole vähään aikaan yhtä hyvin bassot mörissy kehossa. asiakaskunnan käytökseen en nyt edes viitsi puuttua, samat perusjutut mitä aina isommissa bileissä

eiköhän se ole ensi kerralla kännin paikka
LottaZ

Posts: 17

#200 • • LottaZ
aivan ihanat bileet oli. kiitos teille kaikille jotka oli mukana ja jotka loi sen ihanan tunnelman <3 biisilistaa kehiin vain :)