Sinkkuluukku 25.11.2006 @ Helsinki

455 posts, 23 pages, 95,916 views

ninscu

#421 • • ninscu candydelic

domi, 26.11.2006 23:15:
---
nini, 26.11.2006 23:14:
---
Joo toi meidän sekoilu siä on näin jälkeenpäin aika huvittavaa.. paitsi et mä en kyl vieläkään tajua miks hitos me sinne iso-robal oikeen ekaks mentiin *nauru*

---

Olitte selkeesti menossa Gloriaan :D

No mulla ei kyl ollu mitään hajua mihin me oltiin menos, mut kuitenki aivan hakoteille :D Seuraavalle reissulle vois varmaan ottaa noi reitit vähä paremmin selville ennen lähtöä, ettei tarvii juosta pitkin katuja ja soitella kavereille et googlettaa sen fking mestan osotteen et löytäs perille viä saman illan aikana :DD

--
.. grooving with the eternal now ..

Inferno@Tre

#422 • • Inferno@Tre Hervanta UG

nini, 26.11.2006 23:35:
---
Seuraavalle reissulle vois varmaan ottaa noi reitit vähä paremmin selville ennen lähtöä, ettei tarvii juosta pitkin katuja ja soitella kavereille et googlettaa sen fking mestan osotteen et löytäs perille viä saman illan aikana :DD

Kartta vois olla ihan jees keksintö tai ainakin oikee osoite *joo*

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

blastic

#423 • • blastic ballistic ballstick

nini, 26.11.2006 23:14:
Joo toi meidän sekoilu siä on näin jälkeenpäin aika huvittavaa.. paitsi et mä en kyl vieläkään tajua miks hitos me sinne iso-robal oikeen ekaks mentiin *nauru*

Menisköhän tää nyt kuitenkin mun piikkiin ainakin osittain *blush*. Edelleenkään en kyllä tajua mistä mä sen väärän kadun keksin, koska tarkistin volumen osotteen netistä. Emmä kyl tajuu *ding*

No mut pääasia et ehittii häppäreille. Vaik nekin ois kyl voinu jättää väliin ku olin jo valmiiks nii hyväs tuiskees et nyt nolottaa *igor*

Niin... olishan sitä aikasemminkin päästy mestoille mutta kun oli niitä mutkia matkassa, muitakin kuin tuo kaupunkikierros. Teitä naisia kun saa perinteisesti aina odottaa *pahis*. Jaetaan nyt sitten kaikkien kesken myös nämä Tampereen päädyn koukerot.

Meikä siis yritti ehdottaa ninille että hyppää riittävän aikaiseen bussiin että koko porukka on Hervannan lähtöpisteessä ajoissa.

"Ei pysty, mulla on jotain nörttihommelia ton wlanin kanssa. Mä tuun sillä joka lähtee vähän myöhemmin. Se on siellä joskus varttia vaille"

Ahaa, onko siis tietokoneet tärkeämpiä kuin bilereissu? *uuh*
Noh, varttia vaille puhelin soi.

"Moi, mä oon tässä odottanut ja odottanut mutta bussia ei o näkyny"

Ahaa. No hyvä kun sentään viiden minuutin varoitusajalla mainitsit...*igor*

"No, venaile vaikka siellä yliopiston pihassa, me noukitaan sut sieltä"

Siispä autolla yliopiston pihaan. Ja neitiä ei tietenkään näy. Otamme jälleen puhelinyhdynnän.

"Mä on täällä yliopiston toisella (lue: väärällä) puolella."

Odotellaan taas hetki, kunnes päästään matkaan jonkun verran aikataulusta jäljessä. Eipä kauaakaan ehditä ajella kun kuuluu *psst* ja pohjienotto alkaa. Nimittäin peräpenkillä. Etupenkkien kuskeilla havaittavissa lievää kateellista vittuuntumista kun takapenkin kuningatar siemailee. Täytyy kuulemma laivalta ostettuja kaljoja tuhota ettei pian vanhene.

Matkan varrella kuuluu *psst* jos toinenkin. Hieman ennen Linnatuulta kuuluu takapenkilä pyyntö.

"Hei voitaisko pysähtyä tuolla..."

No, tokihan me pysähdymme. Ihan ennalta suunniteltu tauko Linnatuulessa. Hieman myöhemmin matka ja *psst*-äänet jatkuvat. Yllättäen linnatuulen tauko ei jäänyt sitten ainoaksi... aina teitä naisia saa odottaa *nauru*.

