Sinkkuluukku 25.11.2006 @ Helsinki

455 posts, 23 pages, 90,436 views

kml

Posts: 1,142

#21 • • kml Keyhole Markup Language
Saaks tääl sit heti ovella lekasta päähän jos onki varattu ? :P

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Sparkling

Posts: 740

#22 • • Sparkling TEAM Kyntäjät

kml, 22.10.2006 17:52:
Saaks tääl sit heti ovella lekasta päähän jos onki varattu ? :P



Joo, me tarkastetaan asia klubbarin tietojen perusteel ja varataan isoja lekoja oven pieleen :D

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

kml

Posts: 1,142

#24 • • Edited kml Keyhole Markup Language

Sparkling, 22.10.2006 17:54:
Joo, me tarkastetaan asia klubbarin tietojen perusteel ja varataan isoja lekoja oven pieleen :D



Ahaa, eli jos ei oo ilmottautunu seukkausluukkuun ni ei tuu lekasta ? :)

Fyraett, 22.10.2006 17:56:
ei :P



Ja entä jos tulee tyttö-/poikaystävän kanssa ? :P

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Avatar
#25 • • Taika Guest

lostgone, 22.10.2006 17:46:
Fuck.*eiei* Juurikin se ilta q oon juontamassa bändikilpailuja.*nyyh*
Pitää sit kai pokailla 13-vee pissiksiä siellä sillä aikaa q Volumen vessassa on kostee tunnelma..*justjoo*


petturi.*hmph*
en mä nyt tiedä jaksanko yksin lähteä tänne kun kyseinen päiväkin näillä näkymin menee kouvolassa duunijuttujen takia. voi olla henkisesti vähän turhan raskas yhtälö*nauru*
oikeastaan voisit tuoda mulle sieltä bändiskaboista oman poikapissiksen niin mun ei tarvis lähteä kyseisenä iltana yhtään minnekään?*pepsodent*
blastic

Posts: 930

#26 • • blastic ballistic ballstick
Näyttäis olevan Force edellisenä päivänä. En tiä jaksaako Helsingin reissulle sitten lähtee. Kattoo ny.
Fyrisch

Posts: 4,525

#27 • • Fyrisch

kml, 22.10.2006 17:56:
Ja entä jos tulee tyttö-/poikaystävän kanssa ? :P



täysin sallittua :)

saattaahan sitä löytää täält uuden ja paremman kumppanin :D who knows..
krispis

Posts: 1,020

#28 • • krispis Huhuu

Cjet, 22.10.2006 17:49:
---
krispis, 22.10.2006 17:29:
no voihan hittolainen,johan te päivän keksitte,taitaa olla opiskelijoille suunnattu. joutuu kyllä duunin takia skippaamaan nää. torstaina pitkä päivä. *hmph* hauskaa iltaa kaikille *hymy*

---


HuomHuom.. 25. YHDETTÄTOISTA.. eli lauantai.. *nauru*



katos katos *nauru* näinhän se onkin! no pistetäänpä kalenteriin . kiitos huomautuksesta *aplodit*
lostgone

Posts: 2,493

#29 • • lostgone

Taika, 22.10.2006 17:59:
---
---
oikeastaan voisit tuoda mulle sieltä bändiskaboista oman poikapissiksen niin mun ei tarvis lähteä kyseisenä iltana yhtään minnekään?*pepsodent*

Mä voin tuoda sulle pikkuveljeni, Hectorin. Soittaa kitaraa, pillifarkut, mustat pitkät hiukset, teiniviikset, kajaalia, takuuvarmasti ilkeä suustaan ja raivohullu jos hänen suunnitelmat ei mene läpi(olenkin tainnut näyttää hampaanjäljet selässäni?)
No, laitetaanko poika pakettiin?*vink*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Pyr0n

Posts: 617

#30 • • Pyr0n Metsänpeikko
Tänne *jiihaa*

--
Jimmyfi: mut sä et näyttäny sille rakkaudelle vaan körmylle :D

AaKo

Posts: 637

#31 • • AaKo Tosi veivaaja
ai täältäkö mä löytäisin itelleni sen paremman puoliskoni :)

--
En se mää ollut!!!

bubbelgum

Posts: 2,477

#32 • • bubbelgum ~sylikissa~
Aivan varmasti täällä pelottelemassa teitä muita. *nauru*

Mut hei... Kerta nää nyt sittenkin järkätään tälleen julkisesti eikä yksityispirskeinä. Niin voisko ihan oikeesti toteuttaa sen liikennevaloidean, jookos?

punanen = varattu
keltanen = jotain?
vihreä = sinkku

Ihan vaan sen takia, että nää jollain tapaa edes tulis käytännössäkin olemaan sellaset kun alunperin oli puhetta... Eli että sinkut on avoimin mielin liikenteessä tutustumassa muihin sinkkuihin. Ja että jopa uskaltaa mennä juttelee uudemmillekkin tuttavuuksille kun tietää niiden "statuksen".

