[reiv:]in Joulu: Eric Prydz (SWE) 22.12.2006 @ Helsinki

235 posts, 12 pages, 52,952 views

Air

Posts: 319

#201 • • Air
Täytyy myöntää että Prydz ylitti omat odotukset. Hyvät bileet, kiitos!
Occu

Posts: 2,528

#202 • • Occu
prydz voitti!!

--
..::MOI::..

Avatar
#203 • • ALIEN Guest
paljon en odottanut joten en myöskään pettynyt. Itseasiassa tykkäsin. Kiitos ja anteeksi. Anteeksi kaikille joille tarjosin liikaa alkoholia x)
hallucinogen

Posts: 8,190

#204 • • hallucinogen Edain
Tää ei liity mitenkään järjestäjätahoon mut vituttaa kyllä paikan puolesta juoda kallista olutta jostain muovituopista. Alakerran tuopit oli vielä semmosia kertakäyttöisiä muovirämpylöitä :(

--
pikku-*possu*

bubbelgum

Posts: 2,477

#205 • • bubbelgum ~sylikissa~
Oli kyl tällä kertaa ne tän vuoden aivojen-nollaus-*känni*t.

Anteeks kaikille joihin tänä iltana törmäsin. *blush*

--
Hullu ku pullosta tullu.

luode

Posts: 287

#206 • • Edited luode
mikä on se pakko pudotella ne tuopit sinne lattialle? on se sitten niin kiva kun ne siellä pyörii. niin ja miksi pitää niitten juomien kanssa sinne eteen tunkea? en meinaan itse ainakaan pidä siitä olutkasteesta jonka siinä saattaa saada. *grr* en nyt tarkoita vain, että ongelma olisi tuolla, mutta noin yleensäkin. öh. en tykkää moisesta.

orkidean aikaan oli porukkaa ihan kivasti ja musakin toimi tietenkin loistavasti. prydziä lähestyttäessä oli jengiä sitten kun pipoa. ei siitä tanssahtelusta oikeen mitään tullut, mutta ei se haittaa. mukavaa oli. pelkäsin kovasti, että sieltä tulisi sellasta call on me sontaa, joten olin positiivisesti yllättynyt. *hihu* oli niin kova väsymys päällä, ettei nessiä jaksanut jäädä kattelemaan. sääli sinänsä.

niin ja seuralaisille taas kiitosta. *hali* *aplodit*
Zapa

Posts: 1,393

#207 • • Zapa Mr Wrangler

vl, 23.12.2006 16:14:
---
lank, 23.12.2006 16:05:
---
Juki54, 23.12.2006 14:46:
---
Zapa, 23.12.2006 12:56:
Mikäköhän biisi ja vokaalit soi siinä lopussa n. 02:10 kun Erkki looppas sitä vaikka kuinka pitkään ja heitti naisvokaalit päälle? Hitto kun ei saa nyt biisin nimeä mieleen vaikka oon kuullut sen useasti.

---


Kolmen promillen varmuudella sanoisin et Prydan Aftermath.

---


ja oisko voksut ollut love sensation....myös samalla promillevarmuudella :D

---

mä voin vahvistaa tän 0-promillevarmuudella :)



Aftermath tais olla joo, vaik nyt kun jälkeen päin muistelee niin en kyl sittenkään tiedä ku mulla oli se normi 8promii veressä :)
Silkki

Posts: 116

#208 • • Silkki - feeling so distant -
Normisti ei tommonen musa ois tippunu mulle mitenkään. Mut vaikka tässä oli se sama et "nyt fiilistelyä, jee, kohta lähteee.... hei.. mitä ..???!?? miksei se lähdekkään?? .." menoa. Mutta eipä se estellyt :) paikalla joskus 21:30 ja ainut tauko siinä 1h Prydzin soiton jälkeen n.30min ja Nessin vikaan biisuun asti tanssia.

Alakerrassa oli rasitusta tanssia kun känniset ihmiset tunkee eturiviin halailemaan. Mutta minkäs teet. Vielä itse kuskina, mutta menoa se ei haitannut laisinkaan :) Joskus puolenvälin jälkeen kun pääs yläkertaan ihan keskelle tanssimaan niin siihen tuli jumituttua piiitkäksi aikaa :)

Vaikkei musa kolahtanu täysillä niin meno ja tunnelma oli oikein mukavaa. Kiitos kaikille ketkä oli mukana tanssimassa!

Ja Nessille paljon kiitoksia enemmän nopeatempoisesta soitosta! :)

---
.Silkki
Marjo

Posts: 1,796

#209 • • Marjo pupuTupuna

luode, 23.12.2006 18:36:
mikä on se pakko pudotella ne tuopit sinne lattialle? on se sitten niin kiva kun ne siellä pyörii. niin ja miksi pitää niitten juomien kanssa sinne eteen tunkea? en meinaan itse ainakaan pidä siitä olutkasteesta jonka siinä saattaa saada. *grr* en nyt tarkoita vain, että ongelma olisi tuolla, mutta noin yleensäkin. öh. en tykkää moisesta.



