Kuumimmat isännät [kuvan kera]

2,012 posts, 101 pages, 1,387,194 views

hallucinogen

#721 • • hallucinogen Edain

ALIEN, 5.5.2007 18:33:
Onks naiselliset kasvonpiirteet nykyään joku "isäntien" ominaisuuspiirre? ;D

Etkö tiedä, että naiset suosii feminiinisiä piirteitä omaavia miehiä aviomiehiksi ja sitten niitä äijiä rakastajiksi. Ehkä Jennillä on joku vimma rakentaa pesä ;)

--
pikku-*possu*

asdf

#723 • • asdf

Lyylikki, 5.5.2007 18:36:
No mut sulle Zenni tarttee kyllä antaa propsit siitä, että oot aika hyvin pitäny tätä topikkia elossa viime aikoina *iloinen*

Kertoo aika paljon siitä, että mulla on liikaa vapaa-aikaa, mut toivottavasti kenelläkään ei oo mitään hyvännäkösiä miehiä vastaan. *vink*
#724 • • Edited ALIEN Guest

hallucinogen, 5.5.2007 18:35:
---
ALIEN, 5.5.2007 18:33:
Onks naiselliset kasvonpiirteet nykyään joku "isäntien" ominaisuuspiirre? ;D

---

Etkö tiedä, että naiset suosii feminiinisiä piirteitä omaavia miehiä aviomiehiksi ja sitten niitä äijiä rakastajiksi. Ehkä Jennillä on joku vimma rakentaa pesä ;)

Ai?

Mul kato oli sellanen (ilmeisesti) kivikautinen mielikuva, et isännät nussii ja näyttää kaapin paikan, eikä tod ole mitään tohvelisankareita mitkä pistää itseänsä yli 2min peilin edessä, et kehtaa näyttäytyä naisen kanssa kodin ulkopuolella :)

Näin siinä käy, kun suo naisille vapauksia - ne näyttävät näille nykyajan "isännille" kaapin paikan hellan ja nyrkin välistä

-

touché!! xDDD
KooKie

#725 • • KooKie aka. Petress Pan

ALIEN, 5.5.2007 18:43:
Näin siinä käy, kun suo naisille vapauksia - ne näyttävät meille nykyajan "isännille" kaapin paikan hellan ja nyrkin välistä

Hyvä, että tiedät paikkasi, neiti siloposki.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

KooKie

#726 • • KooKie aka. Petress Pan

Zenni, 5.5.2007 18:41:
---
No mut sulle Zenni tarttee kyllä antaa propsit siitä, että oot aika hyvin pitäny tätä topikkia elossa viime aikoina

---

Kertoo aika paljon siitä, että mulla on liikaa vapaa-aikaa, mut toivottavasti kenelläkään ei oo mitään hyvännäkösiä miehiä vastaan.

Ja toisaalta kertoo siitä, että sun miesmakusi on aika populäristoitunut näihin nykyajan kiiltokuvapoikiin, joita on se 13 tusinassa. Mun on yhdyttävä Hallun ja ALIEN:in tän topikin saastuttamiseen ja sanoa, ettei noissa pojissa ole miehistä isäntämäisyyttä sen enempää kuin mulla palleja, vaikka munaa löytyykin.

Joskus, kun mä olen miettinyt kantavani korteni kekoon tässä topikissa (sitä vapaa-aikaa riittää itse kullakin), niin oon aina uudelleen huomannut, kuinka rajoittunut mun oma näkemys kuumasta isännästä on. Nättejähän noi sun postaamat kuvat on, pitäiskö harkita niiden siirtämistä "kuumimmat emännät -topikkiin"?

--

Lyylikki

#727 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

KooKie, 5.5.2007 19:17:
---
Zenni, 5.5.2007 18:41:
---
No mut sulle Zenni tarttee kyllä antaa propsit siitä, että oot aika hyvin pitäny tätä topikkia elossa viime aikoina

---

Kertoo aika paljon siitä, että mulla on liikaa vapaa-aikaa, mut toivottavasti kenelläkään ei oo mitään hyvännäkösiä miehiä vastaan.

---

Ja toisaalta kertoo siitä, että sun miesmakusi on aika populäristoitunut näihin nykyajan kiiltokuvapoikiin, joita on se 13 tusinassa. Mun on yhdyttävä Hallun ja ALIEN:in tän topikin saastuttamiseen ja sanoa, ettei noissa pojissa ole miehistä isäntämäisyyttä sen enempää kuin mulla palleja, vaikka munaa löytyykin.

Joskus, kun mä olen miettinyt kantavani korteni kekoon tässä topikissa (sitä vapaa-aikaa riittää itse kullakin), niin oon aina uudelleen huomannut, kuinka rajoittunut mun oma näkemys kuumasta isännästä on. Nättejähän noi sun postaamat kuvat on, pitäiskö harkita niiden siirtämistä "kuumimmat emännät -topikkiin"?

pics or stfu *vink*

heh...kerta se on ensimmäinenki, kun pääsin noin sanomaan.
#728 • • ALIEN Guest

KooKie, 5.5.2007 18:56:
---
Näin siinä käy, kun suo naisille vapauksia - ne näyttävät meille nykyajan "isännille" kaapin paikan hellan ja nyrkin välistä

---

Hyvä, että tiedät paikkasi, neiti siloposki.

jumalauta nainen!

[originaali QFT]

Näin siinä käy, kun suo naisille vapauksia - ne näyttävät näille nykyajan "isännille" kaapin paikan hellan ja nyrkin välistä

[/originaali QFT]

Toihan menee jo vakavasta asiakirjan väärentämisestä. Mut en ole mikään neiti ja jätä tälläisiä ylilyöntejä (!) minkään Suomen lain nojaan.

