Kärpät teki sen taas!

48 posts, 3 pages, 7,588 views

shaman

#1 • • shaman
Mitä mieltä - oliko oikein ettei finaalipaikka auennut jokereille?

Itse henk.koht. IFK-kannattajana kanta lienee selvä *nauru**joo*, mutta miten te muut? Makuasiat on tietysti makuasioita...

--
*piis*

lostgone

#2 • • lostgone
IFK- fani niin ikään. ja very very happy q Jokerit tippu.
*super**super**super*KÄRPÄT*super**super**super*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

[Nuclear]

#3 • • [Nuclear] el aprendiz
Mulle aivan sama...mutta tehdäänköhän ens kerral voittomaalit sit jokaisen pelaajan takataskusta löytyvällä toisella kiekolla tai ottamalla originaali pelikiekko käteen ja kuljettamalla se maaliin?*täh**hih*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

#4 • • ALIEN Guest
devils ainakin voittaa Stanley Cupin!! *pahis*
#5 • • tuntematon Guest
[Nuclear]:

pelikiekko käteen ja kuljettamalla se maaliin?*täh**hih*

niin..no tuomari päättää mitä tuomarin pitää päättää ja aina ei voi voittaa *iloinen*
hallucinogen

#6 • • hallucinogen Edain
jokeri"fanina" hieman harmittaa mutta parempi joukkue pääs finaaliin, ainoo et harmittaa se käsimaali mut vaikka se ois hylätty niin ois kärpät silti voinu voittaa *justjoo*

--
pikku-*possu*

FreeFall

#7 • • FreeFall music addict
en tajuu miks ees vastaan tähä mitää ku koko SM-liiga ei niinku kiinnosta yhtää joten mulle se on Whatever...mut oisin halunnu et Jokrut ois päässy finaalii ku se tietäis sitä et suurin osa Vallilan ammattikoulun maikoista ois "kipeitä" , aika outo juttu mut ne on aina "kipeitä" ku jokruil menee hyvi...*hih* Mut ottaiskohan nyt niit maikkoi tarpeeks päähä et ne on kuitenki huomen "kipeitä"...(eli jos nyt joku ei tajunnu niin kipeitä=krapula)
mut joo muuten Wadeva...*pelle*

--
Lintuperspektiivi

Mark

#8 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
*dissaa* siinä kärpille! yhyy... Enpä oo sarjaa nii intensiivisesti seurannu, joten en voi sanoo kumpi oli parempi joukkue, mut tunnustan jokerien värejä joten nyt vähä potuttaa.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Karski

#9 • • Karski Pomon kätyri
Onks tää joku JALKAPALLOTOPIKKI vai mikä
pesäpalloliiga nyt on menossa? *täh*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

misjah

#10 • • misjah Team Sika
Hyvä kärpät..

--
www.team*possu*.tk

FreeFall

#11 • • FreeFall music addict
Tres:

Onks tää joku JALKAPALLOTOPIKKI vai mikä
pesäpalloliiga nyt on menossa? *täh*

*nauraa**nauraa**nauraa*

--
Lintuperspektiivi

Insomnia

#12 • • Insomnia Haahuilija
hienoa et kärpät pääs jatkaa. Mut mulle on sillee sama kunhan jokerit ei ole kolmen parhaan joukossa.

--
Jos et nukahda,
huominen ei tule,
jos et herää.

#13 • • Cera Guest
narrit. *nauraa*

^____^
#14 • • Taika Guest
Hyvähyvähyvähyvähyvä!!!! Täytyyhän vanhan kotiseudun joukkuetta kannattaa..*iloinen* Ja huomen peliä katsomaan kun kerta olen täällä "maalla" taas..*nauraa*
*ökkö**ökkö**ökkö*
shaman

#15 • • shaman
bunde:

kunhan jokerit ei ole kolmen parhaan joukossa.

toi on kyllä hyvin sanottu
*nauraa**nauraa*

--
*piis*

Mark

#16 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
shaman:

bunde:kunhan jokerit ei ole kolmen parhaan joukossa.

toi on kyllä hyvin sanottu
*nauraa**nauraa*

*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*

btw. ketkä pelaa kärppiä vastaan finaalissa? Meni vähä ohi ku töllö meni naks kiinni kaks minsaa ennenku matsi loppu..

-M

--

shaman

#17 • • shaman
Tappara! tulee kova sarja...mut kyl tappara tod. näk vie tai oishan se toisaalta hyvä että kärpät sais ekan mestaruutensa *iloinen*

--
*piis*

Mark

#18 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
oho! koskahan on viimeks liigassa finaalis pelannu sellaset jengit mistä ei kumpikaan oo sijoittunu runkosarjassa kahen parhaan joukkoon..

-M

--

#19 • • tuntematon Guest
shaman:

Tappara! tulee kova sarja...mut kyl tappara tod. näk vie tai oishan se toisaalta hyvä että kärpät sais ekan mestaruutensa *iloinen*

Jos mä ny oikein muistan ni Kärpät o voittan mestaruuden viimex -81 jolloin vastassa oli juuri Tappara. Ja edellisen kerran Kärpät oli finaalissa -87 jolloin se hävisi Tapparalle. En mene vannomaan mut näin olin kuulevina viimex eilen telkkarissa.
Kärpät voitttaa!!!!
dixoff

#20 • • dixoff hmm Terve
Tampereelta kotoisin olevana tekisi melkein mieli kannattaa Tapparaa. Noh, eipä kyllä niin paljoa tuo potkukiekko kiinnosta, että taitaapa olla aivan sama, miten loppuottelussa käy.