Stuttgart Kickers presents BayCity Aftermath 6.12.2006 @ Lahti

67 posts, 4 pages, 8,806 views

norbanki

Posts: 84

#41 • • norbanki nysvääjä

Raver71, 7.12.2006 18:55:
...Mulla on kuvia täältä, pitänee laittaa näkyville...


Odotan näitä otoksia innolla..*nauru*

--
Eipä tässä mitään, semmosta seiskaa.

Stuttgart Kickers

Posts: 16

#42 • • Edited Stuttgart Kickers
Stuttgart Kickers kiittää kaikkia paikalla olleita! Mahtavat bileet, ei voi muuta sanoa...*jiihaa*
Jonkin verran löytyi kadonneita tavaroita, esim. Canonin kameran linssinsuojus yms.
Tavaroita voi kysellä tapahtuman järjestäjiltä..

Mutta suurin kiitos kuuluu kai kiinteistön omistajalle ja kaikille auttaneille jotka mahdollistivat bileiden järjestämisen.*joo*

--
:: Stuttgart Kickers ::

Miinapiina

Posts: 3,494

#43 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
ainii, ku venattiin siinä pysäkillä sitä bussia, mihin ei sit mahuttu ja jäätiin viel venaamaan et tulis uudestaan ni minttu soitti mulle ja sano et se bussi on sit hetken päästä siellä...

porukka hillu siin pysäkillä ja olin et HILJAA nyt ois asiaa... se bussi ei tuukaan...!!!

vähän kaikki hajoili et mitä vittua... mitenni ei tuu... hahahahha *reps*... !!!! *nauru*

ja sit se bussi tuli... hihih vähän mulla oli hauskaa...

ja boten anna venailu musana oli aikas *jiihaa* ja cascada... hehe

--
pinkki on pop!!!

NextAce

Posts: 2,505

#44 • • NextAce Alienated

Miinapiina, 7.12.2006 20:03:
ainii, ku venattiin siinä pysäkillä sitä bussia, mihin ei sit mahuttu ja jäätiin viel venaamaan et tulis uudestaan ni minttu soitti mulle ja sano et se bussi on sit hetken päästä siellä...

porukka hillu siin pysäkillä ja olin et HILJAA nyt ois asiaa... se bussi ei tuukaan...!!!

vähän kaikki hajoili et mitä vittua... mitenni ei tuu... hahahahha *reps*... !!!! *nauru*

ja sit se bussi tuli... hihih vähän mulla oli hauskaa...

ja boten anna venailu musana oli aikas *jiihaa* ja cascada... hehe



Haha! Ai sinäkös se huijari olitkin*senkin**nauru*

--
-Alienation-

-----

Miinapiina

Posts: 3,494

#45 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

NextAce, 7.12.2006 20:08:
---
Miinapiina, 7.12.2006 20:03:
ainii, ku venattiin siinä pysäkillä sitä bussia, mihin ei sit mahuttu ja jäätiin viel venaamaan et tulis uudestaan ni minttu soitti mulle ja sano et se bussi on sit hetken päästä siellä...

porukka hillu siin pysäkillä ja olin et HILJAA nyt ois asiaa... se bussi ei tuukaan...!!!

vähän kaikki hajoili et mitä vittua... mitenni ei tuu... hahahahha *reps*... !!!! *nauru*

ja sit se bussi tuli... hihih vähän mulla oli hauskaa...

ja boten anna venailu musana oli aikas *jiihaa* ja cascada... hehe

---


Haha! Ai sinäkös se huijari olitkin*senkin**nauru*



juuh minähän se olin...!! oli niiiiin hauskaa kattoo ku kaikki eka hiljeni et mitäs tolla nyt on asiaa ja sit "hei se bussi ei tuu!!!" ja ku kaikki alko hajoilee... hahahahaha *nauru* *nauru* *nauru*

--
pinkki on pop!!!

madma

Posts: 283

#46 • • madma Painajainen, Stuttgart Kickers

Raver71, 7.12.2006 18:55:
Pari tuntia siellä paikalla olin. Huvitti kyllä, tämä tila oli mun suosikkikauppa missä tuli käytyä aika usein. Sinänsä aika koomista. Mulla on kuvia täältä, pitänee laittaa näkyville... Olen asianosaisilta tiedustellut heidän mielipidettään asiasta mutta jos vielä hetken odottaisi... Aamu seiskan aikaan oli jo silmät niin ristissä että oli pakko lähteä pois. Mutta paikkana toimi...


