- X - STYLERS - _(Detonation rage,rmx from first version]

23 posts, 2 pages, 7,770 views

Eddy Satan

Posts: 722

#1 • • Eddy Satan FAST
Hellou kaikki!
Olemme uus bändi - X-STYLERS-.
Ehkä jotkut ovat jo kuulleet meistä,esim;www.sonicradio.nl,Eddy Satanin topiikkeista.
Mutta mennään asian pointiin,tässä on meidän ensimmäinen biisi,ja remixattu parempi ja piteempi versio,toivoottovasti polkan ja industrial;in kuuntelijat näkeee eron muista genreista,koska päällimmäisenä tarkoituksena,oli kehittää omaa genre,ja mahdollisimman eneemmän -live- esitettynä.Bändiimme on nyt ihan alkuvaiheesa,mulle (Eddy Satan)musiikkin tekeminen on tullut vasta 3-4 kuukautta mieleen ja alotettua,bänditoveri Hystereo Psychovsky on tehnyt musiikkia melkein kokoelämä,joten yritetään tehdä musiikkia heti omaa,ja ammattitasoista.Tulevaisuudessa,saattuamme tilaisuuden,vuokrataan bändihuone,ja bändiin on tarkoituksena kuulua,myös;rumpalin,laulajan,kitaristi,ja miksaaja/koneella tekevii,kuten minä Eddy Satan ja Hystereo psychovsky.
Melkein unohdin mainita,meidän genre koostuu,Hard Dance,industrial,progee,ja improvisointi live esityksillä.
Mutta lisää meidän biosta ja kehityksestä varmaasti kuulette ,ja tässä on siis kappale;
Detonation
KOmmentit ovat tervetulleita;-)
Rage;http://rapidshare.com/files/3355870/-_X_-_Stylers_-_Detonation_Rage__new_version_.wav
SASHA  F

Posts: 1,722

#2 • • Edited SASHA F
aika sekamelskaa*igor*
Anselmi

Posts: 2,578

#3 • • Anselmi And sell me
*nauru*

--
sen pituinen se

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#5 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
industrial hard jazz progea? *ding* -> lataukseen!

edit:
no, enpä saanut jostain syystä sit ladattua tätä.
mutta ehkäpä selviän ilmankin :P

--
dasinoaisnvs

Avatar
#6 • • astaroth Guest
kyllä tästä oikeesti mun mielestä löytyy jotain hyviä juttuja. jotakin jujua siellä on, mutta tällaisenaan ei toimi millään

enää puuttuu:

- rakenne. tässä ei äänimaailma tue itseään. 3.20 alkaa uusi biisi. miksi?
- tarkoitus - mihin tilanteeseen/kenelle?
- lisää äänimaailmaa, kasvattakaa biisiä

mikä kusee:

- sävellys. kuunteleppa vaikka töksähdystä 54 sekunnin kohdalla
- efektointi (varsinkin flanger) on todella tarkoituksetonta ja yhtä turhan kanssa. ei tuolla ole mitään virkaa se suhteen, että kappale kuulostaisi hyvältä. käytetään niitä efektejä hyvällä maulla, annetaan dj:den mielummin pilata biisit niillä
- sana "progressiivinen" ei pitäisi tarkoittaa samaa, kuin biisin laahaaminen
Juhgu

Posts: 7,921

#7 • • Juhgu Virnistelijä
Hystereo Psychovskyn biiseistä on kyllä positiivisiakin kokemuksia, joten olisin tämän ihan mielenkiinnosta imuttanut, jos tuo mikälie hostingpalvelu antaisi. 70 megainen wav, 19 ihmistä imutti ja nyt tuolla on joku kiintiö täysi.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Individual

Posts: 10,942

#8 • • Individual HYPNO!
Joku tässä synkistelyssä viehätti kovin. Jospa jalostaisitte noita juttuja pidemmälle, koska tässä oli mielestäni paljonkin hyvänkuuloisia elementtejä, joskin toi rakenne, vaikka tämä, sikäli kun ymmärsin oikein olikin aika kokeilevaa materiaalia, hieman pissi. Kyllä siinä kokeilevammassakin kamassa, kuten missä tahansa musiikissa olisi hyvä olla se punainen lanka, tässä se lankakerä taisi olla kuin kollikissan leikin jäliltä. Toi loppuosa meni suotta polkaksi.
display23

Posts: 3,069

#9 • • display23
Aikalailla vielä hakusessa, mutta olihan siellä ihan kivojakin ääniä.
Ei muutakun sorvaamaan vielä vähän.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#10 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
olihan tää nyt aika raastavan kuuloinen (ei hyvällä tapaa
siis), mut ehkä tästä voisi saada jotain aikaan jos oikeesti
edes yrittäis... kovin improvisoidun (ei hyvällä tapaa siis)
kuuloista matskua kieltämättä oli.

