DanceteriA 10.11.2006 @ Helsinki

92 posts, 5 pages, 11,863 views

Jocular

#61 • • Jocular Janni

widowmaker, 13.11.2006 16:13:
pah justiinsa LIIKAA hetskuja. kokoajan joku limanen mies kimpussa "hei tää on HOMObaari!" muuten aivan loistavat kekkerit *sydän*

Hani mä diggaan tästä sun huumorista. Muista sen yhen kaverin ilmeet *vink* Ei vainee.

Meil oli hauskaa, eeeextra hyvää muusikaa (Tattis Mr. A) ja muutenki fiilis oli aivan loistava eikä paikka taaskaan tuottanut pettymystä. Omasta puolestani voin kiittää ja kumartaa.. Ja ainii.. Mukavat ylänarikan poket, vaikkei ne mulle lehmää antanukkaa *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Skenemursu

#62 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

DTM:n hyväksi pitää myös mainita mielettömän positiivinen henkilökunta. Vai kuinka monessa muussa paikassa portsarit antavat sammuneen nukkua (peittelevät takilla) ja kysyvät jossain vaiheessa että "mikä fiilis? kerro kun tuntuu siltä että pärjäät kotiin asti". Useimmista paikoista lentäisi hankeen nukkumaan..

ai sää taisit olla tää sammunut :)
CM

#63 • • CM

Fiilis, 12.11.2006 19:41:
äh miksi dtm, tosi ikävä bilettää tuolla kun ukot on kiinni koko ajan ja heteroita täs ollaan :(

Nii nehän vois siirtää vaikkapa Ibizalle!
Nemes

#64 • • Nemes Balearium

äh miksi dtm, tosi ikävä bilettää tuolla kun ukot on kiinni koko ajan ja heteroita täs ollaan :(

Justiinsa kaverin kanssa bileissä todettiin, että ehkä paras bilemesta/bileet ku sinne voi tulla ihan minkä näkösen haluaa, eikä katota kieroon. Voit olla homo, lesbo, transu, hetero tms, eikä katota kieroon... Eli voit olla siis ihan oma ittes. Ja niinkun Miika totes, että jos sammut sohvalle, et ensimmäisen lennä niskaperseotteella ulos paikasta *nauru*... Mut joo, omasta mielestä DTM on venuena ehkä Helsingin viihtyisin paikka.
Epailija

#65 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.

mku, 13.11.2006 18:15:
Mitä tulee tuohon asiakaskuntaan, niin kyllä saman sukupuolen suunnalta tullut huomio pitäisi pystyä ottamaan imarteluna.

Miksi eri sukupuolen suunnalta tullutta huomiota ei tarvitse pystyä ottamaan sellaisena?

Ja jos joku tuijotti tai puristikin, niin tietääpähän millaista naisten elämä bileissä on.

Eihän tämä ole mikään syy olla valittamatta. Tuskin sinäkään kaasukammion ovella miettisit, että "tiedänpähän nyt miltä juutalaisista tuntui silloin aikoinaan".

Huvittavaa sinänsä, että samaa sukupuolta olevia ihmisiä ei saa (ilman vastakettuilua) kritisoida sellaisesta, mikä vastakkaisen sukupuolen tapauksessa on ehdottoman huonoa käytöstä. Eivätkö homot voi tehdä mitään väärin?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Anselmi

#66 • • Anselmi And sell me

Epailija, 13.11.2006 16:56:
---
serge, 13.11.2006 12:12:
Boy, maybe you're just too pretty!

...mutjoo, ehkä tähän kaupunkiin tarvitaan enemmän selkeesti&tiukasti heteroille suunnattuja tapahtumia. Eipähän tarvitse sitten heidän tulla liberaalempiin ympyröihin mussuttamaan ja saamaan jotain bakteereja ja menettämään miehisyyttänsä, yms, tms, jne.

---

Eli jos mies haluaa säilyttää homopaikassa koskemattomuutensa, niin mies on silloin ahdasmielinen tiukkapipo ja homofoobikko, mutta jos nainen haluaa heteropaikassa säilyttää koskemattomuutensa, niin hän on silloin absoluuttisen oikeassa ja miehet ovat irstaita sikoja. Tämä selvä.

