Joulu Burmassa, pari viikkoa Intiassa, muutama vuosi Thaimaassa ja puolielämää Oztraliassa

29 posts, 2 pages, 12,224 views

#21 • • Norb Guest
Aarg, voihan kikkeli! Mäkin haluisin.. Burma etenkin kiinnostais älyttömästi! Itse ajattelin seuraavaks Kambodzaa :)
Prime Number

#22 • • Prime Number UG-///

Skenemursu, 13.11.2006 17:16:

tänne ei myönnetä ulkomaalaisille viisumeita mutta sä voit hakea kansalaisuutta ensimmäiselle 20 nelle kansalaisille diplomaattinen koskemattomuus kaupanpäälle!

Kuulostaa hyvältä uista ilmoittaa koska kansalaisuushaku käynnistyy.
Parin vuoden päästä mäkin oon varmaan aika valmis saarelle etelässä.

--
Repikää siitä

UzU

#23 • • UzU [33100]
heh, törmäsin Ozziin äsken Tampereen rautatieasemalla. Aamulla 05 kuulemma pitäs lennellä eteen päin. Toivottavasti matka menee hyvin ja näemme jälleen joku päivä!

Ehkäpä Bangokissa ens syksynä, jolloin olis tarkoitus itse lähteä vähän vastaavan sortin reissulle.
#24 • • -Loyal- Guest
Saman fiiliksen olisit saanu kun oisit tullu vaan Hakunilaan kattomaan näitä pakolaisia ja apinoita.
Oisit varmasti menettänyt massit samalla tavalla ja tehnyt oikean elämysmatkan. Ainoo mikä eroaa, on se että et olisi enää haluut palata kotiin, vaan olisit jäänyt tänne *nauru*
SikaihQ

#25 • • SikaihQ faijas

Puistokemisti, 14.11.2006 14:50:
---
Skenemursu, 13.11.2006 17:16:

tänne ei myönnetä ulkomaalaisille viisumeita mutta sä voit hakea kansalaisuutta ensimmäiselle 20 nelle kansalaisille diplomaattinen koskemattomuus kaupanpäälle!

---

Kuulostaa hyvältä uista ilmoittaa koska kansalaisuushaku käynnistyy.
Parin vuoden päästä mäkin oon varmaan aika valmis saarelle etelässä.

Sama juttu mäkin muutan heti jos saan diplomaattistatuksen vielä!
Skenemursu

#26 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

Loyal, 14.11.2006 18:33:
Saman fiiliksen olisit saanu kun oisit tullu vaan Hakunilaan kattomaan näitä pakolaisia ja apinoita.
Oisit varmasti menettänyt massit samalla tavalla ja tehnyt oikean elämysmatkan. Ainoo mikä eroaa, on se että et olisi enää haluut palata kotiin, vaan olisit jäänyt tänne *nauru*

olen nyt delhissa ja taa on varmaan aika samanlainen kun hakunila. eli kerjalaiset hyppii niskaan joku puolelta :) pitaa vaan olla sellainen pesapallomailan kokoinen keppi milla hutkii niita loitommaksi.. yolla on vahan vaikea kun kadut on taynna ja pimeeta niin voi valilla osua vaikka lehmaan tai toiseen reppureissaajaan. Mutta kohta varmaan suunta kohti kashmiria ja saa delhi jaada toistaiseksi :)
#27 • • -Loyal- Guest

Skenemursu, 17.11.2006 07:44:
---
Loyal, 14.11.2006 18:33:

---

olen nyt delhissa ja taa on varmaan aika samanlainen kun hakunila. eli kerjalaiset hyppii niskaan joku puolelta :) pitaa vaan olla sellainen pesapallomailan kokoinen keppi milla hutkii niita loitommaksi.. yolla on vahan vaikea kun kadut on taynna ja pimeeta niin voi valilla osua vaikka lehmaan tai toiseen reppureissaajaan. Mutta kohta varmaan suunta kohti kashmiria ja saa delhi jaada toistaiseksi :)

Ei paljon kepit auta veikkaan, eikä ne paljon kerjää, putsaa sillai ettet huomaakkaan *nauru*
Skenemursu

#29 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

Norb, 14.11.2006 12:25:
Aarg, voihan kikkeli! Mäkin haluisin.. Burma etenkin kiinnostais älyttömästi! Itse ajattelin seuraavaks Kambodzaa :)

Kambodza on aika jännä paikka mulla on sieltä sekä tosi hyviä että tosi huonoja kokemuksia mutta kaiken kaikkiaan jees mesta ohessa yksi suosikki kuvista sieltä :)