29 posts, 2 pages, 12,225 views
Skenemursu, 13.11.2006 17:16:
tänne ei myönnetä ulkomaalaisille viisumeita mutta sä voit hakea kansalaisuutta ensimmäiselle 20 nelle kansalaisille diplomaattinen koskemattomuus kaupanpäälle!
Puistokemisti, 14.11.2006 14:50:
---
Skenemursu, 13.11.2006 17:16:
tänne ei myönnetä ulkomaalaisille viisumeita mutta sä voit hakea kansalaisuutta ensimmäiselle 20 nelle kansalaisille diplomaattinen koskemattomuus kaupanpäälle!
---
Kuulostaa hyvältä uista ilmoittaa koska kansalaisuushaku käynnistyy.
Parin vuoden päästä mäkin oon varmaan aika valmis saarelle etelässä.
Loyal, 14.11.2006 18:33:
Saman fiiliksen olisit saanu kun oisit tullu vaan Hakunilaan kattomaan näitä pakolaisia ja apinoita.
Oisit varmasti menettänyt massit samalla tavalla ja tehnyt oikean elämysmatkan. Ainoo mikä eroaa, on se että et olisi enää haluut palata kotiin, vaan olisit jäänyt tänne
Ei paljon kepit auta veikkaan, eikä ne paljon kerjää, putsaa sillai ettet huomaakkaanSkenemursu, 17.11.2006 07:44:
---
Loyal, 14.11.2006 18:33:
Saman fiiliksen olisit saanu kun oisit tullu vaan Hakunilaan kattomaan näitä pakolaisia ja apinoita.
Oisit varmasti menettänyt massit samalla tavalla ja tehnyt oikean elämysmatkan. Ainoo mikä eroaa, on se että et olisi enää haluut palata kotiin, vaan olisit jäänyt tänne
---
olen nyt delhissa ja taa on varmaan aika samanlainen kun hakunila. eli kerjalaiset hyppii niskaan joku puolelta :) pitaa vaan olla sellainen pesapallomailan kokoinen keppi milla hutkii niita loitommaksi.. yolla on vahan vaikea kun kadut on taynna ja pimeeta niin voi valilla osua vaikka lehmaan tai toiseen reppureissaajaan. Mutta kohta varmaan suunta kohti kashmiria ja saa delhi jaada toistaiseksi :)
Norb, 14.11.2006 12:25:
Aarg, voihan kikkeli! Mäkin haluisin.. Burma etenkin kiinnostais älyttömästi! Itse ajattelin seuraavaks Kambodzaa :)