Minkälaisen yrityksen perustaisit jos olisi älytöömästi rahaa?

81 posts, 5 pages, 22,861 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#21 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

JetZe, 6.11.2006 23:17:
eläinten orpokoti :)



Älä nyt viitti =D Tolla lauseella sä isket vaan naisia *nauru*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#22 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Foxmagon, 6.11.2006 23:17:
Suunnitteilla on ollut että kaverin kanssa perustettaisiin semmoinen pieni yritys jossa valmistettais ihmisille haluttuja huonekaluja sun muita metallista ja puusta. Plus tietty oma ompelimo ja ehkä joku valokuvaamo.



Mie oon messissä *jiihaa*

T: Oikealta ammatilta huonekalupuuseppä *hihu*

Edit: Tietty koulutusta myös pintakäsittelijäks ja verhoilijaks *hymy*

Edit2: With your hair and my hands WE WILL CONQUER THE WORLD *PAHIS*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#23 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

ipe, 6.11.2006 23:47:
Tosta tuliki mieleeni se mitä oon oikeesti suunnitellu jos ois ihan hitosti rahaa, nimittäin: koirien uimahalli ja sisähallikoirapuisto! Ois saletisti kävijöitä kun 6kk vuodesta on paskaa ja loskaa tuolla ulkona.



Ööö luuleksä ettei sulla tule olemaan siellä sisällä paskaa kun perustat sisähallikoirapuiston *lmao*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Jaques

Posts: 1,390

#24 • • Edited Jaques HUGC / So Nice!

Steven Hoaks, 7.11.2006 09:18:
---
Foxmagon, 6.11.2006 23:17:
Suunnitteilla on ollut että kaverin kanssa perustettaisiin semmoinen pieni yritys jossa valmistettais ihmisille haluttuja huonekaluja sun muita metallista ja puusta. Plus tietty oma ompelimo ja ehkä joku valokuvaamo.

---


Mie oon messissä *jiihaa*

T: Oikealta ammatilta huonekalupuuseppä *hihu*



Tätä mäkin haluisin tehdä. On jo valmiina aikas paljon huonekalu suunnitelmia.

T. Koulutukseltaan teollinen muotoilija ja muutenkin aika näppärä kasistään

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

rose

Posts: 1,047

#25 • • rose vakaasti epävakainen
Mä perustaisin taidekahvilan kaverin kanssa. Sellasen vähän boheemin paikan, jonka seinillä ois myynnissä nousevien kykyjen teoksia ja siellä soittais ainakin iltasin joku kaveri hyvää musiikkia. Mä voisin vaikka myydä latteja kalliolaisille trendikkäille nuorille. Tää kannattas sijoittaa johonkin ilmasutaitolukion ja kuvataidelukion lähelle niin niistä sais päiväasiakkaat. Oikeestaan vähän niinkun Rytmi, mutta parempaa musiikkia, tyylikkäämpi sisustus ja hyvää taidetta =P

--
TwistedLife™ Amusement Park

Neko

Posts: 943

#26 • • Edited Neko No äläpä kerro enempää
Jotain eläinsuojelua, luultavasti uhanalaisia kissaeläimiä auttaisin, jos se enää olisi mahdollista millään rahamäärällä *nyyh*

Tai no, eihän tuo olisi mikään yritys vaan hyväntekeväisyyttä, mutta kuitenkin...
Texx

Posts: 650

#27 • • Texx ^_^
Pohdin tätä ykspäivä ku olin tupakalla ja tulin siihen tulokseen että joku joskus ihan varmasti keksii terveellisen tupakan joka maistuu ja näyttää melkein samalta ku tupakka nyttenkin.

Eli, tarpeeks viisas mä en ainakaan tohon hommaan ois, mut jos ois älyttömästi rahaa ni sitte palkkaisin viisaita ihmisiä tekemään tollasta hommaa mun puolesta :)(:

ps. älkää nyt vesittäkö tätä juttua, kyl tää onnistuis ihan varmasti ;)

--
*piis*

ipe

Posts: 1,845

#28 • • ipe X-Rust / Holvi

Steven Hoaks, 7.11.2006 09:19:
---
ipe, 6.11.2006 23:47:
Tosta tuliki mieleeni se mitä oon oikeesti suunnitellu jos ois ihan hitosti rahaa, nimittäin: koirien uimahalli ja sisähallikoirapuisto! Ois saletisti kävijöitä kun 6kk vuodesta on paskaa ja loskaa tuolla ulkona.

