M: KLUBIVAATTEITA ! ! !

56 posts, 3 pages, 39,840 views

Jennizki

Posts: 2

#41 • • Jennizki
paljos pyydät noista sääripöwwöistä ? jos sulla niitä vielä on.. semmoset pinkit ja mustat ja keltaset olis päheet, mikäli sulla niitä olisi ? laitatko mailia [email protected] *pupu*
tiutui

Posts: 65

#42 • • tiutui

JenniC, 24.4.2007 17:53:
paljos pyydät noista sääripöwwöistä ?

Kuten tuli jo about 100 kertaa todettua, mulla EI ole nuita säärystimiä! *nauru* EI OLE mitään säärystimiä paitsi omat. NADA. *nauru*

--
Psy VS. HC -Toimii!!!!

evvk

Posts: 1,918

#43 • • evvk
saaks tollasen tytön kaupanpäälle?
tiutui

Posts: 65

#46 • • Edited tiutui
MUHAHA! kesäALE, nyt hakekaa joku noi pois mun luolta. Pian MÄ MAKSAN jos joku vaan ottaa noita vaatteita *tirsk* *nauru* 60-80e/setti (EI SÄÄRYSTIMIÄ) *ökkö*
AINIIN ! Ja niitä on muitakin vaatteita mistä ei ole kuvia. Voi kysellä, jotain perus chapsejä ja hame-toppi hässäkkää. *hymy*

--
Psy VS. HC -Toimii!!!!

Nightmare

Posts: 137

#47 • • Nightmare

tiutui, 5.4.2007 11:29:
Tätä itsekkin pitänyt, aivan superloisto päällä ! *nauru*



Onko tätä kyseistä pukua enää olemassa? Jos kuvaa ei näy niin omasta tekstistäsi varmaan ymmärät, mitä tarkoitan:)
unitarina

Posts: 61

#48 • • unitarina
Onkos sulla mitään hiukan largemmalle tytölle sopivaa? Toisin sanoen paidat ei saa olla liian lyhyitä ja hameiden pitää mennä päälle *justjoo* Mielellään jotain uv- tai heijastinjutskia *vink*

--
*jiihaa*

tiutui

Posts: 65

#49 • • tiutui

unitarina, 15.6.2007 23:14:
Onkos sulla mitään hiukan largemmalle tytölle sopivaa? Toisin sanoen paidat ei saa olla liian lyhyitä ja hameiden pitää mennä päälle *justjoo* Mielellään jotain uv- tai heijastinjutskia *vink*



Ai sulle largempaa ? *nauru* on esim sen "solarin" setti on isommalla hameella, mut se toppi on vähän lyhyt, neon oranssia. *vink* ja niiden "napapaitojen" allehan saa näppärästi jonkun muun ohuen topin, jos napa ujostelee näkyä. *tirsk* *joo*

--
Psy VS. HC -Toimii!!!!

unitarina

Posts: 61

#50 • • unitarina
Vyötärö on hiukkasen leventynyt kuvan ajoista *igor* Miten pitkä vyötärönauha on pisimmillään? Eli minkäkokonen masu mahtuu hamoseen? Niin ja miten pitkä se on? Mitä pyydät setistä?

--
*jiihaa*

Tiah

Posts: 322

#51 • • Tiah
Mhjaah,mitäs siellä vielä löytyisi? :D

--
Turkkia käyttävät vaan kauniit eläimet ja rumat ihmiset

Nightmare

Posts: 137

#52 • • Nightmare
Vieläkö nämä vaatteet kummittelee sun kaapeissa?
C-Girl

Posts: 162

#53 • • C-Girl

Anime, 4.4.2007 00:13:
---
tiutui,
Mossoon on tulossa miesten mallistoa jossain vaiheessa. *virn*

---

Cheers for that *vink*

Pen & Lolly tosiaan tulossa Mossoon kesällä 2007. Tulossa myös uusien 120 neliön tilojen avajaiset touko-kesäkuussa ynnä muuta mukavaa.. *tanssittel*



Koskahan Pen&Lolly tulee sinne Mossoon?
Anime

Posts: 1,939

#54 • • Anime Retrostööpeli

C-Girl,
Koskahan Pen&Lolly tulee sinne Mossoon?


Moi!

Mä tein syksyn/talven tilaukset syyskuussa käydessäni Lontoossa ja valitettavasti P&L ei ollut messuilla mukana *uuh*

Tarkoituksena olisi tilata niitä keväämmällä, koska kyseiset vaatteethan eivät hirveesti talvipakkasilla lämmitä *nauru* Mitä useampi kemuttaja haluaa Pen & Lollya, sitä suuremmalla todennäköisyydellä tilaan niitä aikaisemmin! Eli sanaa kiertää ja mulle noottii!

--
-K

C-Girl

Posts: 162

#55 • • C-Girl


Moi!

Mä tein syksyn/talven tilaukset syyskuussa käydessäni Lontoossa ja valitettavasti P&L ei ollut messuilla mukana *uuh*

Tarkoituksena olisi tilata niitä keväämmällä, koska kyseiset vaatteethan eivät hirveesti talvipakkasilla lämmitä *nauru* Mitä useampi kemuttaja haluaa Pen & Lollya, sitä suuremmalla todennäköisyydellä tilaan niitä aikaisemmin! Eli sanaa kiertää ja mulle noottii!



Hyvä juttu! *joo* Sana kiertämään siis.