Sinkkuluukku 25.11.2006 @ Helsinki

455 posts, 23 pages, 95,109 views

^Hagi^

#441 • • ^Hagi^
jeps, kivaa oli kyl bileissä :) tykkäsin :P
anco

#442 • • anco

Freja, 27.11.2006 16:24:
---
lunake, 27.11.2006 16:20:
Itseasiassa, hyvin moni ravintola on laadukas verrattuna Club Volumeen. *joo*

---

Myös volumen nykyinenkin omistaja voisi tehdä siitä paikasta "laadukkaan" ja kalliin, jos tahtoisi.

Olettaen, että Volumessa tulee joskus käytyä uudestaan, niin olen kyllä henk.koht. valmis maksamaan sen pienen lisän sisäänpääsymaksuun tai juomien hintaan, että tuonne saataisiin käsipyyhkeitä. Tai pillejä. Tai jääpaloja & jäämurskaa (myivät caipiroskaa talon tapaan = jääpaloilla :D) . Tai vessan ovi, jonka saisi lukkoon. Tai jos listalla on myynnissä Vodka+Battery, niin myytäisiin sitä Batteryä, eikä jotain muuta energiajuomaa.

Ei näillä paikasta "laadukasta" tehdä, mutta auttaisivat kummasti viihtyvyyteen. Pieniä juttuja, joita ihmiset huomaavat vasta kun ne otetaan pois.

Eniveis, ilta oli tapahtumarikas & kemut olivat ihan muikeat. Seuraavat Sinkkuluukku® -pileet ovatkin sitten entistä hohdokkaammat, kun järjestäjät ja juhlayleisö taas tietävät mitä asioita voidaan tehdä vielä paremmin. =)

--
Materialismi, mukavuudenhalu, aineelliset nautinnot ja liika kiintyminen maalliseen mammonaan.

WiljamiDzay

#443 • • WiljamiDzay Nyypiö

lunake, 27.11.2006 09:26:

Huolimatta mun ylimageesta limenvihreestä skragasta mua ei vikitelty enkä mä vikitellyt, ylläripylläri. *nauru*

No dämet... Aattelin siinä n. 3+ aikaan lähteä vokottamaan sua, kun bongasin sut sieltä mun vakkari nostatus-pompiskelupaikalta (vietin lähes koko illan hyppimällä dj:den takana tai valojen kanssa sähläämässä), mut sit sulle tuli siihen jotain herraseuraan ni arvelin myöhästyneeni.. *uuh*

Sovitaanko deitit seuraaviin Sinkkuluukku-bileisiin? *vink*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

anco

#444 • • Edited anco

WiljamiDzay, 27.11.2006 18:08:
---

Huolimatta mun ylimageesta limenvihreestä skragasta mua ei vikitelty enkä mä vikitellyt, ylläripylläri. *nauru*

---

No dämet... Aattelin siinä n. 3+ aikaan lähteä vokottamaan sua, kun bongasin sut sieltä mun vakkari nostatus-pompiskelupaikalta (vietin lähes koko illan hyppimällä dj:den takana tai valojen kanssa sähläämässä), mut sit sulle tuli siihen jotain herraseuraan ni arvelin myöhästyneeni.. *uuh*

Lunake, mitä tästä opimme? Älä koskaan lähde Sinkkubileisiin eksäsi kanssa :P

Edit:

Pienenä kehitysajatuksena voisi miettiä, josko lipun hintaan sisällytettäisi pieni huivi kertomaan juhlakansan statusta. Kukin sijoittaa tämän huivin miten parhaaksi näkee, mutta tämä auttaisi tähän kysymykseen, "Kuvaako tuo vihreä luomiväri nyt statusta? Entä onko tuo punainen ranneke kannanotto isompaan asiaan, vai pelkästään statusta kuvaava symboli?"

--
Materialismi, mukavuudenhalu, aineelliset nautinnot ja liika kiintyminen maalliseen mammonaan.

^Hagi^

#445 • • ^Hagi^
Kivaa oli :) kiitti sparkku ku kutsuit *hihu* muuten hyvä mut tyttöjä ei tullu *whaat* ei tehny vihreä haamu vaikutusta *ding*
Kiitos kaikille järkäreille... ens kerralla uudestaa *joo*
Kinli

#446 • • Kinli
huihai!

Täytyy myöntää että henkilökohtaisesti taisin aliarvioida näitten bileitten suosiota. tanssilattia täyttyi jo alkuillasta eikä meno laantunu missään vaiheessa.

Oli todella kiva keikka - kiitos loistavan yleisön! Aivan huippufiilis soittaa kun yleisö mylvii mukana. :) kiitokset omalta osaltani teille!

hyvin nää kemut rokkas loppujen lopuks - perusbileinä. sinkkuhomma meni vähän reisille mutta nämähän oli vasta ekat - virheistä oppii. koska suosio oli näinkin suuri niin eiköhän uutta yritystä ole tulossa "lähiaikoina". :)

kiitos myös artisteille & järkkäreille. tästä on hyvä jatkaa. :)
Avernian

#448 • • Avernian Kerettiläinen

lunake, 27.11.2006 16:20:
Lux: K24, Kohderyhmänä iäkkäämpi ja varakkaampi väki = näkyy hinnoissa, vip-tiloissa, mies/naistarjonnassa.
---

Varakkaampia miehiä = enemmän naisia? *vink*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

kml

#449 • • kml Keyhole Markup Language

BB_turone, 28.11.2006 00:13:
Olis vaan kannattanu jonottaa siel *nauru*

Olin kuitenki tyttöystävän kans liikenteessä, et en mä varmaan kauheesti menettäny *vink*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

lunake

#450 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

WiljamiDzay, 27.11.2006 18:08:
---

---

*tirsk*

--
Hedelmällisyys on påp!

tir

#451 • • tir
seuraavat sinkkuluukku-pileet vaikuttaisivat hyvinkin mahdollisilta...

ideoita, soittaja- sekä järjestäjähalukkaita jnejne otetaan vastaan *joo*
aereth

#453 • • aereth
Ei sitten päässytkään kun tuli tappelu tämän ja yhden toisen mestan kanssa eikä jaksanut jakaantua kahteen porukkaan. Plop.
JetZe

#454 • • JetZe

tir, 28.11.2006 18:29:
seuraavat sinkkuluukku-pileet vaikuttaisivat hyvinkin mahdollisilta...

ideoita, soittaja- sekä järjestäjähalukkaita jnejne otetaan vastaan *joo*

eikö heti ensi vuoden alkuun olisi hyvä järjestää,uuden vuoden kunniaksi? ;D
mutta jokin hieman isompi paikka jos löytyisi,olisi mahtavaa :)
anco

#455 • • anco

ClubVolume, 4.12.2006 13:32:
Hyvät Sinkkuluukkulaiset ja muu Klubituksen porukka,

... ...

Kunnioittaen,

Tuomas Nirvi
Ravintolapäällikkö
Club Volume

Vaikka itsekin nipotin näistä pienistä yksityiskohdista, niin tavallinen asiakas ei yleensä näe syitä puutteiden takana. Ensimmäisenä tunnepohjaisena ajatuksena allekirjoittaneella oli, että ravintola on välinpitämätön tälläisiä "tekno-hörhöjä" kohtaan, mutta pieni briiffi toisesta näkökulmasta samoihin ongelmiin avaa silmät itse ongelmien taakse.

Hienoa, kiitoksia tästä selotuksesta, heti tuli paljon parempi mieli. *hymy*

--