35 posts, 2 pages, 13,632 views
elysion:., 8.11.2006 17:13:
Johan on offtopicrumbat kehitelty :D. Itse taidan pysyä ihan aiheessa, vaikka vähän houkuttelis kommentoida ;).
Kuis hyvin tossa koneessa riittää vääntöä esmes musasoftiin ja kuvankäsittelyyn (esim. photoshop)? Löytyykös mäkille hyvät softat joihinkin xvid/divx touhuihin (mielellään vielä sellanen, että subitkin toimis)? Tossa ei tainnu olla tota bluetooth kilkutinta mukana? Tulisko tossa mukana mitään liittimiä, millä sais dvi- tai s-video piuhan kiinni tohon koneeseen? Mites ton line-in:n suhteen, löytyykö tosta analogisena/digitaalisena?
*edit*
Unohtu vielä tuossa kysästä, että kuin hyvin toi tiger pyörii tossa koneessa? Ja kuin hyvin tota Mac OS X:n toimintaa pystyy muokkaamaan?
*/edit*
Houkuttelis kyllä toi mäkin osto, pitää vaan miettiä, että paljon ois varaa pistää tohon.
ps. onko tossa sitä käleetä scrollaustoimintoa ;) :D
nuance, 8.11.2006 17:24:
G4 ei oo kyllä mikään mahdottoman voimakas luvunmurskaaja. Mä saan mun tuplaprossu geefemmankin toisinaan polvilleen Logicilla. Sinuna investoisin enemmän, ja laittasin vaikka tollasen uuden Macbook Core 2 Duon (tuli tänään myyntiin). Kepeään surffailutyyppiseen meininkiin toi Ibookki on varmasti mitä pätevin.