Järkyttävin peruskoulu-muistosi...

318 posts, 16 pages, 141,337 views

sapeli

#221 • • sapeli jokukukamikä?

Kolera, 13.11.2006 13:11:
Sen myös muistan kun menin ilmoittamaan opettajalle että jotain kiusataan tai vastaavaa niin tämäpä totesi vain "kantelupukki kaakattaa". Minulle niin kiltille ja umpirehelliselle muksulle se oli kyllä lievähkö shokki.

Mua kerran heitettiin jää-sora-pallolla point-blank-etäisyydeltä korvaan, ja kun menin kertomaan opettajalle, se vain sanoi että "kukaan ei pidä kantelijoista". *whaat* *dissaa* Oli siin sit tosi kivaa kun edes opettaja ei ollut mun puolellani...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

aaaaaaaa

#222 • • aaaaaaaa partyparty/Alfanaaras

Jammailija, 20.8.2007 22:10:
Olin tokaluokalla tukiopetuksessa kellonajoista ja mä en vaa daijuna mil-lään meinannu hiffata niit*nauru*. Luokanope sit repi hiuksiaan mun naaman edessä ja huus ratkeamispisteessä kuulostavalla äänellä, että "MIKS SUN PITÄÄ OLLA NIIN TYHMÄ!"*grr*

Vähänkö repesin!*lmao* Oikea kasvatustieteilijä.

--
elämän ruuhkavuodet on NYT

dubious

#223 • • dubious ribidim
Hurm. Varmaan sananmukaisesti järkyttävin kokemus oli, kun jonkun yläasteen diskon yhteydessä otinturpaani kunnolla.. siis sillai notta takaraivo oli tiiliseinää vasten, ja pari vuotta vanhempi kundi sitten naputteli aikansa.

Heh, yks opettaja heitti mut kotiin sen jälkeen. Mutsi tuli avaa oven, meni ihan valkoiseks ku poika tuli siinä kunnossa kotiin. Mulla oli kämmenet leuan alla kuppina, johon valui sitten noroina verta vähän sieltä täältä. Ja mun ekat sanat oli imho hyvät: "relaa mutsi, vaatteille ei roiskunu yhtään" *nauru*
calvin

#224 • • calvin
Tilliliha, voi että kun vieläkin yököttää *hikoil*
Progress

#225 • • Progress

Jammailija, 20.8.2007 22:10:
Olin tokaluokalla tukiopetuksessa kellonajoista ja mä en vaa daijuna mil-lään meinannu hiffata niit*nauru*. Luokanope sit repi hiuksiaan mun naaman edessä ja huus ratkeamispisteessä kuulostavalla äänellä, että "MIKS SUN PITÄÄ OLLA NIIN TYHMÄ!"*grr*

*nauru* *nauru* *nauru*

-no etpä varmaan ainakaa tee ite samaa virhettä työssäsi. *vink* Kyl se arvostus ansaitaan IHAN muulla tyylillä, niinkuin tiedätkin. *hymy*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Roosa

#226 • • Roosa

UnityF, 9.12.2006 15:18:
Ala-aste oli maailman ihaninta aikaa kun muutin suomeen. jouduin neljänelle kun en osannu puhuu mut en kadu sitä koskaan. jos saa ja miksi ei niin kiittäisin sydämeni pohjasta mun opettajaa Pekka Lahtee ja musiikin opettajaa Riitta-Liisa Reinikaista.

Ja minä kiitän samalla myös omaa maikkaani Simo Ervastia, jolla ei edes ollut pätevyyttä opettajan ammattiin. Elämäni paras jakso oli kolmannesta kuudenteen Mikkolassa Ervastin johdolla. Muistan vielä Reinikaisen musan tunnit ja sen, kun Lahden Pekka oli mukana Raattamassa Lapin leirikoulussa sekä yhteinen leirikoulu teidän luokan kanssa Evolla neljännellä! Viime vuonna katseltiin sitä leirikouluvideota pienellä porukalla, oih :)
Yläasteella kaikki menikin sit päin persettä, kun en päässyt sinne Ruusikseen, jonne kaikki parhaat kaverit meni... siitä alkoi monen vuoden alamäki, josta on vasta vähitellen päästy yli.
anis

#227 • • anis

MiLindiNi, 20.8.2007 21:17:
ala asteella sain välitunti kiellon joka kesti koko loppu vuoden... niin ja että mua syytettiin oman opettajan murhan yrityksestä*grr*

Lindi mitä sä oot menny tekemään?

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

zaler

#228 • • zaler e h k i s

sadesola, 20.8.2007 21:12:
Oksensin lautaselleni.

Minua vastapäätä istuva ystäväni Osmo
oksensi lautaselleen.

Oksensin uudelleen lautaselleni.

:D ihanaa

--
let´s eat to the beat!

plink

#229 • • plink team paska
ala-asteella oli aivan perseestä kerran ku kaverin kanssa kustiin lattiakaivoon. tai ei siinä siis mitään, mut perseestä oli se et jäätiin kiinni ja jouduttiin siivoomaan jälkemme:(

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

sadesola

#230 • • sadesola Kettu mikä kettu

zaler, 25.8.2007 11:31:
---
Oksensin lautaselleni.

Minua vastapäätä istuva ystäväni Osmo
oksensi lautaselleen.

---

:D ihanaa

Se on upea saavutus, kun kaksi eka/tokaluokkalaista
osuu tähtäämättä lautaselleen.

(Aika kultaa muistot: ei roiskeita!)

Kuinka moni aikuinen kykenee samaan?

