M: Macintosh iBook 12" kannettava tietokone

35 posts, 2 pages, 12,944 views

Karski

Posts: 6,049

#21 • • Karski Pomon kätyri
Keskitytään kaupankäyntiin, pc vs. mac
-keskustelulle on muita viestiketjuja.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

thomas

Posts: 5,618

#22 • • thomas
MONTAKOHAN VITUN KERTAA OON SANONU ETTÄ JOS HINTA EI MIELLYTÄ NIIN TARJOTKAA ! :)
Timce

Posts: 5,381

#23 • • Edited Timce
Silmät päähän. Ei enää mitään.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

littlebig

Posts: 753

#24 • • littlebig aaat-chi kung
no kun se kone on nyt haukuttu, todettu kelvottomaksi nykysurffailuun ja haukuttu ihan paskaks niin moneen kertaan ni mä voin sen akun hinnan tarjota *pepsodent*

--
straight ______

gay ^______^

thomas

Posts: 5,618

#25 • • thomas
siis 220e tarjottu, mut eipä oo kyl lähdössä tolla hinnalla, soon varma se.
thomas

Posts: 5,618

#26 • • thomas
olkaas ny :)
Karski

Posts: 6,049

#27 • • Karski Pomon kätyri
Tarjoon 495

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

elysion

Posts: 1,036

#28 • • Edited elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`
Johan on offtopicrumbat kehitelty :D. Itse taidan pysyä ihan aiheessa, vaikka vähän houkuttelis kommentoida ;).

Kuis hyvin tossa koneessa riittää vääntöä esmes musasoftiin ja kuvankäsittelyyn (esim. photoshop)? Löytyykös mäkille hyvät softat joihinkin xvid/divx touhuihin (mielellään vielä sellanen, että subitkin toimis)? Tossa ei tainnu olla tota bluetooth kilkutinta mukana? Tulisko tossa mukana mitään liittimiä, millä sais dvi- tai s-video piuhan kiinni tohon koneeseen? Mites ton line-in:n suhteen, löytyykö tosta analogisena/digitaalisena?

*edit*
Unohtu vielä tuossa kysästä, että kuin hyvin toi tiger pyörii tossa koneessa? Ja kuin hyvin tota Mac OS X:n toimintaa pystyy muokkaamaan?
*/edit*

Houkuttelis kyllä toi mäkin osto, pitää vaan miettiä, että paljon ois varaa pistää tohon.

ps. onko tossa sitä käleetä scrollaustoimintoa ;) :D
nuance

Posts: 1,963

#29 • • nuance cov ops, combat, sunrise

elysion:., 8.11.2006 17:13:
Johan on offtopicrumbat kehitelty :D. Itse taidan pysyä ihan aiheessa, vaikka vähän houkuttelis kommentoida ;).

Kuis hyvin tossa koneessa riittää vääntöä esmes musasoftiin ja kuvankäsittelyyn (esim. photoshop)? Löytyykös mäkille hyvät softat joihinkin xvid/divx touhuihin (mielellään vielä sellanen, että subitkin toimis)? Tossa ei tainnu olla tota bluetooth kilkutinta mukana? Tulisko tossa mukana mitään liittimiä, millä sais dvi- tai s-video piuhan kiinni tohon koneeseen? Mites ton line-in:n suhteen, löytyykö tosta analogisena/digitaalisena?

*edit*
Unohtu vielä tuossa kysästä, että kuin hyvin toi tiger pyörii tossa koneessa? Ja kuin hyvin tota Mac OS X:n toimintaa pystyy muokkaamaan?
*/edit*

Houkuttelis kyllä toi mäkin osto, pitää vaan miettiä, että paljon ois varaa pistää tohon.

ps. onko tossa sitä käleetä scrollaustoimintoa ;) :D



G4 ei oo kyllä mikään mahdottoman voimakas luvunmurskaaja. Mä saan mun tuplaprossu geefemmankin toisinaan polvilleen Logicilla. Sinuna investoisin enemmän, ja laittasin vaikka tollasen uuden Macbook Core 2 Duon (tuli tänään myyntiin). Kepeään surffailutyyppiseen meininkiin toi Ibookki on varmasti mitä pätevin.
elysion

Posts: 1,036

#30 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

nuance, 8.11.2006 17:24:
G4 ei oo kyllä mikään mahdottoman voimakas luvunmurskaaja. Mä saan mun tuplaprossu geefemmankin toisinaan polvilleen Logicilla. Sinuna investoisin enemmän, ja laittasin vaikka tollasen uuden Macbook Core 2 Duon (tuli tänään myyntiin). Kepeään surffailutyyppiseen meininkiin toi Ibookki on varmasti mitä pätevin.



Hmm... varmaa pitää jättää toi äänisoftien käyttö pöytäkoneelle. Ei oo oikeen kiinnostusta tällä hetkellä ihan hirveen massiivisia summia sijottaa koneeseen, varsinkin, kun tosta nykysestä pöytäkoneesta löytyy ihan tarpeeks vääntöä noihin tänhetkisiin hommiin. Toi tietty kiinnostais, että miten toi fotari ja illustrator pyörähtää tossa koneessa, kun varmaan tulis tarvetta joskus tienpäällä vähän tehdä hommiakin. Tietty jos tota musantekoa rupeis ihan oikeesti yrittämään, niin oishan se ihan jees, että ois joku läppäri siihen hommaan, mutta toisaalta siihen tulee menee varmaa hetki aikaa ennen ku saan mitää siedettävää aikaseks.
thomas

Posts: 5,618

#31 • • thomas
tipautetaas vähän hintapyyntöä, 650e.
thomas

Posts: 5,618

#32 • • Edited thomas
650 sis postit ! / tai tarjous (järkevä sellainen)
thomas

Posts: 5,618

#33 • • thomas
pitkän kädenväännön jälkeen tämä ois niinkuin MYYTY
Lyra

Posts: 666

#34 • • Lyra
ONNEKSI OLKOON \o/
cHRISSe

Posts: 463

#35 • • cHRISSe TURKU_BASEMENT
Tätä on moni seurannut henkeään pidätellen.. huh.

--
ô_ô