Pyytäisimme sinulta bileistä ottamiasi kuvia, jos mahdollista.
Lähettäisitkö ne jollekin meistä järjestäjistä, ennen kuin laitat niitä nettiin.
Pyydämme muitakin kuvia ottaneita pidättäytymään kuvien julkisesta levityksestä.

Stuttgart Kickers kiittää etukäteen!
Karski

Posts: 6,049

#47 • • Karski Pomon kätyri
oli mukavaa, vaikka tultiinkin paikalle
myöhään - ehkäpä jopa hivenen myöhässä *pepsodent*

Hyvä mesta bileille, tuli mieleen ensimmäiset
reivikokemukset joskus kaukaisella 1900-luvulla.
Järjestelyt oli artistihoustauksen(kin) osalta
A1 -luokkaa, ja ylipäätään hemmetin asiallinen
ja aito meininki, jos tällasta on lisää niin mä
olen paikalla.

Terveisiä Lahteen, teillä on hyvä meininki.

Ja Jonelle kans terveisiä meiningistä :D

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

-mökämake-

Posts: 88

#48 • • -mökämake-
Huuh huh ny se on sitte ohi. Kaks vuorokautta asuttii sparín tiloissa ja täytyy myöntää että saatii vitun hyvät jatkot aikaan... Arki puskee päälle mutta kultaisia muistoja on jo tallentunu tämän heebon kovalevylle. Aivan SAATANASTI kiitoksia kailille osallistujille ja tietysti stuttgart kickersien leegiolle... Ute på Stuutgart!!!!

STUTTGART KICKERS/Markus

--
STUTTGART KICKERS

Chrisdyan

Posts: 479

#49 • • Chrisdyan

enrg, 7.12.2006 13:11:
Joo pakko hehkuttaa että paikka oli täyden kympin arvoinen. Harvoinpa sitä tulee tanssittua vanhassa ruokamarketissa ja chillailtua lihatiskissä (siis kirjaimellisesti, siellä kaukalossa*nauru*).



haha, *lmao* tätä lisää kiittooos

--
Hikitomori

Stuttgart Kickers

Posts: 16

#50 • • Stuttgart Kickers
Lisää löytötavaroita!!

Yksi kännykkä
Pari kpl. SIM-Kortteja
Muutamat korvakorut
Ja kaikkea muuta pientä kivaa*hih*

P.S Tuttaville tavarat postilla perille *vink*

--
:: Stuttgart Kickers ::

miukkis

Posts: 43

#51 • • miukkis
*hikoil* nyt vasta pystyy tulla tänne kirjottelee, olihan reissu. ysin aikaa aamulla sieltä lähdettiin ja saatiin kyyti keskustaan, arvatkaa vaan oliko ehkä hieman noloa pöllähtään keskustaan risoissa sukkahousuissa ja eilisen meikit (+ties mitä) naamas kun siellä oli porukkaa ihan hulluna kattomas jotai itsenäisyyspäivän hässäkkää ja ne just käskytti niitä sotilaita tjsp. no siitä sitten vielä jatkojen jatkoille, eipä ole tullut aikoihin tommosta reissua vedettyäkään. kiitokset niille heinolan tyypeille mukavasta seurasta ja kaikille muille myös kiitokset. *joo**iloinen*
beis

Posts: 50

#52 • • beis
Whooh! Olipa kyl kovat bileet! Wanhakin jaksoi biletsellä nuorten seassa! Enpä oo kyl ollu Lahdessa jatkoillakaan tätä ennen kuin viimeks, oisko ollut joku -99 kun divassa sillonki ol jotkui bilets ja jatkot siellä Kouvolantien alkupäässä semmosessa tehdashallin näkösen rakennuksen kellarissa.. mikäs se mesta muuten oli silloin? Miksköhän siellä ei oo ollu mitää sen jälkee, meinaa aika siisti mesta miu mielest! Nojoo, muistelot sikseen ja kiitos järjestäjille isosti!!!
T-mu

