DanceteriA 10.11.2006 @ Helsinki

92 posts, 5 pages, 11,889 views

Fiilis

#41 • • Fiilis Finnish Wonder

ALIEN, 12.11.2006 19:44:
---
Fiilis, 12.11.2006 19:41:
äh miksi dtm, tosi ikävä bilettää tuolla kun ukot on kiinni koko ajan ja heteroita täs ollaan :(

---

nooh, tietääpähän miltä naisista tuntuu xD

:D hyvä pointti, thank god en o nainen !!! <3

--
:::::::::::::

mr.a

#42 • • mr.a
Bermuda ownas, Cristal loisti (hattuineen), Miika heitti hävyttömintä shettii. Oli kyllä loistoo.
Jahka saadaan tsekattua ämpärit niin ehkä mahdollisesti jotain LIVE taltiointia tulossa lähiaikoina jakoon. chk chk. *pepsodent*

äh miksi dtm, tosi ikävä bilettää tuolla kun ukot on kiinni koko ajan ja heteroita täs ollaan :(

Mä puren hammasta etten töksäyttäis mitään kauhean ilkeää tähän. Luultavasti sä hyvä herra *Fiilis* oot ollut ihan väärässä paikassa sit. Bileet tulee jatkuun DTMssä varmasti yhtä homona ku tähänkin asti.

pusi pusi

-ana.
Grizzley

#43 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti

Nii justiinsa, ties mitä kaikkia bakteereitakin sieltä tarttuu!! *grr* Yks kaunis aamu heräät ja tokaset ensimmäiseksi että "oikeestaan pinkki on kyl aika ihana väri"!! Voisko Danceteriat järkkää tästedes vaikka Onnelassa??!!111!! *justjoo*

--
Signature summarily executed for treason

serge

#44 • • Edited serge

Boy, maybe you're just too pretty!

...mutjoo, ehkä tähän kaupunkiin tarvitaan enemmän selkeesti&tiukasti heteroille suunnattuja tapahtumia. Eipähän tarvitse sitten heidän tulla liberaalempiin ympyröihin mussuttamaan ja saamaan jotain bakteereja ja menettämään miehisyyttänsä, yms, tms, jne.

Edit: hidas :P

--
Une fleur de bèton m&#039;’inspire

#45 • • jesus Guest

serge, 13.11.2006 12:12:
---

---

...mutjoo, ehkä tähän kaupunkiin tarvitaan enemmän selkeesti&tiukasti heteroille suunnattuja tapahtumia. Eipähän tarvitse sitten heidän tulla liberaalempiin ympyröihin mussuttamaan ja saamaan jotain bakteereja ja menettämään miehisyyttänsä, yms, tms, jne.

Edit: hidas :P

Tai sit tiukkikset voi jäädä himaan suosiolla, jos ahdistaa *joo*
krispis

#46 • • krispis Huhuu
*nauru* ei hitto näitä juttuja *pökr*

mun ainoo pyyntö olis että dansut olis joskus lauantaina *nyyh* kun niin kamalan harvoin pääsee perjantaisin ulkoilee kunnolla.
paupau

#48 • • paupau Tuhma Bambi
Mä liityn näihin seura ja frendit oli aivan ihania-hehkutukseen!
Bileet oli loistavat myös, mut ne meni jälleen kerran jotenkin ohi *hih*
Jatkot viiskulmassa oli henkevät ja Oliversiikin vielä tuli raahauduttua..
Pitää alkaa käymää Danceterias useemminkin, mulla ehkä myös ongelmana
usein sattuuva la-työvuoro..
node

#49 • • node [deepscan]
Propsit kotiin taas - suosikkiklubeja <3 taattu saundi/meno/seura - kiitos ja kumarrus!

--
Esineet on tehty käytettäviksi, ihmiset rakastettaviksi
- ei toisinpäin.