Helsingissä sitten alkaa ajoreitin arpominen. Pienen missä-vitussa-me-ollaan -ihmettelyn jälkeen ajetaan auto parkkiin ja otetaan aikalisä. Päätetään lähteä kävellen katselemaan vähän paikkoja ja yritetään hahmottaa minne pitäisi mennä. Jos tässä vaiheessa olisi ollut oikea osoite tiedossa, olisi ehditty kumoamaan useampikin häppärituoppi. Auto nimittäin oli parkissa Arkadiankadun ja Runeberginkadun risteyksessä. Paikalliset varmaankin osaavat hahmottaa kuinka lähellä määränpäätä siinä vaiheessa oltiin. Lähdettiin jopa kävelemään oikeaa katua pitkin, mutta siinä missä olisi pitänyt kääntyä vasemmalle, jatkettiin matkaa suoraan.

Tässä vaiheessa matkakertomusta alkaa juoni mennä niin pahasti sivuraitelle alkuperäisestä quottauksesta että taidan lopettaa tähän *pepsodent*

ei toi sinkkumeininki oikeen tullut esille..

Niin... vaikka eräille kyllä olisi näyttänyt vientiä olevankin... *tirsk*

Ja jotta ei tulisi ihan kauhean paha mieli näistä ilkeilyistä niin tässä on iso hali lohdukkeena ja kiitoksena matkaseurasta.

*hali*
Inferno@Tre

#424 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Johan se ny meni sit avautumiseks. Ei toi ny nii huonosti menny. Ehdittiin kuitenkin jopa nipin napin liki ajoissa, tai ainakin vain hyvin rajoitetusti myöhässä perille.

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

blastic

#425 • • Edited blastic ballistic ballstick

Inferno@Tre, 27.11.2006 00:29:
Johan se ny meni sit avautumiseks. Ei toi ny nii huonosti menny. Ehdittiin kuitenkin jopa nipin napin liki ajoissa, tai ainakin vain hyvin rajoitetusti myöhässä perille.

*nauru*
Eipäs nyt katsella liikaa tosikkolasien takaa näitä juttuja.
Ja eipähän sitä autoilijana enempää oikein kärsinytkään juoda. Eli ihan hyvin riitti häppäriaikaa meillekin.
ninscu

#426 • • ninscu candydelic

blastic, 27.11.2006 00:08:
---
Niin... olishan sitä aikasemminkin päästy mestoille mutta kun oli niitä mutkia matkassa, muitakin kuin tuo kaupunkikierros. Teitä naisia kun saa perinteisesti aina odottaa *pahis*. Jaetaan nyt sitten kaikkien kesken myös nämä Tampereen päädyn koukerot.

Meikä siis yritti ehdottaa ninille että hyppää riittävän aikaiseen bussiin että koko porukka on Hervannan lähtöpisteessä ajoissa.

"Ei pysty, mulla on jotain nörttihommelia ton wlanin kanssa. Mä tuun sillä joka lähtee vähän myöhemmin. Se on siellä joskus varttia vaille"

Ahaa, onko siis tietokoneet tärkeämpiä kuin bilereissu? *uuh*

Odotellaan taas hetki, kunnes päästään matkaan jonkun verran aikataulusta jäljessä. Eipä kauaakaan ehditä ajella kun kuuluu *psst* ja pohjienotto alkaa. Nimittäin peräpenkillä. Etupenkkien kuskeilla havaittavissa lievää kateellista vittuuntumista kun takapenkin kuningatar siemailee. Täytyy kuulemma laivalta ostettuja kaljoja tuhota ettei pian vanhene.

Hieman ennen Linnatuulta kuuluu takapenkilä pyyntö. "Hei voitaisko pysähtyä tuolla..."
No, tokihan me pysähdymme. Ihan ennalta suunniteltu tauko Linnatuulessa. Hieman myöhemmin matka ja *psst*-äänet jatkuvat.

No mä nyt kyl aistin tosta semmosen pienen bitter sweet symphonyn, eihän se nyt noin vakavaa ollut O_o
Ensinnäkin jos on sovittu lähtö seiskaks ja bussilla oisin ollu kyl ennen seiskaa lähtöpaikalla, mut vuoro tais olla peruttu tms ehkä tampere-talon häppeningin takia (?), ni emmä nyt sille kyllä mitään voinut *uuh* Tietokoneet ei oo tärkeempiä, jos siltä tuntu. Kuhan nyt olin luvannu jeesiä kämppistä. Yritin kyllä soittaa ja varmistaa oonko oikees paikas oottelees, mut menin sit mihin menin, eli väärään paikkaan..

