DanceteriA 10.11.2006 @ Helsinki

92 posts, 5 pages, 11,690 views

Jago

Posts: 4,039

#82 • • Jago un-trained monkee
en mäkään oo valittanu kun hetskbaarissa naiset tulee kopeloimaan. ihan samalla lailla mä niihin suhtaudun kun kopeloiviin miehiin mamassa

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avatar
#83 • • Enkeli Guest

Mark, 13.11.2006 12:42:
Mä en kyl pysty sanoo mitn kovin kummosia ylisanoja näistä, sorry vaan.. IMO musa oli tasapaksuu, mitäänsanomatonta ja tylsää *eiei* Samoin uus single ei oikeen kyllä kolahtanut, muutenki TEH danceteria fiilis oli aika laimee, ja kaiken muun päälle vielä se vitun fairytale gone bad *dissaa*

Ehkä ens kerral paremmal meiningil, yleensä danceteria on ollu ihan ykköskastissa, mut nää ei kyl nyt napannu.

-M



Word *piis*
serge

Posts: 252

#84 • • serge

mr.a, 14.11.2006 17:04:
Kuvia


Eli siis kuka ei ollut tuolla?? :D Kiitti pususta P!

--
Une fleur de bèton m'’inspire

Avatar
#85 • • x Guest

petraxx, 13.11.2006 19:22:
olihan siella porukka vahan enemman affectionate



kuvien perusteella saan nakojaan vaan puhua omasta puolestani *nauru* kuinkahan montaa ihmista ehtii yhden illan aikana halata... serge, eipa kesta, niita riittaa *pus*
Avatar
#86 • • titityyt Guest
Kerrankin selvinpäin bileissä ja tylsäähän mulla oli *nauru* yritin kovasti, mutta sekari/överi% näissä bileissä oli liian suuri mun makuuni :( jotenkin kummassa (hehheh) tökki katsoa ihmisiä jotka kävelee seiniä ja muita ihmisiä päiten... musiikkikaan ei tällä kertaa ollut sitä danceteria tavaraa joka yleensä saa lanteet hytkymän *tanssittel* kiitos kuitenkin muutamalle ihanalle, jonka ansiosta ilta oli edes vähän hauska :)
Kon-tiki

Posts: 1,936

#87 • • Kon-tiki The Unsinkable

OlliS,
ne pari vokaaliraitaa olivat myös todella kauniita.

Miika ja Ana soittivat molemmat hyvin; analla näyttää myös toi MC:n homma toimivan :D



Jos tarkoitetaan klo 03:n jälkeen tulleita vokaaliraitoja, niin yhen niistä tunnistin jo paikan päällä ja nyt sain tarkistettua levyltä että se tosiaan oli se:

Christine W: Feel What You Want *sydän*

Sydämeni lämpiää "vanhus-houselle". Muuten setti oli tällä kertaa ehkä juuri mun makuun hieman sitä sun tätä. Ei sit varmaan tullut tarpeeksi teknonsuuntaista settiä tällä kertaa, mutta positiivisena seikkana mä en tällä kertaa tanssinut yläkerrassa yhtään euroviisua *iloinen*

Eli joulukuuta odotellessa.
JR Ewing

Posts: 985

#89 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
Musta DTM on just oikee paikka Danceterialle. Huomasin kyllä yhtenä päivänä muistelevani vanhoja aikoja, kun nojailin Birdien tiskiin *iloinen*
tänx taas bileistä vaikka olin HIEMAN epäsosiaalinen kun piti emännöidä mun ulkkarikavereita!
Yrjösen Pirre

Posts: 718

#90 • • Yrjösen Pirre R A K S A

Mark, 13.11.2006 12:42:
ja kaiken muun päälle vielä se vitun fairytale gone bad *dissaa*

Ehkä ens kerral paremmal meiningil, yleensä danceteria on ollu ihan ykköskastissa, mut nää ei kyl nyt napannu.


Samma här..

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway