198 posts, 10 pages, 59,272 views
kilobitti, 15.5.2006 12:37:
Muita ideoita, kokemuksia tai suosituksia?
kosmo, 16.8.2006 13:00:
Mahtaako kenelläkään olla kokemusta Emun 1820 -äänikortista / interfacesta. Ennenkaikkea Logic +5.5.1 ympäristössä. Ajattelin päivittää kotikonetta vähän parempaan kuntoon jotta on niiden sängyssä saatujen ideoidenkin ylös säveltely olisi vähän mielekkäänpää.
Pistetään nyt vielä samaan topicciin vaikka vähän ohi meneekin että Rode NT1A mikkiä olisi tarkoitus tuon Emun mukana mm. käyttää, eli vielä parempi jos olis kertoa kokemuksia NT1A:sta ja/tai Emu-sarjan korteista.
kosmo, 16.8.2006 13:00:
Pistetään nyt vielä samaan topicciin vaikka vähän ohi meneekin että Rode NT1A mikkiä olisi tarkoitus tuon Emun mukana mm. käyttää, eli vielä parempi jos olis kertoa kokemuksia NT1A:sta ja/tai Emu-sarjan korteista.
Beliar, 16.8.2006 13:21:
---
Röden NT1A on hinta/laatusuhteeltaan loistava mikki! Ei nyt tietenkään laadullisesti hakkaa mitään kolmen tonnin Neumanneja, mutta ei hyvän mikkisoundin luominen NT1A:lla jää ainakaan mikistä kiinni.
Suosittelisin kuitenkin hommaamaan äänikortin ja mikin väliin jonkin Phanttomilla varustetun hyvän (ei tarvii olla iso) tiskin. Äänikortit kun tunnetusti ei ihan kaikkein puhtainta Phanttomia kykene syöttämään. Myöskin äänikortista on hyvin paljon kiinni kun tarkastellaan mikin dynamiikkaa. Emusta henkilökohtaisesti mulla ei kokemuksia ole, mutta ei se taida Digidesigning Protools HD:lle taida vetää vertoja...
kosmo, 16.8.2006 13:39:
Säästetyillä rahoilla vois ostaa vaikka rytmimunat!
eewol, 1.6.2007 12:40:
Tähän oon ollu tyytyväinen...
http://www.m-audio.com/products/en_us/FirewireAudiophile-main.html
jii75, 29.8.2007 10:43:
---
eewol, 1.6.2007 12:40:
Tähän oon ollu tyytyväinen...
http://www.m-audio.com/products/en_us/FirewireAudiophile-main.html
---
Jep, oon ollut tyytyväinen samaan laitteeseen...paitsi että, kuukausi sitten alkoi esiintymään vikaa käynnistämisen yhteydessä. Kun m-audion kytkee päälle, alkaa laitteen valot vaan vilkkumaan eikä yhteyttä kortin ja koneen välille synny. Sitten kun laitteen takana olevaa firewire kaapelin asentoa muuttaa, alkaa taas toimimaan. Kaapelin oon jo vaihtanut eli vika on varmaan tossa kortin liittimessä. Takuu on tietty jo umpeutunut... Onkohan kukaan muu vastaavan mallin omistaja törmmännyt samaan ?
zZz, 29.8.2007 16:37:
Edirol UA-1EX saapa nähdä pätkiikö vai pysyykö mukana.