Ja toiseks, mä tein jo hyvis ajois ennen reissua selväks et mä aion vetää vinettoa *känni* Emmä tienny et se noin paljon sit vitutti kun takapenkin "kuningatar" rupee ottaan *nauru* Nii ja mulla oli muutes vaan neljä tölkkiä mukana, joiden vanhenemisesta en kyl mitää puhunu.. Toi mun juonti sit vaati sen toisen pysähdyksen, mulla kun ei oo mikään seurapiirirakko..

No joo eniveis, niinku mä jo sanoinkin ni mun mielestä oli kyl kiva reissu kaikinpuolin tosta säätämisestä huolimatta, mut ens kerralla tietää sit varaa enempi aikaa näille unexpected stopeille sun muille. Nii ja mä voin vaik olla jopa kuskina *hymy* Mut PoL:een pääseekin sit bussilla, et voidaan päästellä kilpaa *psst*-ääniä *vink*

Mut joo, kiitos matkaseurasta ja *hali* takas.
Nonii nyt kyl riittää tästä aiheesta jauhaminen täs topikis.

--
.. grooving with the eternal now ..

Ober

#427 • • Ober Dog shit taco

Lyylikki, 26.11.2006 23:26:
---
Ober, 26.11.2006 19:44:
Jehhh bileis oli kivaa, mut jumalauta. Ei ollu hyvä idea mennä naku uinnille mereen klo 4-5 aamulla..
Hyppäsin pommilla laiturilta kohtaan mis oli 30cm vettä ja nyt on sit polvikierukka paskana ja leikkaus keskiviikkona ja nilkka venähtäny tai murtunu.
Mut pointti on et oli hauska ilta kiitos kuuluu hyvälle seuralle ja volumen halvalle bisselle.
Jeah GO LE GO!*plur**toktok*

---

Oikeesti? HuLLu! Koitahan parantua, niin pääset taas *jiihaa*

Hehe.. :) idea 10 toteutus 2 :D
Kriss G

#428 • • Kriss G Wir brauchen bass
Oli jees. Olin tosi päissäni. Fredi soitti kyl kovaa settii.

FEEL THE DRUMS

--
DESTROY ALL HIPPIES

lunake

#429 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Voisko kauheampaa "yökerhoa" löytyä?! Halvoista wiinaksista sekaisin menneet fruittikset ja pissikset onnistuivat sotkemaan lattiat yms. aika taidokkaasti. No hei, mitä voi oikeesti odottaa porukasta ku wiinaa saa alk. 0.50 jeuroa/kipale? *igor*

Naistenvessa oli jo semmonen pohjanoteeraus et huhhuh... *whaat*

Huolimatta mun ylimageesta limenvihreestä skragasta mua ei vikitelty enkä mä vikitellyt, ylläripylläri. *nauru*

Ainut asia minkä takia tuolla viihtyi oli ihanat ystävät *plur* sekä ylisikahalaba wiina! *känni* Skolioosis!

Täytyy myöntää, et vaikka en ole mikään Sedun fanittaja, niin tän paikan se vois ostaa ja tehä siitä laadukkaan yökerhon. Piste. *joo*

--
Hedelmällisyys on påp!

gohome

#430 • • gohome Miellyttäviä tilanteita jo vuodesta 1980.

lunake, 27.11.2006 09:26:
Huolimatta mun ylimageesta limenvihreestä skragasta mua ei vikitelty enkä mä vikitellyt, ylläripylläri. *nauru*

Chilli-puolella värejä vähän erotti, mutta toisella puolella ei kyllä mitään pieniä yksityiskohtia erottanut tai sitten keskityin vaan liikaa jalkalihaksien kehittämiseen.

Eli ensi kerralla kannattaa pukeutua kaalimadoksi. :D
hallucinogen

#431 • • hallucinogen Edain

No eihän tommosesta kukaan ymmärrä, jos oisit kietaissu sen lanteille tai jonnekin haarojen läheisyyteen niin siellä ois ollu paljon kiinnostuneita sonneja "vihreää valoa haaroissa, WUHUUU" :D.

