Stuttgart Kickers presents BayCity Aftermath 6.12.2006 @ Lahti

67 posts, 4 pages, 8,915 views

NextAce

#22 • • NextAce Alienated

domi, 7.12.2006 13:21:

Te+sivistynyt viinin maistelu = epätodellinen yhtälö

Hahaa, ai niin muistankin et kysehän olikin Talu viin niminen juotava*hihu*

--
-Alienation-

-----

enrg

#23 • • enrg

phear, 7.12.2006 13:17:
Kävin yhdentoista seutuun pyörähtämässä, mutten älynnyt, mistä olis päässyt sisään. *nauru*

Menin sitten ruokakauppaan.

Tuoretta mätää lihaa olis löytynyt paljon ulosheittohinnoin*lmao*
Lestinheittäjä

#24 • • Lestinheittäjä team kyntäjät, member of TIP TOP
nää oli kyl niin asialliset kemut. Tuli kyl oltuu niin plekseissä et hohhoijaa mut tunnelma oli korkeella *pahis*
phear

#25 • • phear <X>

enrg, 7.12.2006 13:27:
Tuoretta mätää lihaa olis löytynyt paljon ulosheittohinnoin*lmao*

No se on yks syy siihen, miks päätinkin mennä freshimmille apajille. *hih*
norbanki

#26 • • norbanki nysvääjä
Sukat hajos verkkoaidassa apinoidessa ja uudessa valkosessa RX-hupparissa on kengänjäljet, vaikka se oli muovipussissa koko ajan. Perkeleen hauskaa oli ja aamupäivällä joskus vasta selvisin Pitkä Pubin kautta kotio. Tuli sieltä vähän sanomista, kun otsa läheni pöytää ihan väistämättä.

Kiitos ja äkkiä tällasta lisää! *joo*

--
Eipä tässä mitään, semmosta seiskaa.

Jone

#27 • • Edited Jone Archibald Haddock
Voi Jeesus mitä teurastusta.

Keräilin itseäni lattialta joskus iltapäivällä ja siihen asti ilmeisesti viihtyilin. Kiitokset the luukulle siitä, että olin edelleen umpitunnelissa kolmen kieppeillä himaan päästessäni ja Tuukalle siitä et ylipäätään pääsin kotiin - oot mun sankarini.

PS. savua ja stroboa *jiihaa*
DJ Rx

#28 • • DJ Rx FINRG Recordings

norbanki, 7.12.2006 15:23:
Sukat hajos verkkoaidassa apinoidessa ja uudessa valkosessa RX-hupparissa on kengänjäljet, vaikka se oli muovipussissa koko ajan. Perkeleen hauskaa oli ja aamupäivällä joskus vasta selvisin Pitkä Pubin kautta kotio. Tuli sieltä vähän sanomista, kun otsa läheni pöytää ihan väistämättä.

Kiitos ja äkkiä tällasta lisää! *joo*

toivotaan että saat pesussa puhtaaksi *nauru*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

DJ Rx

#29 • • DJ Rx FINRG Recordings

Jone, 7.12.2006 15:29:
Voi Jeesus mitä teurastusta.

Keräilin itseäni lattialta joskus iltapäivällä ja siihen asti ilmeisesti viihtyilin. Kiitokset the luukulle siitä, että olin edelleen umpitunnelissa kolmen kieppeillä himaan päästessäni ja Tuukalle siitä et ylipäätään pääsin kotiin - oot mun sankarini.

PS. savua ja stroboa *jiihaa*

jumalauta jätkä oli jo cb:n setin aikaa aika hyvis ku jotain keräilit ittees siel lavan takana ku tipahit sinne samoihin aikoihin ku mä pääsin sinne lavalle *känni**tirsk*

--

Samael Mighty

#31 • • Samael Mighty ((( no comments )))

Niklas N., 7.12.2006 15:36:
melkoista meininkiä. suuri kiitos järjestäjille!

Ditto.

...Hassuin bilemesta ikinä! xD

--
Innocue vivite, numen adest

Jone

#32 • • Edited Jone Archibald Haddock

Rx, 7.12.2006 15:34:
jumalauta jätkä oli jo cb:n setin aikaa aika hyvis ku jotain keräilit ittees siel lavan takana ku tipahit sinne samoihin aikoihin ku mä pääsin sinne lavalle *känni**tirsk*

Musta olis hirvittävän hauskaa tietää et kuinkahan monta ravintola-annosta kulutin 24 tunnin sisällä, koska todennäköisesti lukema aiheuttaisi aika tehokkaan repeämisen. On se vaan ihme miten paljon sitä voi soppaa toisinaan heittää huppuun ennenkuin tajunta lopulta himmenee. Jos ottais nyt iisisti vaikka vuoden loppuun.