Mietin vain, että meneeköhän vastaava naispuolisille ihmisille läpi. Seuraavan kerran kun joku tyttönen jossain topicissa avautuu siitä, että bileissä kävi taas joku mies perseeseen kiinni, otetaan seuraavat vastakommentit käyttöön:

1. Parempi sitten eksyä niihin homobaareihin, jos ei liberaali heteromeininki miellytä.
2. Et sä siellä neitsyyttäsi taikka naiseutatsi menettänyt.
3. Turhaan mussutat, tällainen meininki bileissä vain on.
4. Pelottiko, että rupeaa panettaa?

Kylläpä ottaisi tyttö opikseen. *justjoo*

Totta, mut haluisin tietää et onks nyt ollut lähentelyä vai ei, kun ite en ainakaan ole kokenut tai kuullut vastaavasta tuolla. Eli että onks nää nyt jotain"hyi toi likainen homo käveli mun ohi ja katto mua ihan just silleen et haluis laittaa mua kakkoseen, ja sen hihakin tais koskea mua, yäk miks näis homous mestassa järkätään bileitä, ku en yhtään tykkää homoista" vai onks siel oikeesti ollut niin spedejä homoja et on tullut lähenteleen ja kosketteleen?

--
sen pituinen se

Epailija

#67 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Anselmi, 13.11.2006 19:07:
Totta, mut haluisin tietää et onks nyt ollut lähentelyä vai ei, kun ite en ainakaan ole kokenut tai kuullut vastaavasta tuolla. Eli että onks nää nyt jotain"hyi toi likainen homo käveli mun ohi ja katto mua ihan just silleen et haluis laittaa mua kakkoseen, ja sen hihakin tais koskea mua, yäk miks näis homous mestassa järkätään bileitä, ku en yhtään tykkää homoista" vai onks siel oikeesti ollut niin spedejä homoja et on tullut lähenteleen ja kosketteleen?

Itse tulkitsin tuon "kiinni olemisen" fyysistä laatua edustavana, mutta tähän olisi tietysti hyvä saada selvyys. Jos kyse on ollut vain jostain öögan saamisesta, niin sitten on minun mielestäni turha vetää herneitä nenään. Itsekään en kyllä ole (harvoilla) DTM-reissuillani kokenut mitään käsiksikäymistä, mutta ehkä me emme vain sitten ole tarpeeksi kuumaa kamaa. ;(

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Anselmi

#68 • • Anselmi And sell me

Epailija, 13.11.2006 19:11:
mutta ehkä me emme vain sitten ole tarpeeksi kuumaa kamaa. ;(

Mulla kävi sama mielessä*lmao* no lähdetään herkkuun kaljalle, ehkä me siellä kelvataan*lmao*

Me tarvitaan nyt Fiiliksen tarkempi todistajalausunto tapahtumien kulusta!*nauru*

--
sen pituinen se

serge

#69 • • serge

Epailija, 13.11.2006 19:11:
---
Anselmi, 13.11.2006 19:07:
---
Itse tulkitsin tuon "kiinni olemisen" fyysistä laatua edustavana, mutta tähän olisi tietysti hyvä saada selvyys. Jos kyse on ollut vain jostain öögan saamisesta, niin sitten on minun mielestäni turha vetää herneitä nenään. Itsekään en kyllä ole (harvoilla) DTM-reissuillani kokenut mitään käsiksikäymistä, mutta ehkä me emme vain sitten ole tarpeeksi kuumaa kamaa. ;(

Aiempiin omiin ajatuksiini palaten, tää oli ehkä lähempänä omaa. Olen käynyt DTM:ssä pirun monta kertaa. Vuosikausia. Paljon. Ja jollen väärin muista, niin about jokaisen Danceterian, Birdiessä ja Mamassa. Kourittu mua ei ole muistaakseni kertaakaan. Toisin kuin esim. 51 yms. -nimisissä luukuissa. Ja tässä mielessä alkuperäinen pousti särähti silmään - eli ollaanko hieman herkistelty. Summa summarum: olisin voinut olla vähemmän tök, mutta Fiilarin viesti ei nähdäkseni siihen laajempaan todellisuuteen perustunut.