--
dasinoaisnvs

checki

Posts: 683

#11 • • checki
Hlinkki ei toimi :(

--
Ämpäriin ei huku.

Eddy Satan

Posts: 722

#12 • • Eddy Satan FAST
Korjataan,ja koht tulee 4 uutta biisia,se ottaa vähänaikaa,mutta jotain demoja vois heittää,outo yleensätoilinkki on toimiinnu ainakin kuukauden,ja jos kuntelijoita riittääniineneemmänkiin,tättyy katoo,kiitos,hei.
-X-STYLERS-
laite

Posts: 2,994

#13 • • laite MastahWankah

Eddy Satan, 30.11.2006 22:20:
Korjataan,ja koht tulee 4 uutta biisia,se ottaa vähänaikaa,mutta jotain demoja vois heittää,outo yleensätoilinkki on toimiinnu ainakin kuukauden,ja jos kuntelijoita riittääniineneemmänkiin,tättyy katoo,kiitos,hei.
-X-STYLERS-


Aajea, retardo da force in action! Ootan muna kovana, että pääsen himaan kuuntelemaan nää pläjäykset!!! Hehkutusta luvassa illalla parin kaljan jälkee!!!
Eddy Satan

Posts: 722

#15 • • Eddy Satan FAST
Oon kuullu,ja anteeks,jos kaikki ei mee suunnittelmien mukaan,koska 1 meistä on on menossa naimisiin,ja jokaisella paljon henkkohtaisii ongelmii,joten,minä Eddy Satan,lupaan että muunnaan sen tiedoston mp3 formaattiin ja heitän yhden mun osan uudesta kappaleesta kritisoitavaksi,mutta ottakaa huomioon,että Hystereo Psyhovsky ei ole viimeistelly,sitä eli elementit ku;kitara,effectit,track compression,ja muut viritykset mitkä en henkilökohtaisesti osaa viellä tehdä,vaan teen reasonilla pohjan ja ihan omatekoisilla sampleilla ja loopeilla,en käytä yhtään valmista samplea,vaan yritämme kehittää sitää omaa juttuu,ja eneemmän ja eneemmän,mun musiikkin suuntaus ja mitä mä teen menee industrialin puoleelle,mutta kuten sanoin jo ihan omaa genree polkkasa yritän pysyä;deep,psy,ja melkein joka tyylistä matskuu tulee näkemään(kuulemaan)meidän biiseissa,stageshow tulee viellä mieleenkiintoisempi.
Nyt me toimitaan viellä kahdestaan,ja käytetään tietokoneetta suurin osiin musiikkin tekemiseen,mutta,meillä löytyy rumpali,laulaaja naispuolinen,ja mun toivomuksena on tehdä jotain esim,tässä vähän vinkki,ramstain tyylistä,mutta eneemmän Nrg ja Elektroniikka,trash tulee luomaan sen vahvan industrial,pohjaan.
Pyydän asiantuntioita jos te vaan ootte kiiinnostuneet auttaamaan muutamalla neuvolla mikä ei olis pahitteksi ja mikä ehkä sais parhaiten toteutettua projektin.
Hystero Psyhovsky on ihan eri genren soittavaa bändi,minä taas pysyn polkkassa,ja yhdistä nää 2 elementteja ei välttämättä on niin helppo,mutta yritetään ja odotetaan palauteita.

Muuten jossain vaiheessa topiikkia joku kritisoi Detonation Rage,että on kätetty paljon flangeria,ja et tuli virheitä esim ajalla trackissa 3.20,voin sanoa se oli tahallinen trickki mitä käytetään usein just sitä varten et sais ihmisiä ihmettelemään,menikö vinyyli rikki,tai neula katkes,ja jos huomasitte ne tuo spesiaali fiiliksen siihen biisin,luuluis et nyt meni jotain viaks,ja hirveä nousuu,isommalla voluumellä mitä oli.Tän viestin mut pyysi välittämään Hystereo Psyhovsky.
Vinkki ohjelmista ja laitteista millä luodaan musiikki;
1.reason 2.5 (täysin omilla sampleilla,ei käytetään,ainakaan viellä valmiita,ehkä tulevaisuudessa)
2.Asid pro 4.
3.Sähkökitaraa 2 kpl,multieffektipidaali
4.Mikrofooni
5Vinyylisoittimet (livea varten)scrätsämiseen ja sen sellaiseen
5.Korg synthesis workstation(on olemassa mutta ei ole viellä tarpeeks osii käytettäväksi.
6.Puuttuvat osat;sähkörummut,rupmpalille.

