Avernian, 17.11.2006 00:22:
En kai mä teille kerro, kun mulla on oikeasti hyvä ideakin...
Leikin nyt hetken aikaa, että tuo ei ollut läppä ;)
Kuinka monen tällä foorumilla kuvittelet kykenevän viemään yhtään mitään oikeasti eteenpäin vaikka ne saiskin kuulla sun hienoista ideoista? ;)
Itse uskon, että ne tilanteet ovat todella harvassa, joissa ideansa jakamalla voi menettää enemmän kuin saada. Mitä useampi ihminen tuo oman näkökulmansa ideaan, sitä paremmin se voi jalostua toteuttamiskelpoiseksi ja sitä suuremmalla todennäköisyydellä matkan varrelta löytyy ihmisiä, jotka osaavat auttaa tai tietävät jonkun joka osaisi auttaa idean toteuttamisessa niiltä osin, jotka itselle ovat hankalia tai vieraita.
En nyt sano, että tämä kyseinen topic tai välttämättä edes mikään webin julkinen foorumi olisi se paras mahdollinen paikka kertoa ideoistaan koska vastaukset eivät useinkaan ole kovin pitkälle mietittyjä ja perusteltuja, mutta jos ideoita oikeasti omistaa, kannattaa niitä minun mielestäni pallotella mahdollisimman paljon tuntemiensa fiksulta vaikuttavien ihmisten kanssa. Fiksuilla ihmisillä kun on myös tapana ymmärtää, että toisen ideat varastamalla ja toisia silmään kusemalla ei maailmassa pääse kovin pitkälle koska kaikki on niin paljon kiinni suhteista.