235 posts, 12 pages, 53,498 views
vl, 23.12.2006 16:14:
---
lank, 23.12.2006 16:05:
---
Juki54, 23.12.2006 14:46:
---
Zapa, 23.12.2006 12:56:
Mikäköhän biisi ja vokaalit soi siinä lopussa n. 02:10 kun Erkki looppas sitä vaikka kuinka pitkään ja heitti naisvokaalit päälle? Hitto kun ei saa nyt biisin nimeä mieleen vaikka oon kuullut sen useasti.
---
Kolmen promillen varmuudella sanoisin et Prydan Aftermath.
---
ja oisko voksut ollut love sensation....myös samalla promillevarmuudella :D
---
mä voin vahvistaa tän 0-promillevarmuudella :)
luode, 23.12.2006 18:36:
mikä on se pakko pudotella ne tuopit sinne lattialle? on se sitten niin kiva kun ne siellä pyörii. niin ja miksi pitää niitten juomien kanssa sinne eteen tunkea? en meinaan itse ainakaan pidä siitä olutkasteesta jonka siinä saattaa saada. en nyt tarkoita vain, että ongelma olisi tuolla, mutta noin yleensäkin. öh. en tykkää moisesta.
pupuTupuna, 23.12.2006 20:06:
---
luode, 23.12.2006 18:36:
mikä on se pakko pudotella ne tuopit sinne lattialle? on se sitten niin kiva kun ne siellä pyörii. niin ja miksi pitää niitten juomien kanssa sinne eteen tunkea? en meinaan itse ainakaan pidä siitä olutkasteesta jonka siinä saattaa saada. en nyt tarkoita vain, että ongelma olisi tuolla, mutta noin yleensäkin. öh. en tykkää moisesta.
---
Eräs henkilö oli saanut älynväläyksen tuoda kavereilleen eturiviin tarjottimen täydeltä juomia puikkelehtien koko tanssilattian läpi. Kun ne juomat sitten juuri siinä dj:n edessä kaatuivat, alkoi tämä henkilö möykätä kaatajalle todella vihaisena.
Siis mitä hemmettiä liikkuu päässä, jos kuvittelee suotiutuvansa koko sen heiluvan ihmismassan läpi tarjottimen kanssa, ilman että yksikään juoma kaatuu! Ihme, että pääsi edes niinkään pitkälle.