Oon kuullu,ja anteeks,jos kaikki ei mee suunnittelmien mukaan,koska 1 meistä on on menossa naimisiin,ja jokaisella paljon henkkohtaisii ongelmii,joten,minä Eddy Satan,lupaan että muunnaan sen tiedoston mp3 formaattiin ja heitän yhden mun osan uudesta kappaleesta kritisoitavaksi,mutta ottakaa huomioon,että Hystereo Psyhovsky ei ole viimeistelly,sitä eli elementit ku;kitara,effectit,track compression,ja muut viritykset mitkä en henkilökohtaisesti osaa viellä tehdä,vaan teen reasonilla pohjan ja ihan omatekoisilla sampleilla ja loopeilla,en käytä yhtään valmista samplea,vaan yritämme kehittää sitää omaa juttuu,ja eneemmän ja eneemmän,mun musiikkin suuntaus ja mitä mä teen menee industrialin puoleelle,mutta kuten sanoin jo ihan omaa genree polkkasa yritän pysyä;deep,psy,ja melkein joka tyylistä matskuu tulee näkemään(kuulemaan)meidän biiseissa,stageshow tulee viellä mieleenkiintoisempi.
Nyt me toimitaan viellä kahdestaan,ja käytetään tietokoneetta suurin osiin musiikkin tekemiseen,mutta,meillä löytyy rumpali,laulaaja naispuolinen,ja mun toivomuksena on tehdä jotain esim,tässä vähän vinkki,ramstain tyylistä,mutta eneemmän Nrg ja Elektroniikka,trash tulee luomaan sen vahvan industrial,pohjaan.
Pyydän asiantuntioita jos te vaan ootte kiiinnostuneet auttaamaan muutamalla neuvolla mikä ei olis pahitteksi ja mikä ehkä sais parhaiten toteutettua projektin.
Hystero Psyhovsky on ihan eri genren soittavaa bändi,minä taas pysyn polkkassa,ja yhdistä nää 2 elementteja ei välttämättä on niin helppo,mutta yritetään ja odotetaan palauteita.
Muuten jossain vaiheessa topiikkia joku kritisoi Detonation Rage,että on kätetty paljon flangeria,ja et tuli virheitä esim ajalla trackissa 3.20,voin sanoa se oli tahallinen trickki mitä käytetään usein just sitä varten et sais ihmisiä ihmettelemään,menikö vinyyli rikki,tai neula katkes,ja jos huomasitte ne tuo spesiaali fiiliksen siihen biisin,luuluis et nyt meni jotain viaks,ja hirveä nousuu,isommalla voluumellä mitä oli.Tän viestin mut pyysi välittämään Hystereo Psyhovsky.
Vinkki ohjelmista ja laitteista millä luodaan musiikki;
1.reason 2.5 (täysin omilla sampleilla,ei käytetään,ainakaan viellä valmiita,ehkä tulevaisuudessa)
2.Asid pro 4.
3.Sähkökitaraa 2 kpl,multieffektipidaali
4.Mikrofooni
5Vinyylisoittimet (livea varten)scrätsämiseen ja sen sellaiseen
5.Korg synthesis workstation(on olemassa mutta ei ole viellä tarpeeks osii käytettäväksi.
6.Puuttuvat osat;sähkörummut,rupmpalille.
Pyyntö tilanetsimistä varten,oisimme todella kiittollisia neuvosta,olemme itse käynneet kaiki mahdolliset paikat läpi,viellä onnistumatta,vaikka tarvis heti;
Löytyykö; studio treenamiseen,sis nyt kaikkki tapahtuu mun asuunnossa,mikä on ihan studion näköinen,ja naapurit eivät taidaa tykätä,jatkuvaan paukutuyksen,joten hyvät ihmiset-JOS JOLLAI ON TARJOA INFOO,TAI SURAAN TREENIKÄMPPÄN,ESIM NUORISOTALON BÄNDIHUONEEN TYYPISEEN,NIIN PYYDÄMME JOS ON MAHDOLLISUUS AUTTA MOISEN TILA ETTIMISEEN,PIENIKI VINKII ON TERVETULLU,ME OLLAAN ULKOMAALAISII TÄSSÄ MAASSA,JA MEIDÄN TIETOJEMME MUKAAN STADISSA ON SUORASTAAN JONOT,BÄNDIHUONEEN VUOKRAAN SUHTEEN,1,niitä on ei niinkä paljon ku luulis,ja esim nuorisotalon bändihuoneet ovat max 23 vuotiaille,eli jos joku meidän tuttu tai kukaan vaan,lukee tän julkisen viestin,pyydän apua kyseisessä asiassa.
Kiitos & RESPECT
-X-STYLERS-