--
KABOOM!

Euphoria

#232 • • Euphoria 4 everyone
Kiusaaminen.

Toisella luokalla alkanut säännöllinen ja johdonmukainen kiusaaminen. kolmannella luokalla tilanne kärjistyi siihen, että flippasin ja löin kyseisen kiusaajan olkavarteen sakset.

Ihan sairasta, miten voi pienen ihmisen pää seota tollasesta.*uuh*
Josssu

#233 • • Edited Josssu
Se, että yläasteella pojat veti mua housujen lahkeista pitkin koulun käytäviä niin että meinas ihan oikeasti housut lähteä jalasta.
Tai se kun opettaja istui ala-asteella ruokalassa vieressä ja yritti pakottaa syömään verilettuja.

Ainiin ja ai että oli mukavaa jäki-istunnossa aina kun opettaja laittoi meidät lukemaan raamattua. Sillä samalla opettajalla oli myös vasara, jolla se pamautteli meidän pöytiä.
SyndroDome

#234 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
No itseasias ihan hyviä muistoja peruskoulusta. Vedin vaan niin läskiks sillon koko homman kun ei vaan kerta kaikkiaan kiinnostanut sillon koulu hommat pätkääkään. Eli varsinkaan ylä asteesta ei jäänyt kyllä käteen yhtään mitään. Ihme kyllä joka vuosi selvisin luokaltani, vaikka ysillä teki tiukkaa. Mut kun motivaatio oli nolla, niin minkäs teet.

Paljon mun sen aikasesta asenteesta koulun käyntiin kertoo se, että muun muassa äikän aineita kun piti kirjottaa, niin kirjotin vaan paperille ulko muistista raptorin biisien sanoja :D Ja aina meni läpi ==) Vitonen pätkähti aina ja sehän riitti mulle :) Vastaavia tarinoita on kyllä paljon, mutta ei jaksa alkaa kaikkia nyt tähän kirjottelemaan *hymy*

--
Life is full of choises.

Tapi

#235 • • Tapi Dreamstate

SyndroDome, 25.8.2007 21:36:
No itseasias ihan hyviä muistoja peruskoulusta. Vedin vaan niin läskiks sillon koko homman kun ei vaan kerta kaikkiaan kiinnostanut sillon koulu hommat pätkääkään...

No offense, mut tota juttuu lukiessa tuli mieleen, et ois ehkä kannattanu kiinnostaa. :D
SyndroDome

#236 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Tapi, 25.8.2007 21:40:
---
SyndroDome, 25.8.2007 21:36:
No itseasias ihan hyviä muistoja peruskoulusta. Vedin vaan niin läskiks sillon koko homman kun ei vaan kerta kaikkiaan kiinnostanut sillon koulu hommat pätkääkään...
---

No offense, mut tota juttuu lukiessa tuli mieleen, et ois ehkä kannattanu kiinnostaa. :D

No arvaa onko itellä tullu mieleen monta kertaa :D Tietysti harmittaa jälkeen päin, mut hyvinhän sitä on silti pärjätty *hymy*

--
Life is full of choises.

La Petite

#237 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Muistuipa mieleen, kun ala-asteella yks kundi juoksi täysiä yhtä lasiovea päin kädet edellä.
Ovi olikin lukossa, ja jannu meni siitä lasista läpi. Sen kädet oli ihan riekaleina ja sen käytävän kattolaatoissa (semmosis "pehmeissä") oli pitkää veriroiskeet. *sars*

--
Rem tene, verba seqventur

Jii-75

#238 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*

La Petite, 25.8.2007 21:45:
Muistuipa mieleen, kun ala-asteella yks kundi juoksi täysiä yhtä lasiovea päin kädet edellä.
Ovi olikin lukossa, ja jannu meni siitä lasista läpi. Sen kädet oli ihan riekaleina ja sen käytävän kattolaatoissa (semmosis "pehmeissä") oli pitkää veriroiskeet. *sars*

vastaavan "tempun" mut jalalla teki yks koulukaveri kans tuolla sotungin yläasteella aikoinaan :D

--
dodiih

Jii-75

#239 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
Ainiin ja omat muistot.. hmm no mistä sitä valitsisi.. alasteella täys ilmalento pääedellä lavuaariin ja siitä tuleva sopiva tajuttomuus.. opettaja repimässä mua irti pylväästä.. lentämistä penkiltä selälleen lasinsiruihi ( erään luokka kaverin suosiollisella avustuksella ja jäynällä) jääkiekko maillalla eräs halus pelata golffia siten että mun nilkat oli palljoa -> ei tarvinnut paljon kävellä toviin yms pikku kivaa.. nimittelyt yms voidan tietty jättää luettelmatta niitä riitti :D

yläasteella seiskaluokalla.. nippu jätkiä kantamassa vessaan ja pään tunkeminen pönttöön, tunkeminen roskikseen siten etä joku istuu kannen päällä sen jälkeen koko välkän, laittamaan istumaan isolla porukalla lavuaariin ja hana auki yms kaikkea pikku kivaa.. ja edelleen nimittelyt ja verbaali huumoria ei jaksa laskee..

Tuo tosin sitten loppui seiskaluokkaan sopivan sattuneen sattuman johdosta :D

Mut mikä ei tapa se vahvistaa :D

--
dodiih

John

#240 • • John Lauma

Oksensin lautaselleni.

Minua vastapäätä istuva ystäväni Osmo oksensi lautaselleen.

South Park! *nauru*

--
Fancy some cheese, Gromit?