--
pikku-*possu*

lunake

#432 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
...ja mikä baari se semmonen on jossa ei saa drinksuihin PILLEJÄ!?!! *nauru**lmao*

--
Hedelmällisyys on påp!

lunake

#433 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

hallucinogen, 27.11.2006 09:52:
---

---

No eihän tommosesta kukaan ymmärrä, jos oisit kietaissu sen lanteille tai jonnekin haarojen läheisyyteen niin siellä ois ollu paljon kiinnostuneita sonneja "vihreää valoa haaroissa, WUHUUU" :D.

Eihän vikittelemättömyys tuona iltana paha asia ollut, päinvastoin. *hih*

--
Hedelmällisyys on påp!

pululu

#434 • • pululu .jemmutti.
...saiko tänne varatutkin tulla muka....?

hmm.

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Freja

#436 • • Freja Sihteeri

Täytyy myöntää, et vaikka en ole mikään Sedun fanittaja, niin tän paikan se vois ostaa ja tehä siitä laadukkaan yökerhon. Piste. *joo*

En näe yhteyttä "laadukkaan yökerhon" ja "sedun" välillä, voitko selventää?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

lunake

#437 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

Freja, 27.11.2006 14:19:
---

---

En näe yhteyttä "laadukkaan yökerhon" ja "sedun" välillä, voitko selventää?

Mielestäni esim. Studio 54 ja Lux, varsinkin jälkimmäinen, ovat laadukkaita yökerhoja.

Lux: K24, Kohderyhmänä iäkkäämpi ja varakkaampi väki = näkyy hinnoissa, vip-tiloissa, mies/naistarjonnassa.
Yökerhona todella iso joka on vielä sisustettu tyylikkäästi. Musiikkitarjonta laaja, ylä- ja alakerta omine musiikkeineen. Nuoria ja kauniita baarimikkoja/minnoja jotka osaa hommansa.

Club Volume (viime lauantain kommentointia): K18. Pillit ja jääpalat kiven alla. Drinkkeihin sekoitetaan vääriä ainesosia. Vessat aivan järkyttävässä kunnossa. 1 baaritiski yläkerrassa. Vaikka halabaa wiinaa on tarjolla, pöllitään juomia pöydistä. *whaat**ding* Halvasta wiinasta johtuen jengi sotki/sikaili kiitettävästi.

Itseasiassa, hyvin moni ravintola on laadukas verrattuna Club Volumeen. *joo*

Mut hei, mä oonkin jo tämmönen ikäloppu joka joskus aikoinaan oli teinix. *nauru*

--
Hedelmällisyys on påp!

Freja

#438 • • Freja Sihteeri

lunake, 27.11.2006 16:20:
Itseasiassa, hyvin moni ravintola on laadukas verrattuna Club Volumeen. *joo*

Onhan toki, ja sekin on iso totuus, että sedu ei ole ainoa Helsingin ravintoloiden omistaja, joten varmasti moni muukin voisi volumen ostaa jos tahtoisi, ja palkkaa jonkun kivan suunnittelijan. Myös volumen nykyinenkin omistaja voisi tehdä siitä paikasta "laadukkaan" ja kalliin, jos tahtoisi.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

kml

#439 • • kml Keyhole Markup Language
Mähän olin melkein tulossa tänne *hih*

Siinä puolen yön maissa käytiin kurkkaamassa, mutta kun jono yls jo sen kaupan kulman taakse, ni ei sit jäätykään jonottamaan :).

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Juhgu

#440 • • Edited Juhgu Virnistelijä

pulu-chan, 27.11.2006 12:03:
...saiko tänne varatutkin tulla muka....?

hmm.

Toki saa. Jos on varattu tai muuten vaan ahdistaa ajatus iskurepliikein lähentelevistä vastakkaisen sukupuolen edustajista, voi pukeutua punaiseen. Tai jos ei omista sopivia punaisia vaatekappaleita, joku yksityiskohtakin riittää. Mulla oli esim tuollainen ranneke. :) Ei sitä tosin tarvinut paljoa vilautella, ihan luontainen karisma piti huolen siitä ettei kukaan tullut iskemään :D. Paitsi Domi.

Itse en ole käynyt kuin pari-kolme kertaa Premissä ja pari-kolme kertaa Volumessa joten kokemusta puuttuu, mutta noiden muutaman visiitin perusteella en näe paikkaa mitenkään toivottomana, vessat ja asiakaskunta (:D) pitäisi varmaan laittaa vaihtoon, mutta tilan puolesta tuo on minusta ihan hyvä esim. bileiden järkkäämiseen.

[pieni]Tai no, tanssilattiaa voisi kyllä olla enemmän.[/pieni]

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)