284 posts, 15 pages, 186,994 views
Infiana, 16.11.2006 12:45:
Moikka kaikki. Mun nimi on Josefina ja mä oon tuore alkoholisti.
pirpeli, 16.11.2006 12:58:
Moi ihmiset. Mun nimi on Kati, ja Tontsis luulee mua alkoholistiksi. No, punaviini on vaan niin hyvää. Ja 80-volttinen Viru Valge, varsinki jos sen kuvittelee olevan 40stä ja tekee siitä paukkuja...
KooKie, 20.10.2006 17:31:
Mä voin avautua tänne, kun olen pitänyt kuukauden tipatonta. Nyt en kehtaa myöntää. :C
Damien, 23.11.2006 13:23:
En oo kyll mikään abosolutisti mut viime LA taas yritin ymmärtää viinan päälle, eikä siitä tullu mitään.
En vain tajua mikä siinä kännissä on se viehätys? Nousuhumalan päälle vielä ymmärrän, ku se kihisee aivokuoressa kivasti ja on hyvä fiilis, sit ku koitin sitä ylläpitää eli kiskasin sen kuutisen tuoppia tunnin sisään, nii lopputulos oli känni eikä se enää naurattanut. Ainoo mitä kännistä sain irti oli röhönauru, mut seki oli jotenki väkinäisempää ku junnunpana.
Olin siis kännissä ja vitun turhaantunut ja ei känni ei tehnyt naisista tai pileistä sen kauniimpia, joten ympäristöki pisti vihaksi. Nikotiini koitin siihen päälle sauhuttaa, nousuhumalan kohdalla se pikkaisen maistuikin keuhkoissa, mutta kännin aikana moinen myrkky ei saanut kuin migreeniä aikaan.
Mitä mä teen väärin? Oonko liian tyhmä / viisas ymmärtämään känniä? Voiko joku selventää mikä siinä viehättää? Seuraavana päivän olo oli aika heikko, päätä tosin ei särkenyt, mutta koko muu keho oli kuin pernaruton jäljiltä, kuiva ja myrkyttynyt fiilis. Paskaa vitun moista paskaa (imho). Jos joku kehittäisi sellaisen alkoholin joka nousisi koko ajan päähän, voisin uhrata kehoani tuolle alttarille useamminkin. Viinaa vaan ei voi kontrolloida tilana juuri lainkaan, se vaan on päällä ja poistuu jos on poistuakseen...
ps. ne jotka haluu dokaa dokatkaa, selvitin tässä vain itselleni...
WooShaa, Kannattaa myös pohtia kuinka haitallista viinan vetäminen on, ja haluaako oikeasti riskeerata terveytensä. Aika harvalla nuorella viina aiheuttaa ongelmia, mutta humalajuomisen tapa joka hankitaan nuorena voi johtaa myöhemmin kaikenlaisiin ongelmiin.
edit: typoja