Sinkkuluukku 25.11.2006 @ Helsinki

455 posts, 23 pages, 95,647 views

Aziz Combat Fighter

#41 • • Aziz Combat Fighter

Fyraett, 22.10.2006 20:08:
---
Ana-5000, 22.10.2006 20:03:
En kyl ihan hahmota ton keltasen tarvetta?

Onkse niinku sellanen et seurustelee mut on tullu pettämään kumppaniaan, vai sellanen et on niinku vapaa mut ei silleen haluu tavata ketään eli miks sit on siellä ees?

---

oon ite käsittäny niin että keltanen väri edustaa nihkeilevää sinkkua..

Miks nihkeilevä sinkku tulee sinkkubileisiin :D Kyl siel pitää olla joko tylysti varattu tai nilkat korvien takana <3
bubbelgum

#42 • • bubbelgum ~sylikissa~

---
bubbelgum, 22.10.2006 19:08:
punanen = varattu
keltanen = jotain?
vihreä = sinkku
---

Onkse niinku sellanen et seurustelee mut on tullu pettämään kumppaniaan, vai sellanen et on niinku vapaa mut ei silleen haluu tavata ketään eli miks sit on siellä ees?

No en mäkään välttämättä näe sitä tarpeellisena. Mutta tiedän että on ihan varmasti ihmisiä jotka ei osaa / halua laittaa itteään yksiselitteisesti joko varatuks tai vapaaks. Eli niille jotka itse vähän vielä epäröi ja empii että millä mielellä on liikenteessä, niin tällänen välimuoto vaihtoehto suotaisiin.

--
Hullu ku pullosta tullu.

DJ Rx

#43 • • DJ Rx FINRG Recordings

bubbelgum, 22.10.2006 20:11:
---
---
punanen = varattu
keltanen = jotain?
vihreä = sinkku
---

---

No en mäkään välttämättä näe sitä tarpeellisena. Mutta tiedän että on ihan varmasti ihmisiä jotka ei osaa / halua laittaa itteään yksiselitteisesti joko varatuks tai vapaaks. Eli niille jotka itse vähän vielä epäröi ja empii että millä mielellä on liikenteessä, niin tällänen välimuoto vaihtoehto suotaisiin.

no ne varmaan voi olla ilman ranneketta tai mitälie sitten siellä varmaankin?

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Zeratul

#44 • • Zeratul Captain miserable

---
---
punanen = varattu
keltanen = jotain?
vihreä = sinkku
---

---

Jos kerta pitää alkaa säätää, nii kai sen voi sit ees tehä kunnolla, noiden perusvaihtoehtojen lisäks homomiehille pinkkiä, vaik mustaa jos tykkää pikku läpsyttelystä, tai ruskeeta jos tykkää... *sars*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

zeuzz

#45 • • zeuzz digital punk

---
---
punanen = varattu
keltanen = jotain?
vihreä = sinkku
---

---

keltanen = epävarma, ei tiedä kumpi on statuksensa. Eli jos vaikka on jotain säätöä, mutta ei oo luvattu vielä mitään. NII!
Lyylikki

#46 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Haha...ja nyt sitten vaan kerätään rohkeutta lähteä tänne. Oijoi.

Tälle pitäisi kyllä antaa "Vuoden ympäristöteko" -palkinto *vink*
domi

#48 • • domi Työn sankari.
Rohkeimmathan laittaa sitten vielä nickinsä esille, ni saadaan samalla yhdistettyä nick ja kasvot :D
blastic

#49 • • blastic ballistic ballstick

domi, 22.10.2006 21:05:
Rohkeimmathan laittaa sitten vielä nickinsä esille

Rohkeimmathan laittavat dickinsä esille niinkuin tuolla toisessa topikissa oli juttua *nauru*
bubbelgum

#51 • • bubbelgum ~sylikissa~

Rohkeimmathan laittaa sitten vielä nickinsä esille, ni saadaan samalla yhdistettyä nick ja kasvot :D

Kai te sit hankitte sinne sisäänkäyntiin jaettavaks, jotku väriläiskät, ja sitten lätkät mihin saa kirjottaa oman nimen/nickin jos haluu. *hih*

Mä voin luvata että oon ensimmäinen rohkee!

--
Hullu ku pullosta tullu.

-Tombba-

#52 • • -Tombba- A little bit of a weekend, In a middle of a week
Whii tännenääin :) hanatuotteita naamariin klo 23 asti :D
SyndroDome

#53 • • Edited SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

bubbelgum, 22.10.2006 21:14:
---

---

Kai te sit hankitte sinne sisäänkäyntiin jaettavaks, jotku väriläiskät, ja sitten lätkät mihin saa kirjottaa oman nimen/nickin jos haluu. *hih*

Mä voin luvata että oon ensimmäinen rohkee!

Juu nickit näkyviin vaan! *hymy* Ja toi väriläiskä juttu myösin hyvä idea*joo*

Huh huh, jengi on varmaan puolen yön aikaan hyvässä kondiksessa, kun on vielä häppäritkin 21-23 *hih* Mahtaa alkaa aikamoinen sutina *tirsk*

--
Life is full of choises.

#54 • • Equalizer Guest
Uskaltaako tänne selvinpäin tullakaa*nauru*
Fyrisch

#55 • • Fyrisch

-Tombba-, 22.10.2006 21:16:
Whii tännenääin :) hanatuotteita naamariin klo 23 asti :D

ei tarvii alotellakkaa ennen bileit koska täält saa halvemmal ku kaupast binii ja sidukkaa :D
Snaggo

#56 • • Snaggo ;__;
Tännehän on pakko tulla kun muutenkin tulee kulutettua volumen häppäreitä lähes joka vklop :D

--
bojoing.

Sparkling

#57 • • Edited Sparkling TEAM Kyntäjät
*hellokitty* + *uros* + (*känni*) = *pihkassa* :D

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

ella_

#60 • • ella_
saaks tänne tulla hiekottaa? :(

--
Elementary, my dear.