284 posts, 15 pages, 190,616 views
Replying to Klubbarin AA kerho! Kaikki mukaan :):
Apua siis lähinnä siinä että millä te muut ootte hillinny alkoholinhimoa? Ja miten teillä on menny?
---
Ensimmäinen ja se minusta tärkeämpi on miettiä että miksi sitä tekee. Mulla esim. alkoholi poistaa sosiaalisia estoja ja tekee ulospäin suuntautuneemman - eli tämähän kertoo siitä että mun pitäis löytää keinoja olla tuollainen myös selvin päin. Sitten pitäisikin miettiä että miksi niitä estoja oikein on, palveleeko ne oikeastaan mitään tarkoitusta, jne.
Toinen minkä olen huomannut on että niinkuin (kuulemma) tupakankin kanssa, se tapa voi olla vaikeampi addiktio kuin itse aine. Jos juo joka viikonloppu (ja vaikka vähän arkisinkin), siitä tavasta täytyy päästä eroon. Silloin kun pidin viimeksi biletaukoa niin piti vaan keksiä muuta "tervehenkisempää" tekemistä viikonlopuille. Silloin oli onneks kesä, joten pystyi käymään luontokävelyillä ja puuhailemaan kaikenlaista ulkona, tai sit katottiin jotain scifisarjaa tai leffoja.
Ehkä joskus 2008 ollut viimeksi näin kauan (jo 3 viikkoa) selvin päin..
Ei siis ihan kokonaan oo korkki pysynyt kiinni mut max 3 kaljaa on tullu viikossa juotua. Ja kerranki tähän hommaan on ollut järkevä syy!
---
Ehkä joskus 2008 ollut viimeksi näin kauan (jo 3 viikkoa) selvin päin..Ei siis ihan kokonaan oo korkki pysynyt kiinni mut max 3 kaljaa on tullu viikossa juotua. Ja kerranki tähän hommaan on ollut järkevä syy!
---
Oot antabuskuurilla? tai syöny mustia torvisieniä =P
Kolme viikkoa selviste päin. Eilen himoitsin olutta, maistoin ja se oli pahaa o_O.
Vielä kun sais tän jalan kuntoon niin tästä olis jotain hyötyäkin.![]()