56 posts, 3 pages, 44,843 views
JenniC, 24.4.2007 17:53:
paljos pyydät noista sääripöwwöistä ?
Kuten tuli jo about 100 kertaa todettua, mulla EI ole nuita säärystimiä!EI OLE mitään säärystimiä paitsi omat. NADA.
Mark Hamilton, 30.5.2007 21:57:
saaks tollasen tytön kaupanpäälle?
ezzy, 30.5.2007 21:59:
---
Mark Hamilton, 30.5.2007 21:57:
saaks tollasen tytön kaupanpäälle?
---
Vähänkös oot originaali ja hauska ::DDDDDDDDDDD
tiutui, 5.4.2007 11:29:
Tätä itsekkin pitänyt, aivan superloisto päällä !
unitarina, 15.6.2007 23:14:
Onkos sulla mitään hiukan largemmalle tytölle sopivaa? Toisin sanoen paidat ei saa olla liian lyhyitä ja hameiden pitää mennä päälleMielellään jotain uv- tai heijastinjutskia
on esim sen "solarin" setti on isommalla hameella, mut se toppi on vähän lyhyt, neon oranssia.
ja niiden "napapaitojen" allehan saa näppärästi jonkun muun ohuen topin, jos napa ujostelee näkyä.
Anime, 4.4.2007 00:13:
---
tiutui,
Mossoon on tulossa miesten mallistoa jossain vaiheessa. *virn*
---
Cheers for that
Pen & Lolly tosiaan tulossa Mossoon kesällä 2007. Tulossa myös uusien 120 neliön tilojen avajaiset touko-kesäkuussa ynnä muuta mukavaa..
C-Girl,
Koskahan Pen&Lolly tulee sinne Mossoon?

Mitä useampi kemuttaja haluaa Pen & Lollya, sitä suuremmalla todennäköisyydellä tilaan niitä aikaisemmin! Eli sanaa kiertää ja mulle noottii!
Moi!
Mä tein syksyn/talven tilaukset syyskuussa käydessäni Lontoossa ja valitettavasti P&L ei ollut messuilla mukana
Tarkoituksena olisi tilata niitä keväämmällä, koska kyseiset vaatteethan eivät hirveesti talvipakkasilla lämmitäMitä useampi kemuttaja haluaa Pen & Lollya, sitä suuremmalla todennäköisyydellä tilaan niitä aikaisemmin! Eli sanaa kiertää ja mulle noottii!
Sana kiertämään siis.
C-Girl,
Hyvä juttu!Sana kiertämään siis.