Itse bileistä vielä:
Liekitinkin paikan päällä ties kuinka monille, että kyseessä oli niin käsittämättömän groovi tapahtuma, että tällaisia toivoisi olevan enemmänkin. Paikan päällä vallitsi täysin surrealistinen fiilis ja oli todella mukavaa jauhaa paskaa vanhojen tuttujen kanssa pakastealtaassa istuen.

kuilun arvoitus, 7.12.2006 15:38:
keravalaiset turistitki oli herttasia.

En oikein muista missä vaiheessa suhun törmäsin tuolla enkä varsinkaan sitä et juteltiinko mitään, mutta mulla sellainen mielikuva et ilahduin asiasta suuresti. Toisaalta sekin voi olla pelkkää harhaa - sen verran hämärän rajamailla liikuttiin. *nauru*
DJ Rx

#33 • • Edited DJ Rx FINRG Recordings

Jone, 7.12.2006 15:46:
---
Rx, 7.12.2006 15:34:

---

joo kaikista parasta tässä oli et kello ei ollu viel ees kahtatoista ku cb alotteli :D oli vitun hyvä ku oli jo ennen yhtätoista tanssilattia täys ja jätkä manas et "perkele pitää vissii mennä nyt jo kuvaa ja jättää toi juominen vähemmälle" *tirsk*

--

NextAce

#34 • • NextAce Alienated

Jone,

Itse bileistä vielä:
Liekitinkin paikan päällä ties kuinka monille, että kyseessä oli niin käsittämättömän groovi tapahtuma, että tällaisia toivoisi olevan enemmänkin. Paikan päällä vallitsi täysin surrealistinen fiilis ja oli todella mukavaa jauhaa paskaa vanhojen tuttujen kanssa pakastealtaassa istuen.

Jätkä hehkutteli kyl hieman joo*hih* Kiitti kans ku pidit huolta siitä ettei pääse humala haihtumaan.

--
-Alienation-

-----

*minttu*

#35 • • *minttu*
hoh, olihan tosiaan. vähän ohisektorille meni, mutta kivaa kaiketi oli...

P.S. Jos jollain iskee ihan älytön siivousvimma, niin ois aikamoinen mission impossible tarjolla (voitte vaan kuvitella, miltä paikka näyttää tällä hetkellä)*vink**nauru*
Miinapiina

#36 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
paikka oli kyllä tosi erikoinen ja ulee, ei vaan tullut oltua siellä kovinkaan kauaa mutta senkin ajan oli tooodella hauskaa!!!! *joo*

--
pinkki on pop!!!

Alien@

#37 • • Alien@
Superlatiivit ja kumarrus kaikille osallistuneille!!!Täydellisyys on enää hiuskarvan päässä tästä päästä.... taijotai.Terottimenerotinjoukostaoudostasomewhereinthestore...ja muutenkin oli upea tunnelma,ihmiset olivat menossa mukana ihailtavasti ja antaumuksella.Ja kiitos järjestyshäriöttömästä illasta.(Lähes kai...)
anis

#38 • • anis
Heheh, näissä oli ASENNETTA! *tanssittel*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Raver71

#39 • • Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver
Pari tuntia siellä paikalla olin. Huvitti kyllä, tämä tila oli mun suosikkikauppa missä tuli käytyä aika usein. Sinänsä aika koomista. Mulla on kuvia täältä, pitänee laittaa näkyville... Olen asianosaisilta tiedustellut heidän mielipidettään asiasta mutta jos vielä hetken odottaisi... Aamu seiskan aikaan oli jo silmät niin ristissä että oli pakko lähteä pois. Mutta paikkana toimi...
homppa

#40 • • homppa
joo, ois sit näköjään vaan pitäny tulla tänne. Kaikki kaapelin bileet on ollu mulle lieviä pettymyksiä sit viime laserpointtien jälkeen....oisin päässy torveenkin taas pitkästä aikaa...vittukun pitää olla tyhmä ja rahaton :S