198 posts, 10 pages, 59,244 views
enrg:
onko kellään kokemuksia näistä:
E-mu 1212M & Terratec Phase 28?
hintaa oli thomanilla 211€ ja 199€
Tres:
---
nyt kun niitä analogisia äänikortteja
ei (miksköhän) oo olemassa
mulle mielummin kunnon digikortti koneeseen, esivahvistimeks putket päätteetk single-end mosfetit.Ana:
---
Tres:
---
nyt kun niitä analogisia äänikortteja
ei (miksköhän) oo olemassa
---
Ei ihan analogista, mut lähelle päästään; jostain luin arvostelun emolevystä, jonka integroidussa äänikortissa oli analoginen putkivahvistin! Se vasta ois poikaa :P
hardikaveri:
---
kilobitti:
---
hardikaveri:
suositelkaas mulle nyt sellaista kohtuuhintaista sisäistä äänikorttia..
---
m-audion Audiophile 24/96 on pelittänyt mulla ihan kivasti, ja ääni on
---
pysyykö latenssi kurissa midi kiipparilla?
hardikaveri:
pysyykö latenssi kurissa midi kiipparilla?
Loose Grip:
Jostain luin muuten semmosta, että emu käyttäis SB:n tekniikkaa kortissaan. Stay away!
hardikaveri:
onko kellään kokemuksia tosta m-audion audiophile 24/96 USB versiosta ja sen latensseista..
onko usb2.0 tarpeeksi nopea kun ottaa huomioon että toi delta 24/96 menee kuitenkin pciexpressiin kiinni...
toi usb versio vaan kiinnostais kun siinä on volanupit...kun vahvistinta en tule koskaan hankkimaan kun meinaan panostaa aktiivimonitoreihin
hardikaveri:
onko kellään kokemuksia tosta m-audion audiophile 24/96 USB versiosta ja sen latensseista..
onko usb2.0 tarpeeksi nopea kun ottaa huomioon että toi delta 24/96 menee kuitenkin pciexpressiin kiinni...
toi usb versio vaan kiinnostais kun siinä on volanupit...kun vahvistinta en tule koskaan hankkimaan kun meinaan panostaa aktiivimonitoreihin
hardikaveri:
suositelkaas mulle nyt sellaista kohtuuhintaista sisäistä äänikorttia..
siinä pitäis olla rca ulos ja sisään ja midikiipparille joku kolo
latenssi tietty mahd pieni
budjetti siinä 200e tietämillä
cheers