Tonight I will own you with thumbs!

..."siloposki", pfft..

YOU ARE NOT PREPARED!!
KooKie

#729 • • KooKie aka. Petress Pan

Lyylikki, 5.5.2007 19:29:
pics or stfu *vink*

Nokitan vaikka monella!

Ed Harris. *sydän*
1108.jpg

Edelläkin mainittu Bruce Willis. *sydän*
bruce1.gif

Itse postaamani Anthony Hopkins. *sydän* (Sori iso kuva, mutta herra ansaitseekin tilaa.)
Anthony_Hopkins.JPG

Nuorempaa matskua, ettei ihan pappa -puolelle mene nämä mun kuolailut, edustaa Billy Zane. *sydän*
_39250469_zane.jpg

--

KooKie

#730 • • KooKie aka. Petress Pan

ALIEN, 5.5.2007 19:39:
*neitimäinen tunteenpurkaus*

There there pikkuemäntä... Voit käyttää niitä peukkujasi mun niskan hieromiseen - sitten voit tapasi mukaan tunkea sen vaikka suuhusi nukkumaan käydessä. *sydän*

--

#731 • • ALIEN Guest

KooKie, 5.5.2007 19:45:
*ylipainoil*

Meinaaks tää nyt sitä, et sä luovutat? OK, thx baaai!

.
.
.
o /

.
.
.
.
o /

.
.
.
.
o /

.
.
.
.
o /

.
.
.
.
u'r gay
KooKie

#732 • • KooKie aka. Petress Pan

ALIEN, 5.5.2007 19:52:

u'r gay

Enhän mä voi olla. Miksi mä silloin sun kanssa seurustelisin?

--

#733 • • Edited ALIEN Guest

KooKie, 5.5.2007 19:59:
---
ALIEN, 5.5.2007 19:52:

u'r gay

---

Enhän mä voi olla. Miksi mä silloin sun kanssa seurustelisin?

OK!! I TAKE IT BACK. Se oli typo. Siinä piti olla u'r GAL

;)

ps. älä unohda tuoda mulle kaljaa kaupasta!
KooKie

#734 • • KooKie aka. Petress Pan

ALIEN, 5.5.2007 20:00:
ps. älä unohda tuoda mulle kaljaa kaupasta!

Ethän sä kulta sitä voi juoda, kun sun mahasi menee sekaisin. Punaviinin tissuttelu pikkusormi pystyssä sopii sulle paremmin. Tuon vaikka tikkunekun, että jos sua alkaa kiukuttaa alkoholin puute, niin saan sut pysymään hiljaa. Tutti olisi jo liian härskiä.

Mut hei, se, että SÄ hyörit tässä topikissa on maailman eniten OT:ta, eli hushus!

--

#735 • • ALIEN Guest

KooKie, 5.5.2007 20:05:
Mut hei, se, että SÄ hyörit tässä topikissa on maailman eniten OT:ta, eli hushus!

awwh, kiitos rakas. Mä poistun tästä tonne äijien puolelle laukoo totuuksia elämästä ja ihmisistä - olemaan siis aito isäntä.

---> TESTOA
#736 • • Edited niomic Guest

KooKie, 5.5.2007 19:40:
Nuorempaa matskua, ettei ihan pappa -puolelle mene nämä mun kuolailut, edustaa Billy Zane. *sydän*

Huh, I kek'd.

Billy Zane on miesmalli ja just siinä malli mielessä, eli aikamoinen silottaja alueellaan ja sitten emäntä päättää vielä rellaa siitä tommosen tissiposkikuvan, jessus. Eipä ko. pojasta kyl oo paljoo äijempiä kuvia jaossa ja tästäkin lähinnä säteilee alkufiiliksen jälkeen vaan mieskauneus

fcs_JY24_2_37.jpg

Zane on toki nuori vs. Harris ja Hopkins, mut hyvin yli nelikymppänen kuitenkin jo :)= What iz that, like twiis twice your age :]

edit: joo en osaa tätä lupparin codelogiikkaa :[
KooKie

#737 • • KooKie aka. Petress Pan

niomic, 5.5.2007 20:41:

Joo no viitteellinen kuva. Oikeastaan kuolailtiin sitä eilen, kun ziigailtiin Kiksun kanssa Zoolanderia. Ah, mikä mies! Mut isäntää siitä löytyy, onhan se karski ja nimenomaan komea (ei mikään nätti poika), vaikka malli ehkä olisikin. :)

--

#738 • • ALIEN Guest
^ huom. IP-osoite.

Kohta laitetaan Cameronin Abyss (direcs cut) pyörii, mis on Ed Harris, oh mikä KOMIA MIÄS!.
#739 • • niomic Guest

KooKie, 5.5.2007 21:49:
---
niomic, 5.5.2007 20:41:

---

Joo no viitteellinen kuva. Oikeastaan kuolailtiin sitä eilen, kun ziigailtiin Kiksun kanssa Zoolanderia. Ah, mikä mies! Mut isäntää siitä löytyy, onhan se karski ja nimenomaan komea (ei mikään nätti poika), vaikka malli ehkä olisikin. :)

Joo itse kans kelailin miestä Zoolanderissä, ja tru, siinä se vaikuttaa kaikkiin leffan muihin keijukaisiin verrattuna aikamoiselta äijältä ja mieshän on ääneltään aika miellyttävä :)

abyss roxen j00r box3n
#740 • • Muussika Guest
Siin olis! *joo* Kertokee vuan miten teinix oon, nii oonkih!

never.jpg