455 posts, 23 pages, 95,643 views
kml, 22.10.2006 17:52:
Saaks tääl sit heti ovella lekasta päähän jos onki varattu ? :P
Sparkling, 22.10.2006 17:54:
Joo, me tarkastetaan asia klubbarin tietojen perusteel ja varataan isoja lekoja oven pieleen :D
Fyraett, 22.10.2006 17:56:
ei :P
lostgone, 22.10.2006 17:46:
Fuck. Juurikin se ilta q oon juontamassa bändikilpailuja.
Pitää sit kai pokailla 13-vee pissiksiä siellä sillä aikaa q Volumen vessassa on kostee tunnelma..
kml, 22.10.2006 17:56:
Ja entä jos tulee tyttö-/poikaystävän kanssa ? :P
Cjet, 22.10.2006 17:49:
---
krispis, 22.10.2006 17:29:
no voihan hittolainen,johan te päivän keksitte,taitaa olla opiskelijoille suunnattu. joutuu kyllä duunin takia skippaamaan nää. torstaina pitkä päivä. hauskaa iltaa kaikille
---
HuomHuom.. 25. YHDETTÄTOISTA.. eli lauantai..
Mä voin tuoda sulle pikkuveljeni, Hectorin. Soittaa kitaraa, pillifarkut, mustat pitkät hiukset, teiniviikset, kajaalia, takuuvarmasti ilkeä suustaan ja raivohullu jos hänen suunnitelmat ei mene läpi(olenkin tainnut näyttää hampaanjäljet selässäni?)Taika, 22.10.2006 17:59:
---
---
oikeastaan voisit tuoda mulle sieltä bändiskaboista oman poikapissiksen niin mun ei tarvis lähteä kyseisenä iltana yhtään minnekään?
kml, 22.10.2006 17:52:
Saaks tääl sit heti ovella lekasta päähän jos onki varattu ? :P
lostgone, 22.10.2006 18:10:
---
Taika, 22.10.2006 17:59:
---
---
---
Mä voin tuoda sulle pikkuveljeni, Hectorin. Soittaa kitaraa, pillifarkut, mustat pitkät hiukset, teiniviikset, kajaalia, takuuvarmasti ilkeä suustaan ja raivohullu jos hänen suunnitelmat ei mene läpi(olenkin tainnut näyttää hampaanjäljet selässäni?)
No, laitetaanko poika pakettiin?
bubbelgum, 22.10.2006 19:08:
Aivan varmasti täällä pelottelemassa teitä muita.
Mut hei... Kerta nää nyt sittenkin järkätään tälleen julkisesti eikä yksityispirskeinä. Niin voisko ihan oikeesti toteuttaa sen liikennevaloidean, jookos?
punanen = varattu
keltanen = jotain?
vihreä = sinkku
Ihan vaan sen takia, että nää jollain tapaa edes tulis käytännössäkin olemaan sellaset kun alunperin oli puhetta... Eli että sinkut on avoimin mielin liikenteessä tutustumassa muihin sinkkuihin. Ja että jopa uskaltaa mennä juttelee uudemmillekkin tuttavuuksille kun tietää niiden "statuksen".
Mut joo, kävi miten kävi, niin oon mä joka tapauksessa kyllä niiiiin täällä.
Ps. oisko mitään esim pari ekaa tuntii privatilaisuutena/pelkällä kutsulla?
Ana-5000, 22.10.2006 20:03:
---
bubbelgum, 22.10.2006 19:08:
Aivan varmasti täällä pelottelemassa teitä muita.
Mut hei... Kerta nää nyt sittenkin järkätään tälleen julkisesti eikä yksityispirskeinä. Niin voisko ihan oikeesti toteuttaa sen liikennevaloidean, jookos?
punanen = varattu
keltanen = jotain?
vihreä = sinkku
Ihan vaan sen takia, että nää jollain tapaa edes tulis käytännössäkin olemaan sellaset kun alunperin oli puhetta... Eli että sinkut on avoimin mielin liikenteessä tutustumassa muihin sinkkuihin. Ja että jopa uskaltaa mennä juttelee uudemmillekkin tuttavuuksille kun tietää niiden "statuksen".
Mut joo, kävi miten kävi, niin oon mä joka tapauksessa kyllä niiiiin täällä.
Ps. oisko mitään esim pari ekaa tuntii privatilaisuutena/pelkällä kutsulla?
---
En kyl ihan hahmota ton keltasen tarvetta?
Onkse niinku sellanen et seurustelee mut on tullu pettämään kumppaniaan, vai sellanen et on niinku vapaa mut ei silleen haluu tavata ketään eli miks sit on siellä ees?
Ana-5000, 22.10.2006 20:03:
En kyl ihan hahmota ton keltasen tarvetta?
Onkse niinku sellanen et seurustelee mut on tullu pettämään kumppaniaan, vai sellanen et on niinku vapaa mut ei silleen haluu tavata ketään eli miks sit on siellä ees?