PoC&Orfeus-The Sanctuary (FINRG002 B-side)

17 posts, 1 page, 6,329 views

Pablo

Posts: 1,875

#1 • • Pablo
Tässä Orfeuksen kanssa kimpassa tehty 160 bpm louskutus - joka päätyi vinyylille CB:n ja Proteuksen Heavy Fusion -biisin kaveriksi. Ämppärin laatu on aika huono kuten aina mutta biisin voi bongata parempilaatuisena netissä olevilta dj-miksauksilta.
freeform, hard trance

lisätiedot - kuuntele
DJ Rx

Posts: 2,527

#3 • • DJ Rx FINRG Recordings
loisto kamaa meikäläisellä tehosoitossa ollu jo jonkun aikaa! :)

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Pablo

Posts: 1,875

#4 • • Pablo

JohnnyBash, 19.11.2006 18:52:
Vai eikös olisi fiksumpaa ostaa se vinyyli? Ellei tietty ole loppuunmyyty... Pidetään vinyyli hengissä ;)



Totta mutta se vinyyliversio biisistä on tekniseltä toteutukseltaan pari astetta korkeampi kun miksauksilta löytyvä versio. Ja ne miksauksetkaan eivät varmaan ole kovin korkealaatuisia mp3:sia :)
Comandante

Posts: 359

#5 • • Comandante aka Miranda
On kyllä biisi niin täyttä rautaa, että menee kyllä meikäläisellä tehokuunteluun ämpeenäkin. Tätä lisää, ei voi valittaa laisinkaan!

--
Hooverhullu

Avatar
#6 • • Fuzzy Guest
Kuulosta teiltä itseltänne*joo* on hyvä, todella*hikoil*
Pablo

Posts: 1,875

#7 • • Pablo
Kiitoksia palautteesta. Pyrin kovasti kehittelemään uutta materiaalia ja unohtamaan noita tiettyjä vakioksi muodostuneita elementtejä meitin biiseissä :)
Avatar
#8 • • Fuzzy Guest

Pablo, 23.11.2006 22:15:
Kiitoksia palautteesta. Pyrin kovasti kehittelemään uutta materiaalia ja unohtamaan noita tiettyjä vakioksi muodostuneita elementtejä meitin biiseissä :)


*nauru* niin no.. mä ainakin tarkotin ihan hyvällä, että sen kuulee ku on teidän biisi kyseessä!
hahhah... ei ollu tarkotus masentaa...*hih*
Orfeus

Posts: 5,872

#9 • • Edited Orfeus
Kiitokset myös omasta puolesta. Itse olen erittäin tyytyväinen tähän kimppaprogikseen...saapa nähdä innostutaanko jatkossa vielä puuhailemaan kimpassa uutta matskua*hih*
Stene

Posts: 430

#10 • • Stene
Kyllähän tämän PoCiksi tunnistaa, mikä ei ole huono asia *hymy*

Hyvältä kuulostaa ja marisemista ei ainakaan tuotantopuolelta tuu. Pari asiaa kuitenki pisti mun korvaan vähäsen. Nimittäin tuo pääleadin (tai jotain sinnepäin) syntikka olis voinu kuulostaa jotenkin "puhtaammalta". Kuulostaa siltä, että portamentoa (?) on hieman liikaa. Mä en noita hienoja termejä pahemmin tiedä, niin en osaa oikeen tarkasti sanoa *menee nurkkaan häpeemään*

Mut kivaa melodiaa ja narinaa tää on!! *iloinen*
-Milian-

Posts: 79

#11 • • -Milian- anuslima
Tässä tää nyt vihdoin ja viimein on!
Oon kuullu tän proteuksen setissä sonicin midsummer marathonissa ja meinas jalat lähteä alta, on meinaan aivan helvetin kova biisi. Nostatus sen tekee, en oo vastaavaa kuullut. *aplodit* TÄTÄ LISÄÄ!!
Pablo

Posts: 1,875

#12 • • Edited Pablo

Fuzzy,
niin no.. mä ainakin tarkotin ihan hyvällä, että sen kuulee ku on teidän biisi kyseessä!
hahhah... ei ollu tarkotus masentaa...



No problemo! Mut on aika vaikea saada horjumaan henkisesti enää tämän osalta. Sen verran on mennyt aikaa ja hermoja biisin miksaamiseen ja nyt se on viimein valmis ja purkissa. :)
Pablo

Posts: 1,875

#13 • • Pablo

Stene, 23.11.2006 22:36:
Hyvältä kuulostaa ja marisemista ei ainakaan tuotantopuolelta tuu. Pari asiaa kuitenki pisti mun korvaan vähäsen. Nimittäin tuo pääleadin (tai jotain sinnepäin) syntikka olis voinu kuulostaa jotenkin "puhtaammalta". Kuulostaa siltä, että portamentoa (?) on hieman liikaa. Mä en noita hienoja termejä pahemmin tiedä, niin en osaa oikeen tarkasti sanoa *menee nurkkaan häpeemään*

Mut kivaa melodiaa ja narinaa tää on!! *iloinen*



Kiitoksia palautteesta. Joo ymmärrän mitä tarkoitat leadin suhteen. Sitä tuli säädettyä aika lailla mutta loppupeleissä toi oli paras vaihtoehto omalle korvalle :)
Juhgu

Posts: 7,921

#14 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Parempi bitrate olisi kyllä kova sana (vaikka oliskin esim. lyhyt clippi), olisi mielenkiintoista kuulla kuinka muikeaa rutinaa olette saaneet aikaiseksi, mutta 80kbps mp3:lla sitä voi lähinnä arvailla. Varsin lupaavalta vaikuttaa kuitenkin, varsinkin tuossa 5 ja 6 minuutin välillä kassit osoittaa uhkaavia räjähtelemisen merkkejä.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Pablo

Posts: 1,875

#15 • • Pablo

Juhgu, 26.11.2006 23:25:
Parempi bitrate olisi kyllä kova sana (vaikka oliskin esim. lyhyt clippi), olisi mielenkiintoista kuulla kuinka muikeaa rutinaa olette saaneet aikaiseksi, mutta 80kbps mp3:lla sitä voi lähinnä arvailla. Varsin lupaavalta vaikuttaa kuitenkin, varsinkin tuossa 5 ja 6 minuutin välillä kassit osoittaa uhkaavia räjähtelemisen merkkejä.



No minäpä laitan hyvätasoisen clipin duunin jälkeen tänne ladattavaksi :)
Juhgu

Posts: 7,921

#17 • • Juhgu Virnistelijä
Jep, kyllähän tuo nosto ja sen jälkeiset tahdit laittaa kusemaan hunajaa.
*kus*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)