Posts: 2,980

#53 • • T-mu Läskimooses

m_a, 9.12.2006 14:26:
---
beis, 9.12.2006 00:26:
oisko ollut joku -99 kun divassa sillonki ol jotkui bilets ja jatkot siellä Kouvolantien alkupäässä semmosessa tehdashallin näkösen rakennuksen kellarissa.. mikäs se mesta muuten oli silloin? Miksköhän siellä ei oo ollu mitää sen jälkee, meinaa aika siisti mesta miu mielest!
---

Sotkan halli <3
t. nuori ja viaton



Kyseessähän oli siis ystävämme Sasun (terkkuja) organisoima ystävien illanvietto joka isännän humalatilasta ja hövelistä asenteesta johtuen pääsi hieman paisumaan *hih*
tumssi

Posts: 38

#54 • • tumssi
Onkohan mahdollisesti henkilökorttia sattunut löytymään?
nenni

Posts: 10

#55 • • nenni
mahtavat jatkot, ei voi kyl muuta sanoa*plur*..tällasii lisääää!!!
TuuliT

Posts: 81

#57 • • TuuliT
Juurikin näin! Oli niin mehuisat jatkot etten viitsinyt edes ottaa kuvia, ettei ihmisiä jälkeenpäin alkaisi ahdistamaan ;) Sipsimies heitti voltteja, joulukinkut oli laskettu paikoitellen vapaalle jalalle ja taisinpa nähdä muutaman tutun sekä tuntemattomankin. Kirjavaa sakkia, hyviä juttuja ja ongelmaton aamu, siis täysi kymppi.
jdsgkdsklgds23

Posts: 25

#58 • • Edited jdsgkdsklgds23
Juu kameraa ei tuolla tarvittu, mahtava mesta ja loistavia ihmisiä. Hyvä kun jossain joku tämmösiä hommia viittii/kykenee/järjästää. Hattua nostan järjästäjille, kiitos ja kumarrus.
TemeZ

Posts: 486

#59 • • TemeZ

T-mu, 9.12.2006 14:35:
---
m_a, 9.12.2006 14:26:
---
beis, 9.12.2006 00:26:
oisko ollut joku -99 kun divassa sillonki ol jotkui bilets ja jatkot siellä Kouvolantien alkupäässä semmosessa tehdashallin näkösen rakennuksen kellarissa.. mikäs se mesta muuten oli silloin? Miksköhän siellä ei oo ollu mitää sen jälkee, meinaa aika siisti mesta miu mielest!
---

Sotkan halli <3
t. nuori ja viaton

---


Kyseessähän oli siis ystävämme Sasun (terkkuja) organisoima ystävien illanvietto joka isännän humalatilasta ja hövelistä asenteesta johtuen pääsi hieman paisumaan *hih*



Tai siis minä järkkäsin.. sasu sammu jo alkuillasta, siks oli avaimet *iloinen*, veltolta oli laitteet jotka noi toi suoraan divasta ja sit lähtiessään ottivat mukaan.. sotkan tiloissa on nykyään niin paljon toimintaa ettei siellä enää oikee mitää saa tehtyy..
yana

Posts: 877

#60 • • Edited yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

TemeZ, 13.12.2006 19:15:
---
T-mu, 9.12.2006 14:35:
---
m_a, 9.12.2006 14:26:
---
beis, 9.12.2006 00:26:
oisko ollut joku -99 kun divassa sillonki ol jotkui bilets ja jatkot siellä Kouvolantien alkupäässä semmosessa tehdashallin näkösen rakennuksen kellarissa.. mikäs se mesta muuten oli silloin? Miksköhän siellä ei oo ollu mitää sen jälkee, meinaa aika siisti mesta miu mielest!
---

Sotkan halli <3
t. nuori ja viaton

---


Kyseessähän oli siis ystävämme Sasun (terkkuja) organisoima ystävien illanvietto joka isännän humalatilasta ja hövelistä asenteesta johtuen pääsi hieman paisumaan *hih*

---


Tai siis minä järkkäsin.. sasu sammu jo alkuillasta, siks oli avaimet *iloinen*, veltolta oli laitteet jotka noi toi suoraan divasta ja sit lähtiessään ottivat mukaan.. sotkan tiloissa on nykyään niin paljon toimintaa ettei siellä enää oikee mitää saa tehtyy..



oli kyl loisto bileet! =D kiitti!

tosin kuvausten perusteella stkickers oli jotain samaa sarjaa. harmi ettei paassyt