--
Une fleur de bèton m'’inspire

#70 • • x Guest
ekaa kertaa 'uudessa' mamassa ja tykkasin kyl! sopivassa suhteessa tanssilattiaa, tuolia ja tiskia. musiikki ja spiikit maistui kans. olihan siella porukka vahan enemman affectionate kun bileissa yleensa mut ei mua ainakaan kukaan / mikaan hairinnyt. tanne voisin tosiaankin kuvitella tulevani kerran kuussa *sydän*
Fiilis

#72 • • Fiilis Finnish Wonder

Nemes, 13.11.2006 19:00:
---

---

Justiinsa kaverin kanssa bileissä todettiin, että ehkä paras bilemesta/bileet ku sinne voi tulla ihan minkä näkösen haluaa, eikä katota kieroon. Voit olla homo, lesbo, transu, hetero tms, eikä katota kieroon... Eli voit olla siis ihan oma ittes. Ja niinkun Miika totes, että jos sammut sohvalle, et ensimmäisen lennä niskaperseotteella ulos paikasta *nauru*... Mut joo, omasta mielestä DTM on venuena ehkä Helsingin viihtyisin paikka.

En sanokkaan että se huono mesta on bilemielessä, itellä oli jalat viime kerran tanssisessioiden jälkeen aika kipeen oloset :D Enemmän ajan oikeastaan kaverin asiaa, sen kimppusahan oli koko ajan joku mies, paitaakin ehdoteltiin ottamaan pois :D Itsellä oli tyttöseuraa mukana joten eivät muhun kajoneet, tuskin muutenkaan, hyvä kun naiset koskee :P

Ja ihmiset hyvät, tuntuu että jollain täällä triidissä palaa paikka paikoin hermot..., ihan chillisti vain *eikä*

--
:::::::::::::

littlebig

#73 • • littlebig aaat-chi kung

Eli jos mies haluaa säilyttää homopaikassa koskemattomuutensa, niin mies on silloin ahdasmielinen tiukkapipo ja homofoobikko, mutta jos nainen haluaa heteropaikassa säilyttää koskemattomuutensa, niin hän on silloin absoluuttisen oikeassa ja miehet ovat irstaita sikoja.

Ei kun silloin nainen on vitun lesbo joka ei ole saanut heteromieheltä sitä kuuluisaa (parin minuutin) kunnon kyytiä ja miehet on silti sikoja. *nauru* *nauru*

--
straight ______

gay ^______^

pirpeli

#74 • • pirpeli

sapeli, 13.11.2006 16:38:
(PS: niin, ja ekstrakiitos vielä pirpelille *hali* *sydän*)

Eipä kestä!*pus*
Se oli kivaa^_^

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

paffi

#75 • • paffi
Oli hyvät bileet*aplodit*
cristal snow

#76 • • cristal snow
OH lord.
oli mahtavaaa!

kiitos että sain vetää mun setin. hatut on kivoja. Onko kukaan muuten nähnyt niitä?
JackOfClubs

#77 • • JackOfClubs Ristijätkä

Danceteria on kyllä ykkösklubi, Ana kingi ja DTM paras venue *aplodit*- ei siitä pääse mihinkään. Sen verran täytyy kuitenkin puoltaa tätä, omakin kokemus on, että joka kerta joku tulee "lähestymään" tavalla, jolla heterobaarissa naista lähestyessä tulisi käsilaukusta tai lentäisi portsarin toimesta pihalle...*piis*
JackOfClubs

#78 • • JackOfClubs Ristijätkä

---
serge, 13.11.2006 12:12:
Boy, maybe you're just too pretty!

...mutjoo, ehkä tähän kaupunkiin tarvitaan enemmän selkeesti&tiukasti heteroille suunnattuja tapahtumia. Eipähän tarvitse sitten heidän tulla liberaalempiin ympyröihin mussuttamaan ja saamaan jotain bakteereja ja menettämään miehisyyttänsä, yms, tms, jne.

---

Eli jos mies haluaa säilyttää homopaikassa koskemattomuutensa, niin mies on silloin ahdasmielinen tiukkapipo ja homofoobikko, mutta jos nainen haluaa heteropaikassa säilyttää koskemattomuutensa, niin hän on silloin absoluuttisen oikeassa ja miehet ovat irstaita sikoja. Tämä selvä.

Mietin vain, että meneeköhän vastaava naispuolisille ihmisille läpi. Seuraavan kerran kun joku tyttönen jossain topicissa avautuu siitä, että bileissä kävi taas joku mies perseeseen kiinni, otetaan seuraavat vastakommentit käyttöön:

1. Parempi sitten eksyä niihin homobaareihin, jos ei liberaali heteromeininki miellytä.
2. Et sä siellä neitsyyttäsi taikka naiseutatsi menettänyt.
3. Turhaan mussutat, tällainen meininki bileissä vain on.
4. Pelottiko, että rupeaa panettaa?

Kylläpä ottaisi tyttö opikseen. *justjoo*

Juuri näin!