---


Ööö luuleksä ettei sulla tule olemaan siellä sisällä paskaa kun perustat sisähallikoirapuiston *lmao*



En tietenkään luule vaan tiedän että sitä paskaa olisi! Olenhan itsekin koiran omistaja! Mullahan olis rahaa vitusti joten paikalla olis kokoajan riittävästi paskan lakaisijoita ja siivoojia ja desinfiointipartioita yms yms. Kaikki on mietitty!

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#29 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
yhdistetyn metalabran ja bordellin.

tai sit levykaupan, jossa myydään vain sellasia
levyjä, joista itse pidän.

edit: itseasiassa ton levykaupan vois perustaa
myös ihan vaan rahapesua varten! *pepsodent*

--
dasinoaisnvs

Sallakat

Posts: 2,220

#30 • • Edited Sallakat jungle, baby !
tuotantoyhtiön mikä tekisi muotinäytöksiä ympäri maailmaa. Ei kauhean kaukaa liippaa nykyistä duunia, mutta tuo muoti tuolloin olisi täysin keskitetysti työn ydin sekä sisältö.

edit: aiemmasta postauksesta tulikin mieleen myös toinen mielenkiinnon kohde. Ostaisin jonkun ökykartanon missä olisi tilat vaikka 200 löytökissalle tai enemmällekin. Tarkoituksena uudelleen sijoitus tietenkin. Palkkaisin ihan hirveästi työntekijöitä, että jokaista kissaa olisi joku paijaamassa ja leikittämässä usein. Samoin siivoojia, huoltomiehiä ja vaikka mitä. Jokaiselle kissalle olisi oma luksus yksiönsä (ei mikään pieni häkki) ja eläinlääkäreitä sun muita fysioterapeutteja täyspäiväisesti töissä. Olisi isoja ulkotarhoja vaikka kuinka monta. Kartanolla toimisi monta kokkia, ketkä valmistaisivat luonnonmukaista ruokaa (raakaa lihaa ja luita) niille, ketkä suostuvat syömään. Teollisesti valmistettua ruokaa nirsoille. Kasvattaisin varmasti hiiriä pienellä "farmilla", jotka olisivat kissojen saalistettavina *nauru*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#31 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

ipe, 7.11.2006 10:10:
desinfiointipartioita



Tää kuulostaa jänskältä *nauru* Mie haluun olla tossa partiossa *jiihaa*

Nainen baarissa "No mitäs sä teet muuten töikseen?"

- Mä oon desinfiointipartiossa *pepsodent*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

ipe

Posts: 1,845

#33 • • ipe X-Rust / Holvi

Steven Hoaks, 7.11.2006 10:17:
---
ipe, 7.11.2006 10:10:
desinfiointipartioita

---


Tää kuulostaa jänskältä *nauru* Mie haluun olla tossa partiossa *jiihaa*

Nainen baarissa "No mitäs sä teet muuten töikseen?"

- Mä oon desinfiointipartiossa *pepsodent*



foggingdemo.jpg

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Auacusha

Posts: 1,097

#34 • • Edited Auacusha Koneradio
Pitkään olen miettinyt oman valtion perustamista ja miettinyt mitä kaikkea täytyisi ottaa huomioon sellaista perustaessa. Eli vastaisin että oman valtio ja siihen lisäksi että tekisin siitä bisnestä esim kasvattamalla kannabista siellä josta puristaisin öljyä ja keräisin kuituja talteen ja sitten kukinnot myisin jollekkin maalle jossa kannabiksen polttaminen on laillista. Tämä tapahtuisi siinä mittakaavassa että pystyisi pitämään valtion pystyssä ja asukkaat iloisina. Tietenkin myös valtiolla olisi oma nettikauppa missä myydä tavaraa muille valtioille. Valtiooni muuttaminen maksaisi aina 3000e per henkilö joten senkin varmaan bisnekseksi voisi luokitella, tosin mitään asiaa sinne ei olisi jos ei olisi ensin presidentin allekirjoittamaa kutsua että kyseinen henkilö sinne halutaan, tällä voitaisiin kitkeä pois rikollisuutta jollain polisiivoimia ei tarvitsisi olla kuin passiivisena.

