ALIEN, 5.5.2007 18:33:
Onks naiselliset kasvonpiirteet nykyään joku "isäntien" ominaisuuspiirre? ;D
Etkö tiedä, että naiset suosii feminiinisiä piirteitä omaavia miehiä aviomiehiksi ja sitten niitä äijiä rakastajiksi. Ehkä Jennillä on joku vimma rakentaa pesä ;)
Etkö tiedä, että naiset suosii feminiinisiä piirteitä omaavia miehiä aviomiehiksi ja sitten niitä äijiä rakastajiksi. Ehkä Jennillä on joku vimma rakentaa pesä ;)
Ai?
Mul kato oli sellanen (ilmeisesti) kivikautinen mielikuva, et isännät nussii ja näyttää kaapin paikan, eikä tod ole mitään tohvelisankareita mitkä pistää itseänsä yli 2min peilin edessä, et kehtaa näyttäytyä naisen kanssa kodin ulkopuolella :)
Näin siinä käy, kun suo naisille vapauksia - ne näyttävät näille nykyajan "isännille" kaapin paikan hellan ja nyrkin välistä
Zenni, 5.5.2007 18:41:
--- Lyylikki, 5.5.2007 18:36:
No mut sulle Zenni tarttee kyllä antaa propsit siitä, että oot aika hyvin pitäny tätä topikkia elossa viime aikoina
---
Kertoo aika paljon siitä, että mulla on liikaa vapaa-aikaa, mut toivottavasti kenelläkään ei oo mitään hyvännäkösiä miehiä vastaan.
Ja toisaalta kertoo siitä, että sun miesmakusi on aika populäristoitunut näihin nykyajan kiiltokuvapoikiin, joita on se 13 tusinassa. Mun on yhdyttävä Hallun ja ALIEN:in tän topikin saastuttamiseen ja sanoa, ettei noissa pojissa ole miehistä isäntämäisyyttä sen enempää kuin mulla palleja, vaikka munaa löytyykin.
Joskus, kun mä olen miettinyt kantavani korteni kekoon tässä topikissa (sitä vapaa-aikaa riittää itse kullakin), niin oon aina uudelleen huomannut, kuinka rajoittunut mun oma näkemys kuumasta isännästä on. Nättejähän noi sun postaamat kuvat on, pitäiskö harkita niiden siirtämistä "kuumimmat emännät -topikkiin"?
Kertoo aika paljon siitä, että mulla on liikaa vapaa-aikaa, mut toivottavasti kenelläkään ei oo mitään hyvännäkösiä miehiä vastaan.
---
Ja toisaalta kertoo siitä, että sun miesmakusi on aika populäristoitunut näihin nykyajan kiiltokuvapoikiin, joita on se 13 tusinassa. Mun on yhdyttävä Hallun ja ALIEN:in tän topikin saastuttamiseen ja sanoa, ettei noissa pojissa ole miehistä isäntämäisyyttä sen enempää kuin mulla palleja, vaikka munaa löytyykin.
Joskus, kun mä olen miettinyt kantavani korteni kekoon tässä topikissa (sitä vapaa-aikaa riittää itse kullakin), niin oon aina uudelleen huomannut, kuinka rajoittunut mun oma näkemys kuumasta isännästä on. Nättejähän noi sun postaamat kuvat on, pitäiskö harkita niiden siirtämistä "kuumimmat emännät -topikkiin"?
pics or stfu
heh...kerta se on ensimmäinenki, kun pääsin noin sanomaan.
KooKie, 5.5.2007 18:56:
--- ALIEN, 5.5.2007 18:43:
Näin siinä käy, kun suo naisille vapauksia - ne näyttävät meille nykyajan "isännille" kaapin paikan hellan ja nyrkin välistä
---
Hyvä, että tiedät paikkasi, neiti siloposki.
jumalauta nainen!
[originaali QFT]
ALIEN, 5.5.2007 18:43:
Näin siinä käy, kun suo naisille vapauksia - ne näyttävät näille nykyajan "isännille" kaapin paikan hellan ja nyrkin välistä
[/originaali QFT]
Toihan menee jo vakavasta asiakirjan väärentämisestä. Mut en ole mikään neiti ja jätä tälläisiä ylilyöntejä (!) minkään Suomen lain nojaan.
There there pikkuemäntä... Voit käyttää niitä peukkujasi mun niskan hieromiseen - sitten voit tapasi mukaan tunkea sen vaikka suuhusi nukkumaan käydessä.
Ethän sä kulta sitä voi juoda, kun sun mahasi menee sekaisin. Punaviinin tissuttelu pikkusormi pystyssä sopii sulle paremmin. Tuon vaikka tikkunekun, että jos sua alkaa kiukuttaa alkoholin puute, niin saan sut pysymään hiljaa. Tutti olisi jo liian härskiä.
Mut hei, se, että SÄ hyörit tässä topikissa on maailman eniten OT:ta, eli hushus!
KooKie, 5.5.2007 19:40:
Nuorempaa matskua, ettei ihan pappa -puolelle mene nämä mun kuolailut, edustaa Billy Zane.
Huh, I kek'd.
Billy Zane on miesmalli ja just siinä malli mielessä, eli aikamoinen silottaja alueellaan ja sitten emäntä päättää vielä rellaa siitä tommosen tissiposkikuvan, jessus. Eipä ko. pojasta kyl oo paljoo äijempiä kuvia jaossa ja tästäkin lähinnä säteilee alkufiiliksen jälkeen vaan mieskauneus
Zane on toki nuori vs. Harris ja Hopkins, mut hyvin yli nelikymppänen kuitenkin jo :)= What iz that, like twiis twice your age :]
Joo no viitteellinen kuva. Oikeastaan kuolailtiin sitä eilen, kun ziigailtiin Kiksun kanssa Zoolanderia. Ah, mikä mies! Mut isäntää siitä löytyy, onhan se karski ja nimenomaan komea (ei mikään nätti poika), vaikka malli ehkä olisikin. :)
Joo no viitteellinen kuva. Oikeastaan kuolailtiin sitä eilen, kun ziigailtiin Kiksun kanssa Zoolanderia. Ah, mikä mies! Mut isäntää siitä löytyy, onhan se karski ja nimenomaan komea (ei mikään nätti poika), vaikka malli ehkä olisikin. :)
Joo itse kans kelailin miestä Zoolanderissä, ja tru, siinä se vaikuttaa kaikkiin leffan muihin keijukaisiin verrattuna aikamoiselta äijältä ja mieshän on ääneltään aika miellyttävä :)