Mark

#50 • • Edited Mark d a n c e m a c h i n e s
Mä en kyl pysty sanoo mitn kovin kummosia ylisanoja näistä, sorry vaan.. IMO musa oli tasapaksuu, mitäänsanomatonta ja tylsää *eiei* Samoin uus single ei oikeen kyllä kolahtanut, muutenki TEH danceteria fiilis oli aika laimee, ja kaiken muun päälle vielä se vitun fairytale gone bad *dissaa*

Ehkä ens kerral paremmal meiningil, yleensä danceteria on ollu ihan ykköskastissa, mut nää ei kyl nyt napannu.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Fiilis

#51 • • Fiilis Finnish Wonder
Tässä lähinnä nyt ajaa sitä takaa et yleensähän konemusiikkitapahtumat minun mielestä on paikkoja jossa ei ruveta heruttelemaan, bakteereista en sitten tiedä, onko homoilla joku oma bakteeriluokka joka multa on jääny kuulemmatta/tiedostamatta... *justjoo*

--
:::::::::::::

Anselmi

#52 • • Edited Anselmi And sell me

Pelottaaks et rupee homottaan?*lmao* (en nyt oo ihan samaa mieltä tuosta "ukot kiinni" jutusta. kyl
mun mielestä nää monot on erittäin asiallisesti ottaneet tän tilanteen kun tanssikansa valtaa niiden baarin kerran kuussa)

--
sen pituinen se

widowmaker

#53 • • widowmaker
pah justiinsa LIIKAA hetskuja. kokoajan joku limanen mies kimpussa "hei tää on HOMObaari!" muuten aivan loistavat kekkerit *sydän*
#54 • • *Mirri* Guest

Mark, 13.11.2006 12:42:
ja kaiken muun päälle vielä se vitun fairytale gone bad *dissaa*

Suus kii sorsa. *släp*
*tirsk*
sapeli

#55 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Taisin nauttia näistä bileistä eniten pitkään aikaan *hihu* Osasyy varmasti oli se että olin jo juhlatuulella tuon yhden synttäreiden johdosta, mutta täällä tuli pyörittyä just sopivan rennosti ympäriinsä - sopivassa suhteessa kavereiden kanssa chillausta ja tanssimista *joo* Musa oli oikeastaan just täydellistä tuohon atmosfääriin, otti mukaansa sekä ylä- että alakerrassa kunhan sille vaan antoi mahdollisuuden, mutta oli riittävän rentoa että ei hirveästi harmittanut jos meni kavereiden kanssa jubailemaan *hymy*

Olihan siellä paljon porukkaa ja jos olisin ollut yhtään huonommalla tuulella niin se tungos olisi kyllä tuonut bileille ison miinuksen, mutta nyt se menetteli. Mama on kyllä hyvä paikka tämäntyyppisille bileille, kaikesta huolimatta (tai kaiken ansiosta!). Kiitos! *plur*

(PS: niin, ja ekstrakiitos vielä pirpelille *hali* *sydän*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

mr.a

#56 • • mr.a

kimik, 13.11.2006 12:34:
---

---
aika homoo! huh. . . . suosittelen muuttamaan tre:lle...tääl ei o homoja nähtykään ja musakin on aika heteroo. kantsii tsegaa!!!

joo - tai vaik Espooseen? Mä oon kuullu et Espoon homokiintiö täytty kun Nybondaksessa siel Kirkkonummen vieressä oli joku luxushomopariskunta tos pari vuotta sit jossain ihme realitysarjassa??
Epailija

#57 • • Epailija Physicist, 2nd class.

serge, 13.11.2006 12:12:

Eli jos mies haluaa säilyttää homopaikassa koskemattomuutensa, niin mies on silloin ahdasmielinen tiukkapipo ja homofoobikko, mutta jos nainen haluaa heteropaikassa säilyttää koskemattomuutensa, niin hän on silloin absoluuttisen oikeassa ja miehet ovat irstaita sikoja. Tämä selvä.

Mietin vain, että meneeköhän vastaava naispuolisille ihmisille läpi. Seuraavan kerran kun joku tyttönen jossain topicissa avautuu siitä, että bileissä kävi taas joku mies perseeseen kiinni, otetaan seuraavat vastakommentit käyttöön:

1. Parempi sitten eksyä niihin homobaareihin, jos ei liberaali heteromeininki miellytä.
2. Et sä siellä neitsyyttäsi taikka naiseutatsi menettänyt.
3. Turhaan mussutat, tällainen meininki bileissä vain on.
4. Pelottiko, että rupeaa panettaa?

Kylläpä ottaisi tyttö opikseen. *justjoo*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

#58 • • Säty Guest
Aivan mahtavaa oli ja jatkojen jatkot päättyi la yllättys, yllätys DTM:n **nauru**joo**tanssittel*
SmILE

#60 • • SmILE Esanssi mössöö

Jago, 11.11.2006 22:34:

minä*tanssittel**känni**piis*

No todellakin sinä*tirsk*

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*