Lyhyesti: perustaisin valtion josta tekisin kauppaa = "yritys"

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

rec

Posts: 2,923

#35 • • rec
Palkka-armeija, jonka koulutus on Spetnaz/SAS -pohjaista. Siihen kun lisätään muutama kourallinen "hullua amerikkailasta merijälkäväen menohalua" on sotilaiden motivaatio lähes 1000%. ^^

Idea on simppeli:
On kyseessä terroristi tai vähemmän terroristi juttu, kaappaus tai mikä tahansa, kutsuttais yritykseni sotilaat paikalle. Kyseessähän ei tietenkään olis mikään parin kymmenen yksikkö, vaan saatana pataljoona palkkasotilaita, jotka itseään ja työnantajaa kunnioittaen hoitais massalla koko perkeleen terroristi/kaappaus yrityksen jalkoihinsa. :D

Koska rahaa olis millä mällätä, niin niillä liksoilla kukaan sotilaista tuskin vaihtais mihinkään muualle duuniin. Kuukausipalkat rokkaa! :DD
Foxmagon

Posts: 1,329

#37 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

Miraakkeli, 7.11.2006 00:07:
Tuolle olisi ihan oikeasti tilausta. Voin tulla osa-aika duunariksi ja/tai riskisijoittajaksi *hymy*

Käden taidot kunniaan!



*hihu*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Foxmagon

Posts: 1,329

#38 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

Steven Hoaks, 7.11.2006 09:18:
---
Foxmagon, 6.11.2006 23:17:
Suunnitteilla on ollut että kaverin kanssa perustettaisiin semmoinen pieni yritys jossa valmistettais ihmisille haluttuja huonekaluja sun muita metallista ja puusta. Plus tietty oma ompelimo ja ehkä joku valokuvaamo.

---


Mie oon messissä *jiihaa*

T: Oikealta ammatilta huonekalupuuseppä *hihu*

Edit: Tietty koulutusta myös pintakäsittelijäks ja verhoilijaks *hymy*

Edit2: With your hair and my hands WE WILL CONQUER THE WORLD *PAHIS*



Jaajaa *hihu*

Ite oon tällähetkellä puuartesaani-koulutuksessa ja ko. kaveri on metalliartesaani-puolella ^_^

Saattaapi olla että siskokin vielä lähtis mukaan, sähköhärvääjä kun on :)= (mahdollistaisi esim valaisimien teon sun muuta kivaa.)

Kumpikin meistä kohta-ollaan-artesaaneja -tyypeistä osaa ommella, itse on myös tullut verhoiltua vähäsen (mm VW beetlen penkit)

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

mattij

Posts: 85

#39 • • mattij

Foxmagon, 6.11.2006 23:17:
Suunnitteilla on ollut että kaverin kanssa perustettaisiin semmoinen pieni yritys jossa valmistettais ihmisille haluttuja huonekaluja sun muita metallista ja puusta. Plus tietty oma ompelimo ja ehkä joku valokuvaamo.



En kyl lähtis huonekaluputiikkia laittaa pystyyn, ellei sitten suunnitteilla olis jotain omaa design-juttua tai muuten vaan erilaista matskua.

IKEA tuppaa pystyvän tekemään ja myymään kaikki "perushuonekalut" niin paljon halvemmalla, kuin pienemmät/muut huonekalufirmat, että en ihan ensimmäisenä lähtisin sinne tantereelle tappelemaan.
phear

Posts: 804

#40 • • phear <X>
Jos mulla olis älyttömästi rahaa, niin miksi ihmeessä mä perustaisin yrityksen?