Pyyntö tilanetsimistä varten,oisimme todella kiittollisia neuvosta,olemme itse käynneet kaiki mahdolliset paikat läpi,viellä onnistumatta,vaikka tarvis heti;

Löytyykö; studio treenamiseen,sis nyt kaikkki tapahtuu mun asuunnossa,mikä on ihan studion näköinen,ja naapurit eivät taidaa tykätä,jatkuvaan paukutuyksen,joten hyvät ihmiset-JOS JOLLAI ON TARJOA INFOO,TAI SURAAN TREENIKÄMPPÄN,ESIM NUORISOTALON BÄNDIHUONEEN TYYPISEEN,NIIN PYYDÄMME JOS ON MAHDOLLISUUS AUTTA MOISEN TILA ETTIMISEEN,PIENIKI VINKII ON TERVETULLU,ME OLLAAN ULKOMAALAISII TÄSSÄ MAASSA,JA MEIDÄN TIETOJEMME MUKAAN STADISSA ON SUORASTAAN JONOT,BÄNDIHUONEEN VUOKRAAN SUHTEEN,1,niitä on ei niinkä paljon ku luulis,ja esim nuorisotalon bändihuoneet ovat max 23 vuotiaille,eli jos joku meidän tuttu tai kukaan vaan,lukee tän julkisen viestin,pyydän apua kyseisessä asiassa.
Kiitos & RESPECT
-X-STYLERS-
Individual

Posts: 10,942

#16 • • Individual HYPNO!

Eddy Satan, 1.12.2006 18:35:
Oon kuullu,ja anteeks,jos kaikki ei mee suunnittelmien mukaan,koska 1 meistä on on menossa naimisiin,ja jokaisella paljon henkkohtaisii ongelmii


*eikä* Ei kai nyt yhden saatanan äänitiedoston muuntaminen ämpäriksi nyt noin iso homma ole, mutta onnea vaan hääparille ja muille muuten vaan tsemppiä elämään.
Eddy Satan

Posts: 722

#17 • • Eddy Satan FAST
Kiitos,tänään muutaaan,nyt en ole edes omalla koneella,ok?Asia meni periille,ja toi rapidshare on luonnu jotain uutta ohjelmistoa,mikä sekoitta aikaseemman toimiiinnan,pahoittelemme sen puolesta.
Onnea ja menestystä kaikille
Eddy
Tapi

Posts: 1,437

#18 • • Tapi Dreamstate
haakakku.jpg
RiD

Posts: 2,817

#20 • • Edited RiD Nukemi

Eddy Satan, 1.12.2006 18:35:
ja et tuli virheitä esim ajalla trackissa 3.20,voin sanoa se oli tahallinen trickki mitä käytetään usein just sitä varten et sais ihmisiä ihmettelemään,menikö vinyyli rikki,tai neula katkes,ja jos huomasitte ne tuo spesiaali fiiliksen siihen biisin,luuluis et nyt meni jotain viaks,ja hirveä nousuu,isommalla voluumellä mitä oli.Tän viestin mut pyysi välittämään Hystereo Psyhovsky.



Öh, aika siisti trikki. Kamat menee muka paskaks ja sit vedetään joku aprillipila mukaan että "LOL, EI MENNYKKÄÄ" ja jatketaan jollain huikeella nostolla, ei ainakaan vastaa mun henkilökohtasta käsitystä onnistuneesta tempusta, eikä hauskasta tai ei yhtään mistään muustakaan. Ehkä mä en vaan sitten tajua, tai epäonnistun täydellisesti tämän piinaavan nerokkuuden ymmärtämisessä.

Mutta jos jotain yllätyselementtiä oikeesti haette, niin en usko että se ihan noin löytyy. Jokainen tietty tavallaan, ja mun puolesta saatte kyllä tehdä ihan mitä/miten itse haluatte :)

Tää on ainakin mun amatöörikorvalle niin kaoottista sekamelskaa että en ainakaan itse löydä pätkääkään viehättävyyttä mistään suunnasta.

Ehka ma en vaan ummarta.

--
*super* *possu*