freeform, hard trance
lisätiedot - kuuntele
17 posts, 1 page, 6,619 views
JohnnyBash, 19.11.2006 18:52:
Vai eikös olisi fiksumpaa ostaa se vinyyli? Ellei tietty ole loppuunmyyty... Pidetään vinyyli hengissä ;)
Pablo, 23.11.2006 22:15:
Kiitoksia palautteesta. Pyrin kovasti kehittelemään uutta materiaalia ja unohtamaan noita tiettyjä vakioksi muodostuneita elementtejä meitin biiseissä :)
Fuzzy,
niin no.. mä ainakin tarkotin ihan hyvällä, että sen kuulee ku on teidän biisi kyseessä!
hahhah... ei ollu tarkotus masentaa...
Stene, 23.11.2006 22:36:
Hyvältä kuulostaa ja marisemista ei ainakaan tuotantopuolelta tuu. Pari asiaa kuitenki pisti mun korvaan vähäsen. Nimittäin tuo pääleadin (tai jotain sinnepäin) syntikka olis voinu kuulostaa jotenkin "puhtaammalta". Kuulostaa siltä, että portamentoa (?) on hieman liikaa. Mä en noita hienoja termejä pahemmin tiedä, niin en osaa oikeen tarkasti sanoa *menee nurkkaan häpeemään*
Mut kivaa melodiaa ja narinaa tää on!!
Juhgu, 26.11.2006 23:25:
Parempi bitrate olisi kyllä kova sana (vaikka oliskin esim. lyhyt clippi), olisi mielenkiintoista kuulla kuinka muikeaa rutinaa olette saaneet aikaiseksi, mutta 80kbps mp3:lla sitä voi lähinnä arvailla. Varsin lupaavalta vaikuttaa kuitenkin, varsinkin tuossa 5 ja 6 minuutin välillä kassit osoittaa uhkaavia räjähtelemisen merkkejä.
Juhgu, 26.11.2006 23:25:
Parempi bitrate olisi kyllä kova sana (vaikka oliskin esim. lyhyt clippi)