Eräs henkilö oli saanut älynväläyksen tuoda kavereilleen eturiviin tarjottimen täydeltä juomia puikkelehtien koko tanssilattian läpi. Kun ne juomat sitten juuri siinä dj:n edessä kaatuivat, alkoi tämä henkilö möykätä kaatajalle todella vihaisena.
Siis mitä hemmettiä liikkuu päässä, jos kuvittelee suotiutuvansa koko sen heiluvan ihmismassan läpi tarjottimen kanssa, ilman että yksikään juoma kaatuu! Ihme, että pääsi edes niinkään pitkälle.
Avatar
#210 • • Equalizer Guest

pupuTupuna, 23.12.2006 20:06:
---
luode, 23.12.2006 18:36:
mikä on se pakko pudotella ne tuopit sinne lattialle? on se sitten niin kiva kun ne siellä pyörii. niin ja miksi pitää niitten juomien kanssa sinne eteen tunkea? en meinaan itse ainakaan pidä siitä olutkasteesta jonka siinä saattaa saada. *grr* en nyt tarkoita vain, että ongelma olisi tuolla, mutta noin yleensäkin. öh. en tykkää moisesta.


---


Eräs henkilö oli saanut älynväläyksen tuoda kavereilleen eturiviin tarjottimen täydeltä juomia puikkelehtien koko tanssilattian läpi. Kun ne juomat sitten juuri siinä dj:n edessä kaatuivat, alkoi tämä henkilö möykätä kaatajalle todella vihaisena.
Siis mitä hemmettiä liikkuu päässä, jos kuvittelee suotiutuvansa koko sen heiluvan ihmismassan läpi tarjottimen kanssa, ilman että yksikään juoma kaatuu! Ihme, että pääsi edes niinkään pitkälle.



Sellaista on nähty jo monen monta kertaa..mut ei nuo älynväläykset bileissä kyl lopu
Kriss G

Posts: 1,492

#211 • • Kriss G Wir brauchen bass
No johan Prydz yllätti. Odotin tasapaksua hittiputkea mutta onneksi se pahin poppielektropörinä loisti poissaolollaan ja tuli oikeesti housea. Orkidea soitti ihan jees settiä mitä kerkesi kuulemaan ja Nessi olis voinut soittaa vähän tiukempaa soundia mutta hyvä näinkin. Se tungos ei ole ihan mun kuppi teetä mutta ilmeisesti ei tullut takkiin näistä bileistä.

--
DESTROY ALL HIPPIES

TuoppI

Posts: 60

#212 • • TuoppI
Huikea setti Prydziltä, loistavaa! Tuo tarjottimen kantaminen näytti tosiaan huvittavalta. Tuoppeja putoili ainakin siitä keskellä olevasta mukitelinekarsinasta pelkästään musiikin voimasta.
e/v

Posts: 434

#213 • • e/v
*sydän* SWEET, SWEET ELECTRO MUSIC !! *sydän*

Voiko muuta pyytää, kun paketoidaan tuollaista soitantaa ruotsin mafialta... mainiossa teknokääreessä ja rusettina päällä aina niin hyväntyylinen Orkidea!

The perfect gift ! We demand more !

Kiitos [reiv:] ! Kiitos Toma!
ElNiño

Posts: 289

#214 • • Edited ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)
Me likes. Kivaa saundia, jopa yllättävän tekno äijä oli *iloinen* Kiva, kun jätti followme:t soittamatta ja "Aftermathit" tottakai loppuun. Tosin varmasti parempaakin settiä on Ericilt kuultu, huipentumat oli vähissä ja jotenkin soitto vaikutti välillä hieman "pakkopullalle"! ? *ding*

t: Peter von Pipari

--
rakkaalla lapsella on monta nimeä

Mar6

Posts: 2,178

#215 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Hemmetin hyvät bileet+aamut oli.
Orkidea soitti todella hyvää saundia ja pryzdin alku oli hyvä, välillä taas oli liian progea ja sitten loppuosa taas pisti hien virtaamaan oikeen kunnolla *hymy* Oli kyllä tulemisen arvoiset bileet.

--
-Where there is house there is a home-

Hupsu

Posts: 1,005

#216 • • Hupsu
Huh. Eipä paljoa muista itse kemuista korkean tumu-asteen vuoksi, mutta tyttöystävän mukaan oon tanssinu lähes koko illan hymyissä suin, joten hauskaa oli todennäköisesti.

Kiitos ja anteeksi. *hymy*

--
Päivän mietelause?

annabel

Posts: 1,681

#217 • • annabel bändäri
Prydz suoriutui keikasta paremmin kuin uskalsin odottaa. Ei ole vähään aikaan päässyt kuuntelemaan noin hyvää settiä missään.
Extasy

Posts: 3

#218 • • Extasy
oli kyl aivan peestä koko eric prydz! *böö*
Juuls

Posts: 135

#219 • • Juuls Housee, Progee, Kiksuu
Noniin Kylläpäs eerikki heitti loistavan setin! kaksi ensimmäistä raitaa räjäytti heti tajunnan !! Aivan loistavaa. ja sitten lopuksi tuli vielä kaikki kolme huippu biisiä mitä vähän odottelinkin. Tää ei kyl unohdu vähään aikaan! Kiitos paljon.

--
"Mielikuvitus on tärkeämpää kuin tieto."

(Albert Einstein).

blender

Posts: 2,552

#220 • • blender Arcade | KAIKU
eric oli paras. Muutkin oli hyviä. Näitä muistellaan pitkään. Omalla kohdalla parhaat bileet tältä vuodelta!