Mut joo, kävi miten kävi, niin oon mä joka tapauksessa kyllä niiiiin täällä. *pahis*

Ps. oisko mitään esim pari ekaa tuntii privatilaisuutena/pelkällä kutsulla?

--
Hullu ku pullosta tullu.

anis

Posts: 2,451

#33 • • anis
Hahah, Volumeen. Kai se on tultava käymään ehkä!

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Avatar
#34 • • Equalizer Guest
Mitäs mitäs*nauru*
psymax

Posts: 283

#35 • • psymax
pitäneeköhän lähtee helssinkkiin...*pahis**tirsk*
Avatar
#37 • • Taika Guest

lostgone, 22.10.2006 18:10:
---
Taika, 22.10.2006 17:59:
---
---
---
Mä voin tuoda sulle pikkuveljeni, Hectorin. Soittaa kitaraa, pillifarkut, mustat pitkät hiukset, teiniviikset, kajaalia, takuuvarmasti ilkeä suustaan ja raivohullu jos hänen suunnitelmat ei mene läpi(olenkin tainnut näyttää hampaanjäljet selässäni?)
No, laitetaanko poika pakettiin?*vink*


mulle kyllä riittää se että tunnen teidän suvusta yhden ihmisen - ei kiitos yhtään enempää vaikka sangen houkuttelevalta vaihtoehdolta kuulostaisikin!*nauru*
mut kai Hectorilla on jotain vastaavan tyyppisiä kavereita? mieluiten sillä kellertävän vaalealla juurikasvulla kiitos!*kuolaa*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#38 • • Aziz Combat Fighter

bubbelgum, 22.10.2006 19:08:
Aivan varmasti täällä pelottelemassa teitä muita. *nauru*

Mut hei... Kerta nää nyt sittenkin järkätään tälleen julkisesti eikä yksityispirskeinä. Niin voisko ihan oikeesti toteuttaa sen liikennevaloidean, jookos?

punanen = varattu
keltanen = jotain?
vihreä = sinkku

Ihan vaan sen takia, että nää jollain tapaa edes tulis käytännössäkin olemaan sellaset kun alunperin oli puhetta... Eli että sinkut on avoimin mielin liikenteessä tutustumassa muihin sinkkuihin. Ja että jopa uskaltaa mennä juttelee uudemmillekkin tuttavuuksille kun tietää niiden "statuksen".

Mut joo, kävi miten kävi, niin oon mä joka tapauksessa kyllä niiiiin täällä. *pahis*

Ps. oisko mitään esim pari ekaa tuntii privatilaisuutena/pelkällä kutsulla?



En kyl ihan hahmota ton keltasen tarvetta?

Onkse niinku sellanen et seurustelee mut on tullu pettämään kumppaniaan, vai sellanen et on niinku vapaa mut ei silleen haluu tavata ketään eli miks sit on siellä ees?
Avatar
#39 • • cjet Guest

Ana-5000, 22.10.2006 20:03:
---
bubbelgum, 22.10.2006 19:08:
Aivan varmasti täällä pelottelemassa teitä muita. *nauru*

Mut hei... Kerta nää nyt sittenkin järkätään tälleen julkisesti eikä yksityispirskeinä. Niin voisko ihan oikeesti toteuttaa sen liikennevaloidean, jookos?

punanen = varattu
keltanen = jotain?
vihreä = sinkku

Ihan vaan sen takia, että nää jollain tapaa edes tulis käytännössäkin olemaan sellaset kun alunperin oli puhetta... Eli että sinkut on avoimin mielin liikenteessä tutustumassa muihin sinkkuihin. Ja että jopa uskaltaa mennä juttelee uudemmillekkin tuttavuuksille kun tietää niiden "statuksen".

Mut joo, kävi miten kävi, niin oon mä joka tapauksessa kyllä niiiiin täällä. *pahis*

Ps. oisko mitään esim pari ekaa tuntii privatilaisuutena/pelkällä kutsulla?

---


En kyl ihan hahmota ton keltasen tarvetta?

Onkse niinku sellanen et seurustelee mut on tullu pettämään kumppaniaan, vai sellanen et on niinku vapaa mut ei silleen haluu tavata ketään eli miks sit on siellä ees?



Nii ja punainen vois kyl pikemminkin tarkoittaa "erittäin epätoivoinen".. *nauru*
Fyrisch

Posts: 4,525

#40 • • Fyrisch

Ana-5000, 22.10.2006 20:03:
En kyl ihan hahmota ton keltasen tarvetta?

Onkse niinku sellanen et seurustelee mut on tullu pettämään kumppaniaan, vai sellanen et on niinku vapaa mut ei silleen haluu tavata ketään eli miks sit on siellä ees?



oon ite käsittäny niin että keltanen väri edustaa nihkeilevää sinkkua..